dave_19 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 DJ_SM, faktycznie masz racje popieprzyly mi sie nazwy. czujnik cisnienia turbiny (boot sensor) na kolektorze ssacym juz czysty - a byl faktycznie mocno zaszlamiony + do tego dochodza delikatne nieszczelnosci na egr i klapach wirowych, stad zmodyfikowanie calego kolektora u jabola. teraz mysle nad tym n75 jak to rozebrac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 a ja w końcu wrzuciłem sprężynki H&R`a które od roku leżały w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_plock Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 W końcu zebrałem się w sobie , kupiłem tylną lampę i umówiłem się z blacharzem. Już nie będzie powodów do śmiechów, że audio zrobione a blacha przytarta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 blacha przytartaLepiej że przytarta niż zeżarta jak u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcer Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 greg-si, masz jakieś fotki na nowych springach? -40? Ciekaw jestem jak to wygląda bo sam myślę po cichu o czymś takim u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 balcer, -35mm H&Rjednak siadło zupełnie inaczej. Z racji że silnik alu więc leciutki przód poleciał w dół jakieś 25mm a że z tyłu zabudowa czyli z 50kg jak nie więcej to tył poleciał gdzieś w te granice 35mm.Szybkie foto:http://forum.roverki.eu/files/c_196.jpgPrzód fajnie tył natomiast lepiej wyglądał jak sprężyny były seryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 I przez obniżenie zawiechy zmienił się kolor kierunków. wskoczył chrom na klamki i lusterka i kierunki przydymione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Marcy$, o kurde... faktycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klapausius Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 prawde mówiąc to i kolor wozu sie troche zmienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 zupełnie inne światło i do tego warstwa kurzu dwutygodniowateraz samochód u mechanika jak powróci to pewnie się umyje i zrobi zdjęcia jak Bóg przykazał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Podczas powrotu z Gliwickiej Wiosny Autobus rozerwał wydech a teraz rzucił CAŁKOWICIE PALENIE !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave_19 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 no i jestem juz po czyszczeniu u jabola kolektora ssacego z nowymi szczelnymi klapami wirowymi i przy okazji nowym termostatem. auto zupelnie inaczej teraz przyspiesza - nie ma takiego naglego walniecia kolo 2 tys tylko spokojnie jednostajnie od samego dolu. ponadto zauwazalnie spadlo spalanie - w graniach 1-1,3 litra mniej na 100. przy okazji jabol zrobil diagnostyke calego auta - wtryski ok (korekcja miesci sie blisko zera), egr tez poprawnie sie zachowuje, turbina wstaje i pompuje w normie, ogolnie fura zdrowa. PS. ogladalem kolektor poliftowy po przebiegu 110 tys km - w srodku bylo okolo 1 cm syfu, klapy pracowaly ciezko i nijak nie moglo to dzialac dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zmieniony olej, wszystkie filtry, rozrząd czeka na założenie. Delikatna polerka nowego lakieru, mała korekta gwintu i można śmigać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 kupiony w koncu zestaw portable do "środków masowego rażenia" w W-wie w drodze do i z pracy. Przesiadłem sie z samochodu bo korki zaczęły mnie wku*wiać totalnie. playerek: Sansa Fuze 4GB v1 (Rockboxed)portable amp: Ibasso T3Diem: Phonak Audeo PFE 112 v1 i fotex (doborowe towarzystwo):http://img532.imageshack.us/img532/4684/img2623v.th.jpg oczywiscie zestaw FLAC'i łyka jak indor kluchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 ledwo mowie po Metallice, koncert genialny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Czyli jednak dokanałowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Czyli jednak dokanałowe tak, pojezdziłem chwile z nausznikami (zamknietymi) to w taką temp. sie "mózg lasuje" z kolei otwartych do tramwaju czy ztm'ki nie ma sensu zakladac.Stwierdziłem ze kupie jakies wypaśne doki i troche ich "przerzuciłem" no i te wygodą i dzwiekiem deklasują wiele nawet drozszych modeli. Fuze jest "cieply" z fajnym basem, natomiast Audeo Netrulnie/Jasne, fajnie sie zgrywaja razem a kontrola dołu jest rewelacyjna jak na jedno-przetwornikową armaturkę. Podjechałem do goscia ktory miał sporo doków i w Audeo sie zakochałem od razu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave_19 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 no i jednak kupa. zmodyfikowany kolektor a klapy sie przycinaja. jutro ponowna droga na wymiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Mleczko polerskie 3m i wosk 3m i komary łamią nogi jak siadają na auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilotyn@ Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Reflektorki od środka w bravce umyte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 odkurzone i umyte. żeby lakier ładnie wyglądał doszła paka z kosmetykami meguiars od szamponu po wosk i coś tam do wnętrza. Sesja się skończy i zaczynamy zabawe ;DA i kupiłem sobie 4 puszki zapachów Caliofrnia Scents Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEju_THC Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Umyta Kombi Foka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 A miałem odłożyć kasę na lapka ..... a kupiłem kolejne auto. Kolejnego kadetta, tym razem w wersji sedan i "Made in Korea", konkretnie to Pontiaca Lemans(kadett na rynek amerykański, bezpośredni poprzednik nexii) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 No to masz klimę w nim pewnie ... oj zazdroszczę Ci jak cholera! PS: ja mam tylko w autkach "klimy dla ubogich" ... czyli szyberdachy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Niestety, klima w nim była, ale mam trochę części z vectry, to może uda się ją zreanimować Co ciekawe, ma "łamaną" kolumnę kierowniczą(regulacja wysokości kiery) Pod maską był 20LZ(2.0 na jednopunkcie ok. 100KM), jedno co w nim jest fajne to natrysk oleju na denko tłoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.