Skocz do zawartości

Markuz

Użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Markuz

  1. JBL GTO 7001 nie ma "linkowania" przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo i nie ma na nich żadnych takich przyłączy, natomiast takie połączenie fakt przyniesie wyrównanie mocy na oby dwóch głośnikach co ułatwi kontrole nad ich równym graniem ale jednocześnie martwi minie to że na jedną cewki jednego głośnika może pójść różną moc czy wtedy się to przeciwdziałać sobie i znosić?
  2. Witam Mam dwa głośniki JBL P1224 każdy z nich posiada dwie cewki z mostkowane na 2ohm i podłączone do wzmacniacza JBL GTO 7001 ale znalazłem na necie takie podłączenie: http://nsa22.casimages.com/img/2011/12/25/111225114358849650.png Czy to ma jakiś sens, bo raczej w tej klasie wzmacniaczy nie ma dwóch identycznych? I co by to miało dać takie skrzyżowanie wzmacniaczy?
  3. Ja chciałem tu napisać tylko o zamontowanym sprzęcie Audio ale jeden z waszych kolegów zaczną ciągnięć temat innych modyfikacji co się później okazało że nawet nie za bardzo wie o czym pisze. Co do zasług nigdzie nie napisałem że zrobiłem wszystko sam, nawet nie próbowałem ukrywać że firma ProAudio pomogła i wykonała elementy zabudowy i widać to po zdjęciach jest ich logo, namiot a nawet hostesa, Ja tu tylko starałem wybronić się z zarzutu iż ja tylko wydałem kasę a nic nie robiłem oraz próbuje udowodnić iż system który został stworzony był moją z góry zaplanowaną instalacją i jest moim projektem. Stąd też może kiepski wybór sprzętu bo pewnie Panowie z ProAudio zrobili by to na czymś innym, ale na taki mnie było stać i myślę że na początek to i tak nie jest to najgorszy sprzęt przypuszczam że ponad 70% aut w Polsce nie ma tej klasy sprzętu. A z czasem jak pokręcę się tu i tam podsłucham waszych wozów to pewnie będą zmiany, to jak nałóg z mocą silnika było to samo 115 potem 180, 210 teraz 240KM i wciąż jest tylko wow przez jakiś czas a potem mało jak w przysłowiu "apetyt rośnie w miarę jedzenia''
  4. Ja nie żałuje, a paru już ludzi złożyło mi propozycje kupna tego samochodu ale ja nawet nie wdawałem się w tą dyskusję bo nie jest na sprzedaż. Po za tym moim zdaniem całkiem nieźle to gra, i myślę że po odpowiednich korekcjach będzie jeszcze lepiej.
  5. Postaram się pokazać że jest coś więcej ale zapewne nie jestem cudotwórcą by ukryć koszta które poniosłem kupując sprzęt lub płacąc za wykonanie obszycia prawie 40 elementów skórą i alctaraną.
  6. OK to przygotuje od nowa ten temat uwzględniając uwagi kolegów, nie wiem czy wystarczy mi jeden wikęd tym bardziej że pożadne zdjęcia będa robione w środku tygodnia a jutro idę na cały dzień do ProAudio bo mam już wykończone słupki w skórze i muszę poskładać dodatkowe zegary i czarne orginalne elementy tapicerki dachu które udało mi się zdobyć . Ale jak będę gotowy to się zgłoszę po te "mega OT"
  7. Nie mam już nastu lat by do czegoś dorastać, krytykę przyjmuje na klatę i lubię jak ktoś wyraża swą opinie nawet tą negatywną o ile jest prawdziwa a nie domniemana. A brak opisu, no cóż po prostu po imprezie byłem trochę podbudowany tym iż samochód i wykonania zabudowa przypadła ludziom do gustu i że projekt dobiega ku końcowi, mając pierwsze fotki wykonane komórką po prostu dałem je w temat. Żałuje że od początku budowy sytemu nie prowadziłem tu wpisów na bieżąco ale po prostu nie było na to czasu praca, rodzina a gdy tylko się dało to do ProAudio bo samo się nic nie zrobi. Teraz znów mam inny problem bo nie wiem jak wyedytować pierwszego posta by dodać opis I wiem że ten projekt nigdy nie będzie grał jak projekt typowo audiofilski ale miałem nadzieje na uzyskanie informacja co można zrobić by wyciągnąć z tego co się da lub ewentualnie co zamienić by grało to jeszcze lepiej. No zostało to przewidziane w projekcie, już o tym pisałem wcześniej że przy normalnej pracy systemu gra połowa sprzętu, czyli przednie głośniki + jeden subwoofer pozostała cześć sprzętu gra tylko w trybie DEMO. może to i bezsensu ale każdy ma jakiegoś świra ja dostałem takiego że zbudowałem ten jak już ustaliliśmy democar ale moim zdaniem nawet coś więcej bo jak już pisałem jest też tam zabudowany mobilny PC z dostępem do internetu oraz DVR i cztery kamery (sprzodu, styłu, wewnątrz a jedna na przysawce dzięki której można umieścić ją w dowolnym miejcu na aucie ) urzdzenie posiada też wbudowany GPS wiec odczytując nagrania z kamer można śledzić położenie samochodu i całą przebyta trase . Z zawodu jestem elektronikiem i w pracy zajmuje się podobnymi systemami jakie umieściłem w tym projekcie choć trochę na większą skale. Ps.czytając twego posta to prawie jakbym słyszał swoją żonę
  8. Golfa mam już 6 lat a rok po zakupie zacząłem jego modyfikacje które przeszedł od wymiany zawieszenia po przez swap lakiernika itp. trochę to trwało ale miedzy czasie maiłem własne wesele i zakup mieszkania które wymagało trochę czasu (remnocik). Czytając wasze opisy widzę że spory zarzut idzie pod ilość i cenę sprzętu zainstalowanego i albo są sugestie sponsoringu albo bogatej kieszeni, cóż ja wam mogę powiedzieć chyba nic bo i tak wiecie lepiej bo nawet niezdążyłem opisać systemu który stworzyłem a już spaliliście go. Moge jedynie powiedzieć że jakbym miał kasę i robił jak kolega pisze u góry to samochód nie stał by w warsztacie pół roku jak to się mówi klient nasz pan i zabudowa powstała by pewnie w miesiąc, niestety tak nie było. Chłopaki mieli wolnną nieczynną myjnie i jednego chłopa który przychodził po pracy dorabiać i on właśnie wydłubywał zabudowę. Po za tym jakbym miał kase nie jeździł bym starym passatem B4 i nie dłubał bym w Golfie. W sumie to tylko ja wiem ile godzin poświeciłem temu autu i ile przeróbek zrobiłem, ale czytając takie opinie to nawet nie wiem czy jest wam sens o tym pisać bo i tak z powodu wykonania paneli i ułozenia kabelków zgodnie z instrukcją całość przypisujecie firmie no to sorki ale to chyba nie wszytko bo to tylko czrna robota która i sam miałem robić ale od pewnego czasu mam żonę i synka którym muszę tez trochę czasu poświęcać a jeszcze trza na życie zarabiać. Stąd decyzja iż po wsparcie i pomoc zgłoszę się so ProAudio tym bardziej że jak już wcześniej pisałem nie mam zbyt dużego Garażu a wynająć w mieście którym mieszkam duży garaż jest niemożliwością a sprzęt gnił w piwnicy więc trza było coś z tym zrobić. Właścicielom ProAudio spodobał się pomysł zabudowy a widząc tyle zgromadzonego sprzętu i samochód który już wtedy się dobrze prezentował i było w nim już widać sporo pracy włożonej postanowili pomóc i tak żeśmy wspólnie dłubali przy nim przez pół roku. Podsumowując to skóry też sam nie szyłem robił to znajomy we własnym garażu który mam maszynę i dorabia w ten sposób na boku, a i tej skóry tez nie ja ściągałem z krowy tylko jak to kolega powiedział poszedłem do sklepu wyjąłem siano i przyniosłem do domu. Przypuszczam iż większość z was nie umie zdzierać skóry z krowy ani obszyć kierownice czy siedzenia, ja nie potrafię i nie mam odpowiedniego sprzętu. I tak macie zapewne racje wyszedł z tego democar, ale nikt tego nie narzucił sam przyniosłem monitory i to był mój wybór w końcu zbierając sprzęt sugerowałem się democarami widzianymi na imprezach . I uważam iż wspólnie z ProAudio zrobiliśmy dobry democar, jestem im wdzięczny za pomoc i udostępnienia myjni przez pół roku a w ramach wdzięczności i zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami zawsze miło mi będzie z nimi się wystawić i pokazać ich wykonaną zabudowę. Jeszcze żeby nie było to w uzyskaniu mocy pod maską pomógł GTO. Bo wątpie że któryś z was umie sam zrobić świnie do silnika 1.8T ja nie potrafię. ps: Golfa, silnika, głośników, radia, wzmacniaczy i itp, nie wykonałem sam ! Jestem tylko pomysłodawcą i twórcą co najmniej 70% przeróbek! Pozostała cześć została wykonana przez osoby które pomagały w projekcie. Projekt poniósł ogromne wydatki za sobą, większość udało się sfinansować za czasów kawalerstwa zamiast na piwko to się zbierało na sprzęt, ale w pewnym momencie zaszłem zbyt dalego by wycofać się z projektu więc i przestałem liczyć. Zapewne jakąś A6 dało by sie za to kupić. Najbardziej ciesze się z tego iż nie wycofałem się z projektu mimo wielu przeszkód również finansowych i ze w końcu mogłem prawie gotowy projekt pokazać rodzinie i znajomym żeby wiedzieli gdzie tyle godzin przebywałem. A Panów audiofilów przepraszam bo teraz wiem że nie bardzo im do gustu przypadają democary.
  9. Na vwgolfa nie musisz mnie zapraszać bo jestem tam ponad 5 lat, a tych swapów na 1.8T fakt trochę już jest ale byłem jednym z pierwszych co taki swap przeprowadziło później to się już posypało. Ponadto nie chodziło mi o klank silnika bo jest on normalny jak przstało na czterogarowy silnik ale bardziej o to że jeśli masz ciśnienie powyżej 1bara i przelot prawie 60mm to i tak nie usłyszysz czy sprzęnt audio gra dobrze czy żle to jakbyś chciał posłuchać muzyki w samochodzie WRC - życze powodzenia. No w BR znów ten dźwięk się rozciąga, a przy takie zabudowie jest krótszy ale skuteczniejszy. Zresztą takie próby już były robiliśmy otwory jednakże nic to nie wnosiło rozciągało jedynie dźwięk i wibracje po za tym żadnego postępu.
  10. Ja nie narzekam że to z przodu źle gra, wręcz przeciwnie w środku gra bardzo dobrze problem jest żeby to samo wypuścić na zewnątrz ale i z tym sobie poradzimy. A po za tym to jadąc tym autem to muzyka jest chyba ostatnią rzeczą której chciałbyś słuchać, jakbyś się zemną przejechał to byś zrozumiał o czym pisze i nawet niepamiętał byś jaki utwór leciał podczas jazdy.
  11. no bo tylko to jest piękne w tych silnikach, po za dźwiękiem to jeśli się porządnej kasy w ten silnik nie wsadzi i nie dorzuci turbiny to to jest po prostu wielka dobrze mucząca krowa która mleka nie daje a trawę wżera, 180KM z czego zapewne zostało 140KM bo szybko tracą na mocy a mało jest zadbanych VR6. Dzięki, cenna uwaga z tymi syczkami
  12. ALPINE iDA-X305 na pierwszym zdjęciu no muszę tego spróbować
  13. No nie jest stała, bo zawsze może Ci ktoś wsiąść na tylną kanapę A waga do gwintu z 1500zł nie ma znaczenia, ale jeśli masz gwint z wyższej półki i możliwość regulacji twardości to waga ma wielkie znaczenie w ustawieniu tych parametrów. W żadnym mk3 nie widziałem z tyłu foteli co najwyżej kanapę Jak byłem na wadze po swapie ważył około 1030kg pewnie trochę przez to audio mu się przytyło zapene nie 100kg jak to pisałeś ale coś koło 70kg. Ale nie odczułem tego bo to jakby pasażer wsiadł, ponadto ciężar rozszedł się w tylnej cześć auta i bardzo nisko więc przyczepność a i podsterowność się zmniejszyła PS. Po za tym ja nadal podtrzymuje iż możemy się zmierzyć autami i całe to pisanie będzie niepotrzebne, zapewne nie będziesz widział nieprzepalonego paliwa bo tu się nic nie marnuje ale marchewkę zapewne ujrzysz. A tak na marginesie to się nie znamy ale czym ty jeździsz, faktycznie VR6 czy tylko słuchasz?
  14. Tak źle to niema, system został zaprojektowany w ten sposób że przy normalnym użytkowaniu (np. jadąc) gra tylko cześć sprzętu pozostała cześć zaczyna grać po włączeniu odpowiedniego przycisku DEMO. Ponadto z przodu jest zainstalowany wysuwany 11" monitor na którym można wyświetlać niezależnie wszystko to co i na tylnym czyli obrazy z: DVD, PC oraz DVR.
  15. Zapewne gdzieś zawitam Dzięki za informacje. Ja też jestem zwolennikiem cichszej a czystszej muzyki ale w tym golfie akurat chodziło o coś innego mianowicie o to żeby z przodu było dużo KM a z tyłu dużo W po prostu tak jak napisałeś miał z tego wyjść szybki tłuczek i tu fakt może się paru osobom ta koncepcja nie podobać ale może samo wykonanie docenią Na wygląd było z mojej strony spore ciśnienie bo ja akurat nie jestem zwolennikiem wsadzania skrzynki z głośnikiem do bagażnika, bo taki zabieg to ja mogę w każdym aucie z mety zrobić wkładając jedną paczkę sceniczną. A monitor, no cóż jestem też wzrokowcem o wiele lepiej słucha mi się muzyki gdy widzę teledysk i większość ludzi chyba tak ma a dzięki zabudowanemu mobilnemu PC można puszczać teledyski w jakości Full HD.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...