K4MIL Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Kola nawet niewywazonenie niemaja prawa się odkręcić , tutaj wina lezy w piascie kola lub srubach . Trzeba sprawdzić gwinty w tej piascie , jeśli są ok , to założyć nowe śruby i dokrecic z odpowiednim momentem dokrecania kluczem dynamometrycznym to powinno rozwiązać problem (null) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Kola nawet niewywazonenie niemaja prawa się odkręcić , tutaj wina lezy w piascie kola lub srubach . Trzeba sprawdzić gwinty w tej piascie , jeśli są ok , to założyć nowe śruby i dokrecic z odpowiednim momentem dokrecania kluczem dynamometrycznym to powinno rozwiązać problem (null) dokładnie tak, aż się dziwiłem jak czytałem o tym wyważeniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 80 - 110 dziwne, że ani jadąc wolniej ani szybciej tego nie ma Zmierz suwmiarką piastę koła i otwór w feldze roznica powinna byc minimalna. Wyglada mi to na niewycentrowane koło ( czyli brak pierscienia centrującego w feldze) dlatego sie odkręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Wyglada mi to na niewycentrowane koło ( czyli brak pierscienia centrującego w feldze) dlatego sie odkręca brak pierścienia - bez przesady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 brak pierścienia - bez przesady + np. zmęczone śruby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 brak pierścienia - bez przesadyKiedyś wulkanizator założył mi koła bez pierścieni centrujących,nie dało się jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 brak pierścienia - bez przesady Przerabiałem to wielokrotnie.. Jeśli bicie kierownicy jest w tym przedziale prędkości jest to niewycentrowanie koła. Sruby nie wycentrują koła. Wystarczy mały luz i juz kierownica lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 no tak, zapomniałem, że u siebie mam nakrętki, a w piaście mam śrubki Kiedyś wulkanizator założył mi koła bez pierścieni centrujących,nie dało się jeździć. zależy czy masz nakrętki czy śruby, wiadomo że lepiej nie ryzykować ale różnica z cyklu 2mm jest dla kierowcy prawie niewyczuwalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 ale różnica z cyklu 2mm jest dla kierowcy prawie niewyczuwalna ale gdzie ta różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 w osadzeniu felgi na piaście ... jak masz nakrętki, a nie śruby np. piasta 60,1 a otwór w feldze 64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 w osadzeniu felgi na piaście Nie wiem jak z nakretkami ale ze srubami 1mm wystaczy i juz sie cyrki dzieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 jedz do dobrego wulkanizatora i zapytaj jakie pierscienie musisz kupictak jak pisalem kilka stron wczesniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Pierścieni nie ma, srednica piasty i felgi jest w zasadzie taka sama, wchodzi bez zadnego luzu na piaste.Nie mialem czasu pojechac do wulkanizacji za duzo pracy i troche frezowalem jak bylo troche spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 troche frezowalem jak bylo troche spokoju W MDF rozumiem a nie w piaście... Jakieś postępy Piotrek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 No nic narazie male odchudzanie zabudowy, czekam na szyby by wyfrezowac otwory pod nie, potem juz tylko przymiarka i tapicerowanie ale u mnie to wooolno idzie ale jakos idzie.Twoja fura widzialem, ze juz gotowa przynajmniej jej budowa czego zazdroszcze. A wlasnie ma ktos dojdzie do szyb hartowanych najlepiej 10mm z usluga piaskowania na nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 No nic narazie male odchudzanie zabudowy, czekam na szyby by wyfrezowac otwory pod nie, potem juz tylko przymiarka i tapicerowanie ale u mnie to wooolno idzie ale jakos idzie.Twoja fura widzialem, ze juz gotowa przynajmniej jej budowa czego zazdroszcze. Ważne ,że jakoś idzie do przodu...Oczywiście trzymam na słowo... Jesień i odpalamy ODR... Furka, gotowa. "nie gotowa" , zbudować zamek to jedno, ale skłonić jakieś dobre duszki do zamieszkania w nim aby cieszyły uszy śpiewem to już inna bajka... ;)Nie zazdrość( bo zacznę Cię podejrzewać o 100%wą "polskość" ), doskonale wiemy ,że gdyby nie było z Twoim autem tak jak z moją babcią ,że je potrzebujesz na codzień z pewnością już dawno by wylądowało w jakiś sprytnych rączkach... ps. Ale to mnie rozbroiło...A wlasnie ma ktos dojdzie do szyb hartowanych najlepiej 10mm z usluga piaskowania na nich? z kawką czy bez..? Swoją drogą coś Ty tam umyślił z tymi szybami?! Dłubiesz, dłubiesz ale jak już wyjedzie to pewnie cacko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Chcialem dac szyby by Humany byly widoczne bez podnoszenia 25 kilogramowej pokrywy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 A dlaczego szyby, a nie np gruba plexi? Kwestia rysowania się, czy jeszcze coś decyduje o tym wyborze?Taka szyba waży swoje... Dodaj kolejne kg do zabudowy.. i to nie 2.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 i ceneplexa jest zdecydowanie tansza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 ja znam kogoś takiego. Skrobnij na pw, to pogdamy.Co do rysowania się - Truck ma racje, szkło mineralne ma większą odporność na to, ale plexi jest lzejsza i troszkę tańsza. Co najważmiejsze, łatwiejsza w obróbce. Co do samej grubości i wytrzymałości, to ja dawałem 4mm pleksę zazwyczaj, a żeby nie zniszczyć zabudowy, robiłem dodatkową pokrywę z hdf 6mm obitego kocem pod kolor, waży tyle co nic, a uszkodzić coś ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Czy ja wiem czy tańsza, w jednej z firm wycenili mi szybę 2 x 4mm + 4 warstwy folii 37cm x 66cm 80 złociszy wiec nie jest źle. Plexa odpada mój bagaj jest w ciaglej eksploatacji gdyz w zasadzie kazdy weekend spedzam gdzies z rodzina, a plexa po tygodniu wyglada jak kibel.Z tymi szybami to zobacze co bedzie myslalem jeszcze o poliweglanie litym ale problem rysowania niestety mnie zniecheca. No i ch... jeden wielki, cos mi padlo tzn cos napier... albo silnik cos padl albo skrzyna biegow cholera wie, jutro bede cos wiedzial wiecej, a co dopiero 3k na mechanike w aucie wydalem i masz Ci los... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Piotr nie obraz sie ale to sa uroki francuzow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 a nie czasem jakaś dwumasówka ? w końcu to klekot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Generalnie problem jest taki, ze spaliny sa pchane do filtra powietrza, ja mechanikiem nie jestem ale obstawiam albo glowice albo turbine...A co do francuzow i innych marek to mialem CDI Mercedesa mialem TDI VW, dCI Renaulta i mam to szczescie albo lepiej powiem mialem, ze HDI naprawde nic mi sie nie sypalo do tej pory czego o innych powiedziec nie moge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutkam Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 W tym wracaniem spalin może być tak, że uszczelka pod głowicą jest źle założona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.