Skocz do zawartości

VWMARKUZ Golf III GTI Jahre


Markuz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://images47.fotosik.pl/513/2920288a57559a05med.jpg

 

http://images38.fotosik.pl/505/3d2382c9a8390179med.jpg

 

http://images35.fotosik.pl/685/89319939248a899dmed.jpg

 

http://images38.fotosik.pl/505/0a6e8e58b40762b4med.jpg

 

http://images40.fotosik.pl/544/1edf1dfed6b69827med.jpg

 

http://images38.fotosik.pl/555/79322f67aa0eb24dmed.jpg

 

http://images47.fotosik.pl/883/c1eda1cdcecc40afmed.jpg

 

http://images49.fotosik.pl/882/5fd178acd3ddd5a5med.jpg

 

http://images46.fotosik.pl/831/7e9c62dda07c33fdmed.jpg

 

http://images39.fotosik.pl/876/b29cd66a5603d52emed.jpg

 

http://images35.fotosik.pl/687/cc14d0ae1a43b02amed.jpg

 

http://images47.fotosik.pl/884/327d1d9e4890c925med.jpg

 

http://images37.fotosik.pl/874/b47213ea5addeb72med.jpg

 

http://images49.fotosik.pl/1096/e0225b87e7d5b964med.jpg

 

http://images35.fotosik.pl/935/2092f263d2aaf64cmed.jpg

 

http://images39.fotosik.pl/1089/ca2c15d8695906edmed.jpg

 

http://images46.fotosik.pl/1079/353e02a850240564med.jpg

 

http://images45.fotosik.pl/1123/f7d75ef90406633bmed.jpg

 

http://images35.fotosik.pl/935/e5ec8cc7f74f798dmed.jpg

 

http://images40.fotosik.pl/900/974a2b76fbabe5f0med.jpg

 

http://images47.fotosik.pl/1122/330b2d4797d8b4d3med.jpg

 

http://images40.fotosik.pl/1113/269564400b443b15med.jpg

 

http://images38.fotosik.pl/1112/5ad62a6d48ffc2a6med.jpg

 

http://images46.fotosik.pl/1079/ffd07c9c330102c7med.jpg

 

http://images35.fotosik.pl/782/72f228beabbbaa01med.jpg

 

http://images35.fotosik.pl/782/5a203b0d09612089med.jpg

 

http://images47.fotosik.pl/970/d774cfa41c73888dmed.jpg

 

http://images37.fotosik.pl/932/10158e135dba0385med.jpg

 

http://images47.fotosik.pl/1120/af9398ddfbb04ccfmed.jpg

 

http://images49.fotosik.pl/1093/8830adbc5d89e59cmed.jpg

 

http://images49.fotosik.pl/1093/079687a970f98160med.jpg

 

http://images40.fotosik.pl/1106/26034ac21544ae35med.jpg

 

http://images50.fotosik.pl/1130/b5983181263ebdcamed.jpg

 

http://images47.fotosik.pl/1120/231054c208714283med.jpg

 

http://images41.fotosik.pl/1087/566a494272e8f1b1med.jpg

 

http://images39.fotosik.pl/1087/4b2ca95ea3c290e1med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pewnie oprócz fotorelacji przydałoby się słowo wstępu bądź zwykłe dzień dobry wszystkim i opis instalki :]

 

Nadrobi się :) opis też powstanie w sobotę będzie więcej czasu bo tu sporo pisania :P

 

Autko robil Proaudio wiec na fotorelacje z prac bym nie liczyl ;)

 

foto relacja też będzie bo nie jedną dniówkę w proaudio spędziłem bo mój garaż jest zbyt mały na takie prace, no ale kolega wie lepiej :P

 

PS. Witam wszystkich :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czepiacie się.

 

A niech piszą, każdy ma swoje zdanie i może je wyrażać dowoli oby tylko szczerze.

 

A tak na marginesie jestem tu nowy więc mogę się jeszcze w niektórych rzeczach mylić tym bardziej że przez parę lat miałem odczynienia ze sprzętem scenicznym a nie samochodowym a różnice są ogromne.

 

Ponadto JBL nie dał na ten projekt ani złotówki, nad samochodem pracuje już ponad 5 lat a sprzęt JBL kupiłem w 2009r. półtorej roku przeleżał w piwnicy :( . W tym roku w końcu miałem trochę więcej czasu do poświęcenia choć brakowało miejsca do pracy. Dlatego w styczniu tego roku dogadałem się z ProAudio Tychy dostarczywszy cały zgromadzony sprzęt zaczęły się prace nad projektem. Koncepcja nie było zrobienie jak to kolega stwierdził zwykłego democara lecz wsadzenie sporej ilości sprzętu do małego szybkiego auta który nie tylko ma dobrze wyglądać ale i grać. Dlatego cała zabudowa została wykonana z dobrych płyt mdf pokrytych skórą oraz została zapewniona przeszczeń dla głośników w miarę możliwości. Projekt jeśli chodzi o cześć montażową prawie jest na finiszu lecz walka z akustyką dopiero się zacznie. W sumie to zalogowałem się na tym forum oraz wkleiłem zdjęcia mając nadzieje uzyskać tu pomoc, informacje oraz rady które mogły by pomóc uzyskać lepszą akustykę. Jednym z ważniejszych problemów to wyciągnięciem dźwięku na zewnątrz auta oraz zbyt płaskie granie, po za tym subwoofery znoszą się tu chcemy spróbować poprzesuwać fazy choć na razie jesteśmy w etapie poszukiwania odpowiedniego urządzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

foto relacja też będzie bo nie jedną dniówkę w proaudio spędziłem bo mój garaż jest zbyt mały na takie prace, no ale kolega wie lepiej :P

 

Nie po prostu wiem , że tym się nigdy nie chwalili(nie to co 100 fotek z głuszenia bagaja na innym forum :wink: ) , no ale widać że jak się chce następne autko zbudować by wpajać na zlotach "kult JBL" , to nawet fotki dają by wklejać na fora ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie po prostu wiem , że tym się nigdy nie chwalili(nie to co 100 fotek z głuszenia bagaja na innym forum :wink: ) , no ale widać że jak się chce następne autko zbudować by wpajać na zlotach "kult JBL" , to nawet fotki dają by wklejać na fora ;)

Ja nawet smyczy z JBL nie dostałem a co dopiero zdjęcia !

No ale ty nadal brniesz w swoja teorie a ja niebęde ci w tym przeszkadzał bo nie po to się tu zarejestrowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątpię, że autorowi projektu chodziło o jakiekolwiek ustawienie sceny z przodu samochodu

No raczej chodzi o to żeby było go słychać jak najdalej

Jednym z ważniejszych problemów to wyciągnięciem dźwięku na zewnątrz

 

 

Ładny democar (dużo roboty włożone) szkoda tylko że to JBL :zawstydzony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nawet smyczy z JBL nie dostałem a co dopiero zdjęcia !

 

Czekaj , czekaj , ja nie pisałem że JBL Ci dał sprzęt, tylko że robili to w Proaudio i nie prędko im będzie do pokazania fotek z montażu ...ot nie będą się chcieli dzielić swoją wiedzą i "mykami" (ja też to rozumie). Ty jednak piszesz że robiłeś sam , więc luz , wklejasz foty swojej pracy . Jakie klocki wpakujesz do swojego auta , ba nawet ich ilość (ze 3 auta szło by sowicie nim obdzielić :hyhy: ), to już Twoja sprawa ...w sumie mógłbyś kiedyś stać przede mną w korku :padam:

 

 

PS: autko widziałem osobiście w sobotę , ba nawet bałem się o tą laskę że jej ten amortyzator klapy w ręce zostanie i fiknie na glebę :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm......

 

Tak sobie czytam.....

 

i

Cyt: (za Markuzem)

 

"Koncepcja nie było zrobienie jak to kolega stwierdził zwykłego democara lecz wsadzenie sporej ilości sprzętu do małego szybkiego auta który nie tylko ma dobrze wyglądać ale i grać"

[/url]

 

to może trzeba było najpierw

 

przeczytać podstawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i teraz podsumowanie:

 

Ani nie szybkie auto , płasko gra :przestraszony: a sprzętu jak u cyganki w tobołku!

 

Czyli w 2009 była wyprz na dżejbiela i tyle.

 

Jakie porady chciałbyś tu usłyszeć?

 

Że jest to nie do ogarnięcia w moim postrzeganiu jak ma grać w furce?

 

Ps. ładny gofr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty jednak piszesz że robiłeś sam , więc luz , wklejasz foty swojej pracy .

 

Nigdzie nic takiego nie napisałem, bo sam to bym go chyba jeszcze ze dwa lata robił. ProAudio miało swój spory udział, zaprojektowali i wykonali wszystkie panele i obudowy które zostały potem przekazane do obszycia oraz wykonalni instalacje kablową zgodnie z ustaleniami. Ja dostarczyłem cały sprzęt i nie tylko głośniki i radio ale i DVD, PC, DVR+GPS, LCD 15", LCD 11" a całe sterowanie zaprojektowałem ze sterowania przyciskami wyjętymi z MiniCupera. ProAudio użyłem że tak powiem do czarnej roboty a to że się z nimi wystawiłem i prawdopodobnie to nie ostatni raz to tylko dla tego że włożyli w ten samochód sporo roboty bo był to projekt który u nich stał najdłużej ponad pół roku a po za tym mam darmowy wjazd, namiot oraz prąd.

 

No i teraz podsumowanie:

Ani nie szybkie auto ,

 

Tego nie rozumiem zbytnio, chcesz się zmierzyć ?

 

płasko gra,

To się nadrobi na razie praktycznie żadnych ustawień nie było dopiero nad tym pracujemy.

 

Ps. ładny gofr.

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzisz że nie ma szybszych?

 

Jak masz serię to taki sama sztuka robi Cie na każdym biegu :wstyd:

 

Sadzę że Ty nie masz szybszego, bo jakbyś miał to byś się uważniej zdjęciom przyjrzał i zauważył że serii tam już dawno nie ma.

 

http://images47.fotosik.pl/1123/5e59efc5b73862a7med.jpg

 

http://images35.fotosik.pl/936/11397887af23f2fcmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko co na tym zdjęciu widać, poza dobrymi oponami i porządkiem pod maską?

Jak myślisz, przez sprzęt, zabudowę i wygłuszenie przebiłeś 100kg w dokładaniu masy?

 

Podjeżdża Golfem IV 1.9 TDI dobrze cipniętym i lekko dłubniętym (~180KM, 350Nm) i tylko wąchasz jego niedopaloną ropę, po zmianie biegu na wyższy przy 4500 RPM....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjeżdża Golfem IV 1.9 TDI dobrze cipniętym i lekko dłubniętym (~180KM, 350Nm) i tylko wąchasz jego niedopaloną ropę, po zmianie biegu na wyższy przy 4500 RPM....

 

ja wiem, że pojade ot itp - ale chłopie nie wiesz co mówisz, ogarnij najpeierw temat tego co siedzi pod maską a nie szpanuj, że jakiś tam tdik 180 koni ładnie lata - bo tak nie jest. Ja wiem auto nie należy do wolnych ale bez jaj!.. troszkę siedzę w temacie i wiem co mówie.

 

Co do audio mi się podoba zabudowa, jednak nie widzę takich rozwiązań np. u mnie - pooglądać a mieć to zupelnie inne sprawy!

 

Pozdrawiam kolege.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale i ten Twój nie jest naj.

 

No nigdzie nie pisałem że jest naj

 

Tylko co na tym zdjęciu widać, poza dobrymi oponami i porządkiem pod maską?

Jak myślisz, przez sprzęt, zabudowę i wygłuszenie przebiłeś 100kg w dokładaniu masy?

 

Podjeżdża Golfem IV 1.9 TDI dobrze cipniętym i lekko dłubniętym (~180KM, 350Nm) i tylko wąchasz jego niedopaloną ropę, po zmianie biegu na wyższy przy 4500 RPM....

 

Nie ma problemu z maszynami rolniczymi lubię się próbować.

 

Na dzisiejszy stan: Swap 1.8T 20V 240KM, 320Nm a jak nie zdążymy przed zimą się spróbować to po zimie będziesz miał jeszcze większy problem bo będzie zmiana turbiny i 300KM.

 

A te 100kg to tylko poprawiło przyczepności, a stała wartość wagi umożliwiła lepsze ustawienie zawieszenia zarówno wysokości jak i twardości więc samochodzik prowadzi się bardzo dobrze. Auto po wyszczupleniu i zabudowie audio waży lekko powyżej tony w porównaniu do Golfa IV 1.9 TDI który waży ponad 1200Kg to jeszcze mógłbym dorodną krowę ze sobą wziąć.

 

PS. No ale wydaje mi się że te forum nie jest miejscem do pisania o silnikach i osiągach tym bardziej z osobą która pod maską widzi tylko porządek.

 

Co do audio mi się podoba zabudowa, jednak nie widzę takich rozwiązań np. u mnie - pooglądać a mieć to zupelnie inne sprawy!

Pozdrawiam kolege.

 

No takie rozwiązane zabudowy niesie niestety za sobą pewne konsekwencje ( brak przestrzeni bagażowej :D ) no ale to nie jest auto do jazdy na co dzień, normalnie śmigam Passatem a Golfa dłubie już 5 lat i więcej w garażu stoi niż jeździ ale co niedziele zawsze przejażdżka a co jakiś czas zlocik lub imprezka po prostu hobby :D

Ja również pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...