Skocz do zawartości

Pioneer ODR w Citroen Berlingo II


Piotrsaint
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kola nawet niewywazonenie niemaja prawa się odkręcić , tutaj wina lezy w piascie kola lub srubach . Trzeba sprawdzić gwinty w tej piascie , jeśli są ok , to założyć nowe śruby i dokrecic z odpowiednim momentem dokrecania kluczem dynamometrycznym to powinno rozwiązać problem

 

(null)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 495
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Kola nawet niewywazonenie niemaja prawa się odkręcić , tutaj wina lezy w piascie kola lub srubach . Trzeba sprawdzić gwinty w tej piascie , jeśli są ok , to założyć nowe śruby i dokrecic z odpowiednim momentem dokrecania kluczem dynamometrycznym to powinno rozwiązać problem

 

(null)

 

dokładnie tak, aż się dziwiłem jak czytałem o tym wyważeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

80 - 110 dziwne, że ani jadąc wolniej ani szybciej tego nie ma

 

Zmierz suwmiarką piastę koła i otwór w feldze roznica powinna byc minimalna. Wyglada mi to na niewycentrowane koło ( czyli brak pierscienia centrującego w feldze) dlatego sie odkręca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak pierścienia - bez przesady :)

 

Przerabiałem to wielokrotnie.. Jeśli bicie kierownicy jest w tym przedziale prędkości jest to niewycentrowanie koła. Sruby nie wycentrują koła. Wystarczy mały luz i juz kierownica lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, zapomniałem, że u siebie mam nakrętki, a w piaście mam śrubki :)

 

Kiedyś wulkanizator założył mi koła bez pierścieni centrujących,nie dało się jeździć.

 

zależy czy masz nakrętki czy śruby, wiadomo że lepiej nie ryzykować :) ale różnica z cyklu 2mm jest dla kierowcy prawie niewyczuwalna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic narazie male odchudzanie zabudowy, czekam na szyby by wyfrezowac otwory pod nie, potem juz tylko przymiarka i tapicerowanie ale u mnie to wooolno idzie ale jakos idzie.

Twoja fura widzialem, ze juz gotowa przynajmniej jej budowa czego zazdroszcze.

 

A wlasnie ma ktos dojdzie do szyb hartowanych najlepiej 10mm z usluga piaskowania na nich? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic narazie male odchudzanie zabudowy, czekam na szyby by wyfrezowac otwory pod nie, potem juz tylko przymiarka i tapicerowanie ale u mnie to wooolno idzie ale jakos idzie.

Twoja fura widzialem, ze juz gotowa przynajmniej jej budowa czego zazdroszcze.

 

 

Ważne ,że jakoś idzie do przodu...

Oczywiście trzymam na słowo... Jesień i odpalamy ODR... :wink2:

Furka, gotowa. "nie gotowa" , zbudować zamek to jedno, ale skłonić jakieś dobre duszki do zamieszkania w nim aby cieszyły uszy śpiewem to już inna bajka... ;)

Nie zazdrość( bo zacznę Cię podejrzewać o 100%wą "polskość" :) ), doskonale wiemy ,że gdyby nie było z Twoim autem tak jak z moją babcią ,że je potrzebujesz na codzień z pewnością już dawno by wylądowało w jakiś sprytnych rączkach...

 

ps. Ale to mnie rozbroiło...

A wlasnie ma ktos dojdzie do szyb hartowanych najlepiej 10mm z usluga piaskowania na nich? :D

 

z kawką czy bez..? :rotfl:

 

Swoją drogą coś Ty tam umyślił z tymi szybami?! Dłubiesz, dłubiesz ale jak już wyjedzie to pewnie cacko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja znam kogoś takiego. Skrobnij na pw, to pogdamy.

Co do rysowania się - Truck ma racje, szkło mineralne ma większą odporność na to, ale plexi jest lzejsza i troszkę tańsza. Co najważmiejsze, łatwiejsza w obróbce.

 

Co do samej grubości i wytrzymałości, to ja dawałem 4mm pleksę zazwyczaj, a żeby nie zniszczyć zabudowy, robiłem dodatkową pokrywę z hdf 6mm obitego kocem pod kolor, waży tyle co nic, a uszkodzić coś ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy tańsza, w jednej z firm wycenili mi szybę 2 x 4mm + 4 warstwy folii 37cm x 66cm 80 złociszy wiec nie jest źle. Plexa odpada mój bagaj jest w ciaglej eksploatacji gdyz w zasadzie kazdy weekend spedzam gdzies z rodzina, a plexa po tygodniu wyglada jak kibel.

Z tymi szybami to zobacze co bedzie myslalem jeszcze o poliweglanie litym ale problem rysowania niestety mnie zniecheca.

 

No i ch... jeden wielki, cos mi padlo tzn cos napier... albo silnik cos padl albo skrzyna biegow cholera wie, jutro bede cos wiedzial wiecej, a co dopiero 3k na mechanike w aucie wydalem i masz Ci los...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie problem jest taki, ze spaliny sa pchane do filtra powietrza, ja mechanikiem nie jestem ale obstawiam albo glowice albo turbine...

A co do francuzow i innych marek to mialem CDI Mercedesa mialem TDI VW, dCI Renaulta i mam to szczescie albo lepiej powiem mialem, ze HDI naprawde nic mi sie nie sypalo do tej pory czego o innych powiedziec nie moge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...