Skocz do zawartości

Takie tam różne... :)


greg-si
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

DJ_SM, faktycznie masz racje popieprzyly mi sie nazwy. czujnik cisnienia turbiny (boot sensor) na kolektorze ssacym juz czysty - a byl faktycznie mocno zaszlamiony + do tego dochodza delikatne nieszczelnosci na egr i klapach wirowych, stad zmodyfikowanie calego kolektora u jabola.

 

teraz mysle nad tym n75 jak to rozebrac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 562
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

balcer, -35mm H&R

jednak siadło zupełnie inaczej. Z racji że silnik alu więc leciutki przód poleciał w dół jakieś 25mm a że z tyłu zabudowa czyli z 50kg jak nie więcej to tył poleciał gdzieś w te granice 35mm.

Szybkie foto:

http://forum.roverki.eu/files/c_196.jpg

Przód fajnie tył natomiast lepiej wyglądał jak sprężyny były seryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i jestem juz po czyszczeniu u jabola kolektora ssacego z nowymi szczelnymi klapami wirowymi i przy okazji nowym termostatem.

auto zupelnie inaczej teraz przyspiesza - nie ma takiego naglego walniecia kolo 2 tys tylko spokojnie jednostajnie od samego dolu. ponadto zauwazalnie spadlo spalanie - w graniach 1-1,3 litra mniej na 100.

 

przy okazji jabol zrobil diagnostyke calego auta - wtryski ok (korekcja miesci sie blisko zera), egr tez poprawnie sie zachowuje, turbina wstaje i pompuje w normie, ogolnie fura zdrowa.

 

PS. ogladalem kolektor poliftowy po przebiegu 110 tys km - w srodku bylo okolo 1 cm syfu, klapy pracowaly ciezko i nijak nie moglo to dzialac dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiony w koncu zestaw portable do "środków masowego rażenia" w W-wie w drodze do i z pracy. Przesiadłem sie z samochodu bo korki zaczęły mnie wku*wiać totalnie.

 

playerek: Sansa Fuze 4GB v1 (Rockboxed)

portable amp: Ibasso T3D

iem: Phonak Audeo PFE 112 v1

 

i fotex (doborowe towarzystwo):

http://img532.imageshack.us/img532/4684/img2623v.th.jpg

 

oczywiscie zestaw FLAC'i łyka jak indor kluchy :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak dokanałowe

 

tak, pojezdziłem chwile z nausznikami (zamknietymi) to w taką temp. sie "mózg lasuje" z kolei otwartych do tramwaju czy ztm'ki nie ma sensu zakladac.

Stwierdziłem ze kupie jakies wypaśne doki i troche ich "przerzuciłem" no i te wygodą i dzwiekiem deklasują wiele nawet drozszych modeli. Fuze jest "cieply" z fajnym basem, natomiast Audeo Netrulnie/Jasne, fajnie sie zgrywaja razem a kontrola dołu jest rewelacyjna jak na jedno-przetwornikową armaturkę. Podjechałem do goscia ktory miał sporo doków i w Audeo sie zakochałem od razu :zakochany:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A miałem odłożyć kasę na lapka .....

 

 

 

 

 

 

 

a kupiłem kolejne auto. Kolejnego kadetta, tym razem w wersji sedan i "Made in Korea", konkretnie to Pontiaca Lemans(kadett na rynek amerykański, bezpośredni poprzednik nexii) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, klima w nim była, ale mam trochę części z vectry, to może uda się ją zreanimować :D

 

 

Co ciekawe, ma "łamaną" kolumnę kierowniczą(regulacja wysokości kiery) :D

Pod maską był 20LZ(2.0 na jednopunkcie ok. 100KM), jedno co w nim jest fajne to natrysk oleju na denko tłoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...