Skocz do zawartości

RF t40001


mike21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

152,2db w db Race i 150,5 w street B to wspólne wypociny Temu DEMOCAR nad Marbellą, po równo tak jak Miśka jak i moje .

 

 

 

nie ta kasa nie ta klasa ...ŚWIRUJE Łukasz :zdrowko: :zdrowko: ale wynik nie ma co zacny idę wbić szpilkę w plecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 169
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Niechcialbym rozgrzebywac tego co wczesniej posaliscie ale wielu zawodnikow startujacych pierwszy raz ma nadzieje na dobry wynik, bo "fajnie mu buda trzesie".... nie majac najmniejszego pojecia do ilu moze zejsc z piecem - wie tylko ze ma spiete w 1 ohm, a juz wogole zadnego pojecia o tym ze musi miec solidne zabezpieczenie w postaci sztromu schodzac nizej.

Zejscie w linku na 0,8 ohma w 4000.1bd to naprawde soliny strzał dla pieców... nie wiem gdzie pomiescicie te akumlatory...

a moze spinacie 2 szt do amatora na 2 szt 12"?? i na jednym aku ??

Nie wiem jaki ma cel męczenie -i to solidne- i tak juz wysilonych piecow (0,2db wiecej??-ok na finałach jest to istotne)

jezeli bedziecie startowac max lub pro z dozwolonym podium/radiem na zewnątrz, to chyba szybki strzał z gały nie wypompuje az tak duzo pradu w czasie zeby osiagnac peak, tym bardziej ze pauze mozesz ustawic na połowie startowej glosnosci - jest to bezpieczniejsze i EKONOMICZNIEJSZE (patrz post rollo)...

no chyba ze walicie w street i amator z pilota na jednym aku - to powodzenia i wytrwalosci zycze piecykom :krzeslem:

P.S. Są inne sposoby na szybkie odpalenie z pauzy bez kręcenia gałą, tak samo bezpieczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście masz rację tylko co zrobić np. z takim wzmacniaczem jak w temacie

chętnych na kupno raczej nie widać za np. 4tyś

więc łatwiej dokupić za te 4tyś następną szt i linkować, niż tą sobie odłożyć na potem a kupić coś całkiem mocniejszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracajac do tematu nie warto linkowac z przyczyn $ lepiej kupic jeden dobry wzmak

taki jak np ma rollo

9,8 kw dziala i 1 i 0,5 :ph34r:

 

Taaa mam nadzieję że już niedługo będziemy mieli okazję się o tym przekonać :)

Edytowane przez Misiektt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście masz rację tylko co zrobić np. z takim wzmacniaczem jak w temacie

chętnych na kupno raczej nie widać za np. 4tyś

więc łatwiej dokupić za te 4tyś następną szt i linkować, niż tą sobie odłożyć na potem a kupić coś całkiem mocniejszego

 

 

ale masz okazje za kazdym razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście masz rację tylko co zrobić np. z takim wzmacniaczem jak w temacie

chętnych na kupno raczej nie widać za np. 4tyś

więc łatwiej dokupić za te 4tyś następną szt i linkować, niż tą sobie odłożyć na potem a kupić coś całkiem mocniejszego

 

sprzedac za 2 dac od siebei 4 i masz :super:

2 wzmaki zjedza wiecej niz bambaryla w szale hehehhee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek widzę ze masz oczy szeroko zamknięte... widziałeś go już nie raz .. My gramy co ma moc a nie co nam da w dobrej cenie lub w gratisie dystrybutor...Tak jak powiedział Zipkowicz.... mój Nasz wzmak to prze :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: daje rade jest znacznie mniejszy znacznie mocniejszy wiec czego chcieć więcej grając z bagażnika....Sylwek a myślisz ze swojego KLOCA... wiadomo jakiej firmy... sprzedasz łatwo nie dość ze wielki zajmuje w chu.. miejsca to jeszcze żre tyle prądu ze wasz matiz nie dał rady bo się uwalił w koncu.... jak sie ktos decyduje na zabawę w db drag to musi się liczyć z kosztami..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek widzę ze masz oczy szeroko zamknięte... widziałeś go już nie raz .. My gramy co ma moc a nie co nam da w dobrej cenie lub w gratisie dystrybutor.

 

Znaczy się Stetsoma widziałem już nie raz ? Wydaje mi się że zip pisał o 9,8 kW a innego wzmaka jakoś nie moge tu dopasować i nie przypominam sobie żebym go widział no chyba, że faktycznie patrzyłem nieuważnie.

 

Jeśli chodzi o to drugie zdanie to mogłeś je sobie podarować. Nie wiem skąd czerpiesz takie informacje ale ja sobie nie przypominam, żebym grał na czymkolwiek innym niż swój sprzęt, który sam kupiłem. Miałem w Skodzie chwilę Opti + RF ale to była chwila :) powody omówię przy piwie :). A jeśli chodzi o Marbelle to dokładnie wiesz, że większość środków pochłonęło doprowadzenie samochodu do obecnego stanu, więc gramy po prostu na tym co mamy, a nie dostaliśmy ( tak tak kupiłem t40001 ) :). Ale to też już za chwilę się zmieni :D :D :D t40001 to dobry wzmacniacz ale dla mnie za słaby i trzeba go zmienić.

Edytowane przez Misiektt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Miśku to co jest napisane na wzmacniaczu to tylko model a nie moc wzmaka podana przy 1 OHM ... :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak: ... czyli prosto możesz sobie przeliczyć ile da 0.5 ohma macie tam przelicznik z Zagranicy chyba.. PS nie złość się wiesz jak to jest z szyderami... :wink2: :wink2: :wink2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Miśku to co jest napisane na wzmacniaczu to tylko model a nie moc wzmaka podana przy 1 OHM ... :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak: ... czyli prosto możesz sobie przeliczyć ile da 0.5 ohma macie tam przelicznik z Zagranicy chyba.. PS nie złość się wiesz jak to jest z szyderami... :wink2: :wink2: :wink2:

 

:wink2: :wink2: :wink2: cholercia tego w europie nie pokazali jak robić ehhh. Natomiast masz rację nie widziałem mocy ale też nie widziałem takiego wzmaka z którego byście wyciągali koło ~10kW mówię patrząc z zewnątrz. Co jest wewnątrz to tylko wy wiecie :cwaniak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.2

Jeszcze raz proszę wysil się. Napisałem wcześniej z jakimi konfiguracjami tacy początkujący przyjeżdzają. To są właśnie te założenia.

 

Ja chciałem tylko przypomnieć, że rozmowa zaczęła się od pytań do jakiej oporności może zjechać RF T4000-1bd. Rozmawialiśmy tam o schodzeniu poniżej 1ohma. Nie rozmawiamy, więc tu o konfiguracjach z jakimi przyjeżdżają początkujący zawodnicy. Nie ma co wytaczać dział przeciwpiechotnych bo wszyscy jesteśmy po tej samej stronie :wink2: tylko zdaje się, że z tą komunikacją coś nie bardzo.

Chyba musicie częściej przyjeżdżać na zawody bo w realu więcej i szybciej można sobie przekazać. Najbliższa okazja do konwersacji na poziomie - PRUSZCZ GDAŃSKI VW MANIA :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałem tylko przypomnieć, że rozmowa zaczęła się od pytań do jakiej oporności może zjechać RF T4000-1bd. Rozmawialiśmy tam o schodzeniu poniżej 1ohma.

To proszę samemu także trzymać się tematu :mur:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracajac do tematu nie warto linkowac z przyczyn $ lepiej kupic jeden dobry wzmak

taki jak np ma rollo

9,8 kw dziala i 1 i 0,5 :ph34r:

 

Co do tego to wcale nie jest takie jednoznaczne. Prądu, rzeczywiście zje więcej ale jak się ma dobry aku to nie jest przeszkoda. Są natomiast dobre strony linkowania dwóch pieców. Masz zdecydowanie lepsze odprowadzenie ciepła i co za tym idzie lepsze zabezpieczenie prądowe.

W przypadku niższych klas rzeczywiście może być problem z bagażnikiem, bo wszystko trzeba upchać w bagu. (tak jednak nie było jeszcze w zeszłym sezonie - w Pandach i Marbellach można było mieć wzmak pod tylną kanapą na o ile nie przeszkadzało to w normalnym użytkowaniu auta)Teraz zasady się zmieniły, powiedział bym dopasowały do dzisiejszych realiów. Producenci robią coraz mocniejsze mono i nawet w klasach Street C widzi się często tylko 1 wzmak.

Podsumowując - jeżeli ktoś ma miejsce w bagu to lepiej skorzystać z dwóch zlinkowanych niż jednego większego. Jeżeli ktoś ma mało miejsca to zdecydowanie lepiej się opłaci wykorzystać je na skrzynie niż ładowanie drugiego pieca. W Pandach/Marbellach nie ma schematu - jedni zmniejszają skrzynie kosztem dołożenia mocy z większej ilości wzmaków a inni lecą z jednego pieca i optymalizują skrzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michu miałeś się nie mądralować a nie znowu snuć jakieś swoje wydumki.... Jak linkujesz wzmaki może dojść do tego ze niestety 2 wzmaki nie będą dawać tyle samo mocy z prostej przyczyny różny czas wyprodukowania i lekażowania na magazynach ... po 2 wiekszosć aut jeździ na co dzień z tym sprzętem a nie jak wasze projekty (matiz i marbella )stoi i czeka na kolejne zawody ..... wiec będę się upierał ze lepiej zainstalować jeden wzmak z mocnym potencjałem niż linkowac wzmaki gdzie zajmie to wiele więcej miejsca wiem coś o tym bo miałem 2xd5000 po zmianie na wiadomo jaki wzmak są same korzyści.... PS nie wszystkie samochody to ściany Marbelle i matizy gdzie miejsca masz na elektrownie i kredens ze wzmacniaczy chyba ze trafiłeś a mi to LOTTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michu miałeś się nie mądralować a nie znowu snuć jakieś swoje wydumki.... Jak linkujesz wzmaki może dojść do tego ze niestety 2 wzmaki nie będą dawać tyle samo mocy z prostej przyczyny różny czas wyprodukowania i lekażowania na magazynach ... po 2 wiekszosć aut jeździ na co dzień z tym sprzętem a nie jak wasze projekty (matiz i marbella )stoi i czeka na kolejne zawody ..... wiec będę się upierał ze lepiej zainstalować jeden wzmak z mocnym potencjałem niż linkowac wzmaki gdzie zajmie to wiele więcej miejsca wiem coś o tym bo miałem 2xd5000 po zmianie na wiadomo jaki wzmak są same korzyści.... PS nie wszystkie samochody to ściany Marbelle i matizy gdzie miejsca masz na elektrownie i kredens ze wzmacniaczy chyba ze trafiłeś a mi to LOTTO

 

No więc mówi wszystko zależy od twoich potrzeb. Ja piszę w tym momencie o punkcie widzenia zawodnika dBDRA, który robi instalacje strikte pod zawody. Matiz czy Martella, o których wspominasz nie są moimi projektami i akurat nie są też dobrymi przykładami w tym wypadku ponieważ Matiz startuje w klasie SS3-4 gdzie akurat nie ma problemu z miejscem, a wspomniana Marbella wykorzystuje akurat jeden wzmacniacz bo twórca wybrał opcje optymalizowania skrzynki. Myślę, że ważne jest tu podkreślić, że problem, który omawiamy ma znaczenie raczej w niższych kategoriach typu Street A, B, C. Potem w wyższych klasach są już zupełnie inne tematy a nie wielkość wzmacniaczy. Zgodzę się natomiast, że jak masz dwa różne wzmacniacze (nawet ten sam model różnej daty) mogą, ale nie muszą zajść komplikacje, o których wspominasz. Dlatego właśnie zawodnicy startujący w zawodach na wysokim szczeblu często sprawdzają swoje wzmacniacze przed startem. Otwierają wzmak i sprawdzają element po elemencie czy wszystko jest tak jak ma być. Za załączonych zdjęciach przykład z finałów europejskich z Hamburga

post-2340-091745200 1280714854_thumb.jpg

post-2340-074693500 1280714873_thumb.jpg

Edytowane przez dB Drag Racing
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

więc napiszę parę słów o montaż cb radia w bmw

dobrze że nie jest aluminiowa jak audi antena na magnes by spadła

ogólnie magnes musi być mocny ponieważ powyżej 250km/h może i tak spaść itd............

 

a tak poważnie jeśli ktoś myśli że zrobi wyniki w dbdragu poświęcając temu 10tyś zł. i 1 dzień pracy to się bardzo myli

lepiej wydać 2 tyś i poświęcić chociaż 1 miesiąc co dziennie po 2 godz.

ja robie matiza 2 lata i wynik przy ok. 5-6 kwatach 155db (jeden goliat 5000D )

jestem pewien że z tego sprzętu można jeszcze sporo wyciągną poświęcając 100-200godzin pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...