ige Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 mierzyłeś napięcie to każdy tak ma ja mialem 14,3 ale włącz wzmaka kory troche wymaga i nagle robi sie 10 nawet Prosta sprawa jak mozna wymagac zeby bylo inaczej skoro nie zapewniamy odpowiednich warunkow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolo Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 To widzę, że u mnie chyba jakaś lipa jest. Bo jak ostatnio mierzyłem to na odpalonym było 13,5v. W przyszłym tygodniu chcę wymienić przewody z aku do alternatora na 25mm2. Może troszkę się polepszy. Chyba w takim razie bez wymiany altka się nie obejdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukeX Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Wcale nie lipa mieścisz się w normie u mnie w Audi B3 na odpalonym silniku i włączonych światłach właśnie 13,5v a scorpio w takiej samej sytuacji 13.7( przy obciążeniu) 14.2 bez obciążenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 A mozna jakos zwiekszyc napiecie? Ja nie wiem ale moj dietz (kond) ma takie pokretełko na srubokret przy LCD pod pleksi to chyba słuzy do regulacji napiecia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 A po co chesz je zwiekszac skoro miedzy 13,8 a 14,4V nie odczujesz zadnej roznicy,a pozatym ide o zaklad za obciazajac instalacje w swoim aucie pradem 100A i wiecej zeby uzyskac te kW napiecie spada ci pewnie nawet do 10V no wiec oznacza to tez spadek mocy o jakies +/- 30% a nawet lepiej.Wiec po co sie zajmowac bzdurna roznica miedzy 13,8 a 14,4V skoro instalacja nie jest w stanie utrzymac obecnego napiecia w ryzach i kolo sie zamyka. Zwiekszanie napiecia zasilajacego wzmcniacz jako takie ma jedynie sens na zawodach ale tez wieksze wartosci rzedu 15-18V. Ja nie wiem ale moj dietz (kond) ma takie pokretełko na srubokret przy LCD pod pleksi to chyba słuzy do regulacji napiecia?Nic tym nie zwiekszysz ten pot jest od regulacji czulosci voltomierza. Pozatym twoje napiecie jest OK i miesci sie w normie,zadbaj o to zeby twoja instalacja byla odpowiednio wydajna pradowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Sorki za OFF TOP widze, ze zmieniłes nazwe watku takze Ja mam połozone kable dietza pradowe o długosci 90 cm ( BMW ma aku w bagazniku) o przekroju 50^2 z nowego aku 90 Ah ( taki do diesla ) Do tego mam zamiar zmienic alternator na taki od TDSa (diesla). Jeszcze pytanie czy ktos ma z Was ubezpieczony sprzet audio w aucie? Ja chciałbym to zrobic ale nie wiem gdzie i za ile.Pytanie drugie takie odnosnie pilota regulacji mocy wzmaka do usampsa xt 800.2. Tam jest taka wtyczka RJ 12 jak do telefonu. Niby pilot w opcji ale czy jest mozliwosc wykonania takowego urzadzenia samodzielnie? Prosze o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.