Grzegorz1969 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Jeśli chodzi o wyniki to w Beginer Maxi :Stanec praktycznie do bólu wykorzystał cały potencjał auta. Można, było troszkę podkręcić bas (o czym mówiłem jemu wcześniej, gdyż mi na oko (nie na ucho) było za mało ). Xara Picasso Roberta ma olbrzymi potencjał jeśli chodzi o scenę i jeśli właściciel wykorzysta to w przyszłości to będzie bardzo trudno Stanec-kowi obronić pozycję.Sędzia za każdym razem mówił "według mojego gustu ....." i tak należy interpretować te wyniki. Nie umniejszając nic ani zwycięzcy ani nikomu innemu to nie jest tak, że jedno auto gra lepiej o klasę albo dwie od drugiego.Niektórzy nie wykorzystali potencjału systemu, gdyż robili zmiany nieraz tuż przed zawodami i stroili na słuch "zafascynowani" lepszym graniem danego elementu i przez to jego eksponowali.Ogólnie brak systemów pasywnych w tej klasie jest tylko wyborem zawodników ale nie uważam, że dobry system pasywny nie miał by szans rywalizować i wygrać z samochodami opartymi na systemach aktywnych.Należy zawsze przy konstruowaniu systemu zdawać sobie sprawę jaka przewaga jest np. pasywki nad aktywką czy 2-way nad 3-way i na tym polu wygrywać.Jeśli tak się podchodzi do systemu można z każdego wycisnąć znacznie więcej niezależnie czy aktywnego czy pasywnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Ogólnie brak systemów pasywnych w tej klasie jest tylko wyborem zawodników ale nie uważam, że dobry system pasywny nie miał by szans rywalizować i wygrać z samochodami opartymi na systemach aktywnych.Należy zawsze przy konstruowaniu systemu zdawać sobie sprawę jaka przewaga jest np. pasywki nad aktywką czy 2-way nad 3-way i na tym polu wygrywać.Jeśli tak się podchodzi do systemu można z każdego wycisnąć znacznie więcej niezależnie czy aktywnego czy pasywnego. "Tematem przewodnim" była , możliwość wiernego oddania pozycji przez systemy pasywne. Wiadomo, buławę nisi każdy w .....tornistrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Chciałbym zwrócić uwagę na białego matrixa. Miał startować w Mini!! Emil gdzie są nogi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panicz Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Wygląda na to ze Barbus dał wszystkim do myślenia , osiągnął najwyższy poziom ciśnienia, pomimo iż samochód wystawiony był w najniższej kategorii bo o to wlasnie chodzilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz1969 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Traktujmy to jako luźne dywagacje ale ....Uważam, że Robert w Xsarze zbudował akustykę do efektywnego wykorzystanie podziału pasywnego bez opóźnień.Pomimo to zastosował poszedł w podział aktywny ...... co spowodowało że nadal system jako taki gra ale .... nie wykorzystał drzemiącego w nim potencjału.To mniej więcej tak jakby zatrudnić mistrza rajdowego który od zawsze jeździł tylko samochodami podsterownymi w wsadzić go od razu do auta nadsterownego.Życie pokazało, że rajdy wygrywały zarówno samochody podsterowne jak i nadsterowne gdy za kierownicą jeździli kierowcy potrafiące w pełni wykorzystać zalety zachowania się takiego samochodu.Nadal uważam , że podział pasywny jest lepszy (przy zachowaniu rygorów stereofonii). Tak samo uważam, że w samochodzie Stanec-a nie da się na pasywnym systemie bez korekcji nic sensownego zrobić (brzmiał by przy obecnym rozmieszczeniu przetworników gorzej niż przy obecnym systemie).Stanec wykorzystał zalety pasywnego podziału tam gdzie mógł i zastosował korekcję i podział aktywny tam gdzie musiał.Nie uważam także aby korekcje czasowa była niezbędna do "przesuwania" subwoofer-a.Choć o tym dlaczego tak uważam (że wystarczy zmienić ukierunkowanie i miejsce instalacji subwoofera może niedługo napisze Tomek (z tego forum ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Traktujmy to jako luźne dywagacje ale ....Tylko i wyłącznie Traktujmy to jako luźne dywagacje ale ....Uważam, że Robert w Xsarze zbudował akustykę do efektywnego wykorzystanie podziału pasywnego bez opóźnień.Pomimo to zastosował poszedł w podział aktywny ...... co spowodowało że nadal system jako taki gra ale .... nie wykorzystał drzemiącego w nim potencjału.To mniej więcej tak jakby zatrudnić mistrza rajdowego który od zawsze jeździł tylko samochodami podsterownymi w wsadzić go od razu do auta nadsterownego.Życie pokazało, że rajdy wygrywały zarówno samochody podsterowne jak i nadsterowne gdy za kierownicą jeździli kierowcy potrafiące w pełni wykorzystać zalety zachowania się takiego samochodu.Nadal uważam , że podział pasywny jest lepszy (przy zachowaniu rygorów stereofonii). Tak samo uważam, że w samochodzie Stanec-a nie da się na pasywnym systemie bez korekcji nic sensownego zrobić (brzmiał by przy obecnym rozmieszczeniu przetworników gorzej niż przy obecnym systemie). Nie mnie zabierać głoś na ten temat , bo wspomnianych aut nie widziałem nawet na oczy, nie mówiąc o tym , ze ich nigdy nie słyszałem . Natomiast napisałeś kiedyś , ze wierne oddanie 5 czy nawet 7 wzorcowych pozycji słuchanych z fotela kierowcy, bez korekcji czasu nie stanowi problemu , a to już chciałbym usłyszeć na własne uszy Nie uważam także aby korekcje czasowa była niezbędna do "przesuwania" subwoofer-a.Choć o tym dlaczego tak uważam (że wystarczy zmienić ukierunkowanie i miejsce instalacji subwoofera może niedługo napisze Tomek (z tego forum ). Do przesuwania , czy jednorazowego wstrzelenia się w punkt , jako stałej dla danego systemu. I pytanie , czy jesteś to w stanie wykonać dla każdej ( dowolnej ) instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz1969 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Do przesuwania , czy jednorazowego wstrzelenia się w punkt , jako stałej dla danego systemu. I pytanie , czy jesteś to w stanie wykonać dla każdej ( dowolnej ) instalacji. Nie jestem w stanie wykonać tego dla każdej instalacji (chyba nikt tego nie jest w stanie zrobić).Warto jednak według mnie zanim "pstryknie się w czasówkę" sprawdzić czy da się to osiągnąć w sposób pasywny i jeśli tak sprawdzić na własnym systemie oba sposoby i wybrać ten lepszy dla Siebie.Zawsze system budujemy "pod siebie".Wszyscy chyba spotkaliśmy się z osobami które nie chcą słuchać stereo tylko łupanie i byczenie z tyłu z odrobiną cykania po bokach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Nie jestem w stanie wykonać tego dla każdej instalacji (chyba nikt tego nie jest w stanie zrobić).A korekcja w domenie czasu , daje możliwośc wirtualnego przesuwania suba z dokładnością 1 do ~2 cm. Warto jednak według mnie zanim "pstryknie się w czasówkę" sprawdzić czy da się to osiągnąć w sposób pasywny i jeśli tak sprawdzić na własnym systemie oba sposoby i wybrać ten lepszy dla Siebie.Zawsze system budujemy "pod siebie".Wszyscy chyba spotkaliśmy się z osobami które nie chcą słuchać stereo tylko łupanie i byczenie z tyłu z odrobiną cykania po bokach . A co zrobisz jeśli optymalnym z punktu zgrania czasowego miejscem lokalizacji suba będzie środek bagażnika , tam umieścisz skrzynkę Na dziś odpuszczam , czekam tez z niecierpliwością na "teorię " Tomka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Wygląda na to ze Barbus dał wszystkim do myślenia , osiągnął najwyższy poziom ciśnienia, pomimo iż samochód wystawiony był w najniższej kategorii NO... tym bardziej ze myslałem koło 155 w ich wykonaniu... tak czy inaczej graty, no i dla barta który w koncu w czarnej mambie przeroczył magiczne 150db:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbartasswlkp Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Wreszcie w domu droga na glebie i 17" felgach niezaciekawa no ale coz poradzic dbl 149,9dB dBRace 151,1 dB Czarna wreszcie przekroczyla prog 150dB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Ja takze juz dojechalem do domu - no bylo ok. Niedlugo zapodam fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbella Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 my tez juz zadokowani gratlacje dla BARTASA za new rekord i wstęp do 150db oczywiście godny powrót KOCYKA no i new rekord ROLKI! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Wlasnie - Bartas - moje gratulacje A to pare foteczek jakie nacykalismy - moze troszke z innej beczki bo glownie z samej hali http://lublin0203042011.pxd.pl/album/31734/1/lublin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 heh chyba tylko bartek sie "raczył aperitifff" bo reszta drajwery??achim a ty w pro 1-2 niet?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbella Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 a umiesz czytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki_t Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Bartas gratulacje, ale jeszcze sporo pracy przed Tobą bo potencjał masz duży w sprzęcie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 no własnie chyba tak... i zastanawia mnie czy odpuściłes juz pro 1-2 czy to tylko chwilowa zadyszka i szlifowanie auta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbella Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 niemyśl tyle bo to nie twoja mocna strona :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panicz Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 kocyk ladnie dal nie podoba mnie sie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanec Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Nie wiem czy tak ma być w ogóle, czy wszyscy którzy startują ustawiają swój sprzęt na płycie i pod płytę EASCATrzeba zapytać tych co mają według Ciebie za dużo góry. Każdy ustawia sprzęt pod swój gust, jedni lubią dużo góry (jak np. wasylwek) a inny wolą jej mniej. W swoim aucie możesz zrobić przecież mniej góry albo po prostu tyle ile uznasz za stosowne, w końcu to Ty będziesz go najczęściej słuchał. Co do ustawiania sceny czasówką i skazywania pasażera na poszkodowanie. Mnie osobiście nie obchodzi co słyszy pasażer bo ja na tamtym miejscu nigdy nie siedzę Po drugie, myślę, że pasażera mało obchodzi ustawienie sceny. To tak jak w domu, jak siedzisz pośrodku kolumn to masz najlepsze miejsce odsłuchowe a ten co siedzi obok Ciebie już nie I tutaj tak samo masz wybór, nie musisz stosować czasówek ( w sensie w samochodzie). Skoro Ci się nie podoba taki dźwięk to tak jak mówisz jest pasywka. To wszystko to jest indywidualna kwestia każdego właściciela auta. Jedni montują głośniki w tylnej półce i są zadowoleni, inni przechodzą z systemów 2 way na 3 way a jeszcze inni z 3 way na 2 way bo tak im się podoba Tyle ode mnie i żeby nie było na nikogo nie naskakuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 kocyk ladnie dal nie podoba mnie sie to A chciałeś mieć łatwo , Kocyk to można rzec firma z tradycjami, dobrymi tradycjami .Będę się z zaciekawieniem przyglądał postępom jego autka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryan199 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 takie pytanie w kategorii DBL MAXI startował Fiat seicento okrętuje się ktoś jaki głośnik tam był ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbella Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 powerbass 3XL121D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Foty z Lublina załadowane:http://easca.pl/forum/gallery/album.php?album_id=53 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.