Skocz do zawartości

VWMARKUZ Golf III GTI Jahre


Markuz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No takie rozwiązane zabudowy niesie niestety za sobą pewne konsekwencje ( brak przestrzeni bagażowej :D ) no ale to nie jest auto do jazdy na co dzień, normalnie śmigam Passatem a Golfa dłubie już 5 lat i więcej w garażu stoi niż jeździ ale co niedziele zawsze przejażdżka a co jakiś czas zlocik lub imprezka po prostu hobby :D

Ja również pozdrawiam

mi sie golf podoba, sam mam mk3 nieco dłubniete i podoba mi sie Twoje podejscie.

 

 

ps: masz gdzies [na innych forach] temat o golfie? PW.

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

podoba mi sie Twoje podejscie.

Podejście normalnego maniaka, tylko tu na forum dziwnie co nie którzy się zachowują. Golf robiony od zera a nie kupiony od pięciu lat skarbonka bez dna, opisywany przez ten czas na innych forach od początku. Tu jako nowy użytkownik zarejestrowany ze względu na bogate audio i chęci garnięcia informacji o sprzęcie i imprezach dB, na początek zarzucony dziwnymi teoriami które w nijaki sposób do nie czego mnie nie zniechęciły mam nadzieje niektórych z was spotkać, wspólnie pogadać i pograć oczywiście.

 

A tak chciałem się was na marginesie spytać o co chodzi z tym JBL, nie jest to może sprzęt z najwyższej półki ale na Helixa mnie nie stać było. A w roku 2009 JBL miał bardzo dobrą opinie w gazetach tematycznych i internecie, podawano całkiem dobre osiągi na tym sprzęcie (ja mojego systemu nie mierzyłem, najpierw musimy go w miarę możliwości zestroić) czy tu się coś zmieniło?

 

Jak kojarzę najszybsze mk3 w PL to Ł.Lamika vr6turbo coś w okolicach 500-600KM

 

Zgadza się kolego jest mistrzem polski w 1.4mili w kategorii strit, ostatnio pokazywał w Sosnowcu co potrafi. Silnik VR6 i 2bary ciśnienia robi swoje choć jazda tym samochodem napędzanym na przednią oś to już tylko walka z utrzymaniem go w lini prostej, dla tego ja zatrzymam się na 300KM choć z silnika 1.8T da się osiągnąć jeszcze więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak chciałem się was na marginesie spytać o co chodzi z tym JBL, nie jest to może sprzęt z najwyższej półki ale na Helixa mnie nie stać było. A w roku 2009 JBL miał bardzo dobrą opinie w gazetach tematycznych i internecie, podawano całkiem dobre osiągi na tym sprzęcie (ja mojego systemu nie mierzyłem, najpierw musimy go w miarę możliwości zestroić) czy tu się coś zmieniło?

 

Po starym JBL (starych GTI), pozostało już tylko logo. Teraz to masowa produkcja buczków i tłuczków, zamiast dobrych, szybkich subów. Hmm, sądzę, że helix na 100% nie zagrałby tak głośno, jak tłuczki jebiela, jednak byłoby znacznie szybciej i w sumie kulturalniej. Pojedź na zawody, zobaczysz jak Cię ocenią.

 

A na forum dziwnie się ludzie pytają, ponieważ nie każdy rozumie idee tworzenia systemu do grania za autem, nie w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejscie dziwne bo typowo DemoCarowe duzo i glosno a nie malo i jakosciowo , zabudowa bagaja o tyle co efektowna to nie praktyczna z punktu widzenia odsluchu , bo po co glosniki w bagazniku o monitorze nie wspomne. Ale widac dbalosc o szczegoly i dopracowanie , auto ladne a instalacja efektowna lecz nie w guscie wiekszosci forumowiczow z uwagi na to ze nie jest to instalacja nastawiona na dzwiek , moze na cisnienie ale przedewszystkim na wyglad.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojedź na zawody, zobaczysz jak Cię ocenią.

 

Zapewne gdzieś zawitam :D

 

A na forum dziwnie się ludzie pytają, ponieważ nie każdy rozumie idee tworzenia systemu do grania za autem, nie w środku.

 

Dzięki za informacje. Ja też jestem zwolennikiem cichszej a czystszej muzyki ale w tym golfie akurat chodziło o coś innego mianowicie o to żeby z przodu było dużo KM a z tyłu dużo W po prostu tak jak napisałeś miał z tego wyjść szybki tłuczek i tu fakt może się paru osobom ta koncepcja nie podobać ale może samo wykonanie docenią :P

 

Podejscie dziwne bo typowo DemoCarowe duzo i glosno a nie malo i jakosciowo , zabudowa bagaja o tyle co efektowna to nie praktyczna z punktu widzenia odsluchu , bo po co glosniki w bagazniku o monitorze nie wspomne. Ale widac dbalosc o szczegoly i dopracowanie , auto ladne a instalacja efektowna lecz nie w guscie wiekszosci forumowiczow z uwagi na to ze nie jest to instalacja nastawiona na dzwiek , moze na cisnienie ale przedewszystkim na wyglad.

 

Na wygląd było z mojej strony spore ciśnienie bo ja akurat nie jestem zwolennikiem wsadzania skrzynki z głośnikiem do bagażnika, bo taki zabieg to ja mogę w każdym aucie z mety zrobić wkładając jedną paczkę sceniczną.

A monitor, no cóż jestem też wzrokowcem o wiele lepiej słucha mi się muzyki gdy widzę teledysk i większość ludzi chyba tak ma a dzięki zabudowanemu mobilnemu PC można puszczać teledyski w jakości Full HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sluchasz muzyki tylko na postoju siedząc w bagażniku :D ?

 

Tak źle to niema, system został zaprojektowany w ten sposób że przy normalnym użytkowaniu (np. jadąc) gra tylko cześć sprzętu pozostała cześć zaczyna grać po włączeniu odpowiedniego przycisku DEMO. Ponadto z przodu jest zainstalowany wysuwany 11" monitor na którym można wyświetlać niezależnie wszystko to co i na tylnym czyli obrazy z: DVD, PC oraz DVR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te 100kg to tylko poprawiło przyczepności, a stała wartość wagi umożliwiła lepsze ustawienie zawieszenia zarówno wysokości jak i twardości więc samochodzik prowadzi się bardzo dobrze.

Co ma stała wartość wagi do prawidłowego ustawienia gwintu ? W zwykłym golfie waga nie jest stała?

 

 

Auto po wyszczupleniu i zabudowie audio waży lekko powyżej tony w porównaniu do Golfa IV 1.9 TDI który waży ponad 1200Kg to jeszcze mógłbym dorodną krowę ze sobą wziąć.

Czy aby na pewno tyle waży twój mk3? seria ( tdi AFN )waży ponad 1150 - tylne fotele
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma stała wartość wagi do prawidłowego ustawienia gwintu ? W zwykłym golfie waga nie jest stała?

 

No nie jest stała, bo zawsze może Ci ktoś wsiąść na tylną kanapę :P

 

A waga do gwintu z 1500zł nie ma znaczenia, ale jeśli masz gwint z wyższej półki i możliwość regulacji twardości to waga ma wielkie znaczenie w ustawieniu tych parametrów.

 

Czy aby na pewno tyle waży twój mk3? seria ( tdi AFN )waży ponad 1150 - tylne fotele

 

W żadnym mk3 nie widziałem z tyłu foteli co najwyżej kanapę :P

Jak byłem na wadze po swapie ważył około 1030kg pewnie trochę przez to audio mu się przytyło zapene nie 100kg jak to pisałeś ale coś koło 70kg.

Ale nie odczułem tego bo to jakby pasażer wsiadł, ponadto ciężar rozszedł się w tylnej cześć auta i bardzo nisko więc przyczepność a i podsterowność się zmniejszyła :D

 

PS. Po za tym ja nadal podtrzymuje iż możemy się zmierzyć autami i całe to pisanie będzie niepotrzebne, zapewne nie będziesz widział nieprzepalonego paliwa bo tu się nic nie marnuje ale marchewkę zapewne ujrzysz. A tak na marginesie to się nie znamy ale czym ty jeździsz, faktycznie VR6 czy tylko słuchasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

onadto z przodu jest zainstalowany wysuwany 11" monitor na którym można wyświetlać niezależnie wszystko to co i na tylnym czyli obrazy z: DVD, PC oraz DVR.

 

To pozostaje usiąść wygodnie i włączyć trzecią część Transformersów, efekt dźwiękowy pewnie byłby świetny :P

Zabudowa naprawdę fajnie wygląda, może nie doczytałem, ale nie wiem jakie radyjko do tego masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabudowa naprawdę fajnie wygląda, może nie doczytałem, ale nie wiem jakie radyjko do tego masz?

 

ALPINE iDA-X305 na pierwszym zdjęciu

 

To pozostaje usiąść wygodnie i włączyć trzecią część Transformersów, efekt dźwiękowy pewnie byłby świetny :P

 

no muszę tego spróbować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie auto się podoba. Uważam, że jest zrobione solidnie, tak pod kątem mechaniki jak i sprzętu CA. Jeden woli to drugi tamto. Dla mnie 10/10.

Jedyne co bym wywalił to te syki z boczków z tyłu a tak to uważam, że jest na prawdę ok i bez druciarstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam i słucham tej poezji silnika :)

 

no bo tylko to jest piękne w tych silnikach, po za dźwiękiem to jeśli się porządnej kasy w ten silnik nie wsadzi i nie dorzuci turbiny to to jest po prostu wielka dobrze mucząca krowa która mleka nie daje a trawę wżera, 180KM z czego zapewne zostało 140KM bo szybko tracą na mocy a mało jest zadbanych VR6.

 

Jedyne co bym wywalił to te syki z boczków z tyłu a tak to uważam, że jest na prawdę ok i bez druciarstwa.

 

Dzięki, cenna uwaga z tymi syczkami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ja tez mam xx jahre :) tylko lampy z przodu zmienilem bo ori lampy mk3 za dobrego moim zdaniem swiatla w nocy nie daja.

oczywiscie cały "pakiet" został...i silnik 150 kuca :)

co do instalki po przeczytaniu calego tematu odnioslem jedno wrazenie.chciales i zleciles czarna robote firmie...dogadales sie ze zrobia w zamian za ... ale nie do konca wiedziales ze po ich zabiegu nie da rady tego normalnie sluchac.oni wykorzystali i zrobili demo cara a ty sie teraz męczysz ze nie idzie tego sluchac siedąc w aucie.

myslales za taka zabudowa da zajefajny dzwiek ale okazalo sie ze tylko z tyłu ;)

oczywiscie wizualnie wszystko moim zdaniem na 5 ale jesli chodzi o sluchanie w czasie jazdy to juz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale okazalo sie ze tylko z tyłu ;)

 

 

Ja nie narzekam że to z przodu źle gra, wręcz przeciwnie w środku gra bardzo dobrze problem jest żeby to samo wypuścić na zewnątrz ale i z tym sobie poradzimy.

A po za tym to jadąc tym autem to muzyka jest chyba ostatnią rzeczą której chciałbyś słuchać, jakbyś się zemną przejechał to byś zrozumiał o czym pisze i nawet niepamiętał byś jaki utwór leciał podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wręcz przeciwnie w środku gra bardzo dobrze problem jest żeby to samo wypuścić na zewnątrz ale i z tym sobie poradzimy.

W takim razie było zamontować te subwoofery do jakiejś tuby :super:

 

A tak na poważnie aby było cię słychać bardziej na zewnątrz to chyba wskazane jest wrzucenie tych subwooferów w BR :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma silnika czterogarowego ktorego chcialbym sluchac,pod tym katem tylko VR a uwiez bylem na wielu zlotach vaga,zapraszam na forum golfa gdzie czynnie siedze tam juz 6 lat i takie swapy to .... pozdro

 

Na vwgolfa nie musisz mnie zapraszać bo jestem tam ponad 5 lat, a tych swapów na 1.8T fakt trochę już jest ale byłem jednym z pierwszych co taki swap przeprowadziło później to się już posypało.

Ponadto nie chodziło mi o klank silnika bo jest on normalny jak przstało na czterogarowy silnik ale bardziej o to że jeśli masz ciśnienie powyżej 1bara i przelot prawie 60mm to i tak nie usłyszysz czy sprzęnt audio gra dobrze czy żle to jakbyś chciał posłuchać muzyki w samochodzie WRC - życze powodzenia.

 

A tak na poważnie aby było cię słychać bardziej na zewnątrz to chyba wskazane jest wrzucenie tych subwooferów w BR :wink:

 

No w BR znów ten dźwięk się rozciąga, a przy takie zabudowie jest krótszy ale skuteczniejszy. Zresztą takie próby już były robiliśmy otwory jednakże nic to nie wnosiło rozciągało jedynie dźwięk i wibracje po za tym żadnego postępu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie twój poziom na temat audio jest zerowy , póbujesz nam coś udowodnić ? Że to "coś " zagra ? Jedyna możliwość to zrobienie 2 ustawień na procu . Na jednym walisz jebelem ile wlezie , na drugim (nazwijmy go SQ) gra tylko przód i delikatnie jeden sub . Z tym że żeby to grało musisz wymienić przód i wzmaka na przód , żródło itp. TO auto w tej kofiguracji nie zagra i pogódź się z tym w końcu .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie twoje podejście do tematu CA bo wydaję mi się że chciałeś troszkę wybić się przed szereg i przyszpanować tą zabudową ale jak widać nie udało się.

 

może samo wykonanie docenią

Wykonanie jest profi, zdjęcia co prawda przydałyby się lepszej rozdzielczości lecz na tych też widać naprawdę dobre wykonanie ale tak naprawdę co z tego skoro pochlebne opinie na temat wykonania zabudowy i instalacji CA nie będą adresowane do Ciebie tylko do firmy która to wykonała

 

Golfa dłubie już 5 lat i więcej w garażu stoi niż jeździ ale co niedziele zawsze przejażdżka a co jakiś czas zlocik lub imprezka po prostu hobby

Co to za hobby skoro najmniejsze zaangażowanie jest z twojej strony, wybacz ale naprawdę to wygląda tak jak by JBL albo jakiś sklep z tym sprzętem likwidowali a Ty korzystając z okazji kupiłeś worek ich sprzętu…

 

No w BR znów ten dźwięk się rozciąga, a przy takie zabudowie jest krótszy ale skuteczniejszy. Zresztą takie próby już były robiliśmy otwory jednakże nic to nie wnosiło rozciągało jedynie dźwięk i wibracje po za tym żadnego postępu.

Obudowę typu br dobiera się odpowiednio pod głośnik, rodzaj muzyki, rodzaj auta a w tym przypadku rodzaj zabudowy a właściwie jej cel.

Nie wystarczy "zrobić otwór" tylko odpowiednio dobrać pojemność, strojenie itp. skoro liczysz aby było Cię słychać to pamiętaj że przy tym typie obudowy zyskujesz +3dB a to sporo

Po za tym skoro głośność jest twoim priorytetem lepiej było przemyśleć zakup sprzętu i wybrać głośniki z większą skutecznością.

 

Ja też jestem zwolennikiem cichszej a czystszej muzyki ale w tym golfie akurat chodziło o coś innego mianowicie o to żeby z przodu było dużo KM a z tyłu dużo W

Rozbawiłeś mnie, chodzi o "W" maksymalne czyli marketingowe? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi autko, jak i sprzet i wykonczenie bardzo sie podoba w skali zero do piec daje piatke. Dlaczego 5 - do takiego autka wlozyc tyle sprzetu - trzeba miec pozadny projekt, odwagi i samozaparcia.

 

Jesli chodzi o firme ktora to zrobila to widac fachowa dlon.

 

To tyle dobrego a teraz troche z innej beczki - dlaczego wlasciciel auta pisze ze 5 lat dlubal przy aucie skoro jak wynika z opisu a takze i waszych komentarzy chyba najwieksza rzecza jaka zrobil to zgomadzenie sprzetu i wjazd autem do firmy ktora go zamontowala czynnosc dla czlowieka ktory ma portwel pelen kasy to godzina roboty, maksimum do 3 (przyjazd do sklepu po worek, kupno worka, wyjazd ze sklepu z workami, podroz do sklepu ze sprzetem JBL :) przyjazd do sklepu JBL, zakup sprzetu JBL i wrzocenie do wczesniej kupionego worka, wyjazd ze sklepu JBL z zakupionym sprzetem, przejazd do firmy zajmujacej sie montazem sprzetu, przyjazd i wypakowanie worka ze sprzetem i tutaj magiczne slowa "macie to zamontowac") i tutaj czas dobiegl konca no chyba ze jeszcze kolega zalicza przemarsz z domu do tej firmy montujacej w celu zrobienia fotek.

 

Swoja droga pelno jest takich ludzi ale nie sadzisz ze najwieksza satysfakcje mialbys jak bys wziol szpachel, mlotek srubokret i sam cos skrecil sklepal i zeszlifowal ?

 

Przypisujesz czyjes dzielo pod swoim imieniem i nazwiskiem - ladnie to tak ?

 

Po za tym jak tutaj koledzy pisza to jest democar - ma ladnie wygladac a nie grac.

 

Proponuje aby kolega przejechal sie na jakis spocik i posluchal kilku dobrych autek ktore graja. ewentualnie mozesz udac sie na zawody - spot maniakow DB i zobaczysz roznice - ani w jakosc ani w DB nie wbijesz sie tym autem. Za to w wyglad jaknajbardziej = sumujac democar

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...