Skocz do zawartości

Auto-Fan - ściema przedstawiciela


Animek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dzwonielm 2 dni temu do AUTO-FAN czyli dystrybutora Viba jako osoba fizyczna rozmawialem o zakupie zestawu 3d viba gornej części ( gorna czesc zostala skradziona z auta ) podal mi cene -30 % rabatu z ceny katalogowej 399 zł czyli cena z przesylka miala mnie wymiesc niecale 300 zł

 

dzisiaj dzwonie i potwierdzam zamówienie , przedstawiciel mowi ze on nie moze tak zamówić ze mam sobie zamawiac u lokalnego sprzedawcy WTF ??

 

takie podejscie firmy jest po prostu żałosne ,firma traktuje klienta z dużym niesmakiem i zero posiadanego taktu

jak dla mnie podejscie jest nie godne przedstawicielstwa

 

teraz czuje sie oszukany zamówienie zlozone telefonicznie

czas oczekiwania mial byc okolo 2 tyg

cena jest mi znana

a brak jest jej wykonania gdyz firma si epo prostu wykreca z zamowienia

 

sprzedawca okazał sie niestety oszustem gdyż nie chce sprzedać tego co oferował z podana cena

 

tak to jest tylko w polsce

 

zalosne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie lipa na maxa bo gorna czesc skradli znajomemu i staralem mu sie mu pomoc o calym tez zestawie tez myslalme dla siebie

bynajmniej glosniki bede mial od zaprzyjaznionego kumpla ktory za 2 tyg przyleci z Irlandii w koszcie nizszym niz oszukaniec proponował co ciekawsze wyposazone sa one w zwrotnice czego w autofiu. nie ma w swoim asortymencie dziwne nie ?

 

zreszta ja mam jakiegos pecha to tego sprzetu chcialem edge dla zony to sasiad wjechal w auto i raczej nie bedziemy go robic a jakie nowe to pomysle o innym sprzecie

chcialem viba dla kumpla i komplet dla siebie ściemniacz sie okazał dystrybutor

wiec chyba kazdemu bede odradzal trefnego dystrybutora i pechowy sprzet

 

wczoraj zakupiona została gora juz pod moje auto u Sylwka z dbmaxa i czekam na dalsze klocki ale to juz powoli w weekend podjade

on przynajmniej nikogo nie oszukal i nie robi sztucznych nadziej podaje info prawdziwe i nie sciemnia tak powinienm sie zachowac Dystrybutor .

dystrybutor wiedzial ze dal ciala to wymysla bajki z klozeta zenada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.

Z tym dystrybutorem nie miałem żadnych problemów.

Tym bardziej wysłałem jednego e-maila z zapytaniem czy by nie chciał ufundować nagród na Nasz piknik.

Odpowiedź pozytywną dostałem w błyskawicznym tempie.

Paczkę pełną gratisów oraz głównej nagrody generatora basu dostałem od razu.

 

Brałem również 2 x Space 12.

Fakt faktem czekałem trochę na nie, ale było to troszkę z mojej winy.

Nie dogadaliśmy się co do impedancji i w rezultacie specjalnie dla mnie ściągał głośniki o impedancji jaką potrzebowałem.

 

niz oszukaniec

A próbowałeś jakoś z nim to wyjaśnić?

W sumie to jak masz już wszystko załatwione to nie ma co wyjaśniać.

A z takimi słówkami radzę ostrożnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolo totalna olewka kaze mi isc do sklepu i kupic glosniki ale wpierw pytalem czy da rade zakupic u niego

no coz widac Vibe nie jest dla mnie stworzona marka jak i niemieckie auta :zakrecony:

 

A co w tym dziwnego , ze gość działa poprzez sieć swoich dealerów ?

To raczej objaw normalności, że kieruje do lokalnego przedstawiciela.

Porozmawiasz sobie na miejscu , osobiście odbierzesz towar , a może zdecydujesz się

na inny komponent?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest dziwne ze wpierw mowi ze ok podaje cene nizsza niz przedstawiciel po rabatach a potem sie z tego wymiguje

 

czyli ściemniacz i tyle o to w tym chodzi a nie ze każe jechac i kupic u przedstawiciela

 

czytaj od początku temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mowiac co mnie to obchodzi ??

 

pomyłki w moim przypadku to utrata klienta , strata wiarygodności firmy w oczach przyszłych kontrahentów i znacznej utraty mojej kwoty na koncie

 

w jego przypadku olewanie klienta i posiadanie wszystkiego w dupie i zero słowa przepraszam za bycie oszustem

 

wiec proszę cie nie pisz mi o czyiś pomyłkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Animek prawda jest taka, ze kombinujesz jak koń pod górę.

 

Najpierw zawracasz mi głowę żebym załatwił Ci towar.

Później piszesz do Sylwka.

Na końcu osobiście dzwonisz przedstawiciela.

 

Artur podał Ci cenę, ale później skojarzył fakty i nie chciał zabierać klientów swoim regionalnym sklepom.

Tu wielki ukłon z jego strony. Bo jakby chciał to by podciął skrzydła każdemu kto handluje jego produktami i sprzedawał towar po kosztach.

 

I w tym wypadku chyba Ty jesteś wielką ściemą, bo każdemu zawracasz głowę, a później lipa z Twoich zakupów.

Tyle w temacie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak Kamil napisał.A dystrybutor ma prawo cię odesłać do przedstawiciela regionalnego bez podawania nawet swojego widzi mi sie, powinieneś się cieszyć ze mogłeś tam kupić z rabatem w detalu.Więc sądzę że oczernianie Artura jest nie na miejscu ponieważ jest troszeczkę dłużej na rynku niż Ty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwyższy czas odpisać szanownemu panu na jego zarzuty i wyzwiska w stosunku do mojej firmy i mojej osoby. Aby wyjaśnić wszystkim do końca całą sytuację, dostałem telefon od tego pana z pytaniem o cenę głośników 3D tłumacząc, że ktoś mu już obiecał lepszą cenę, ale szuka taniej gdyż miał włamanie do auta i ukradli mu te głośniki ( zastanówcie się czy na pewno?), wziął mnie na litość, a ja dałem się w to wciągnąć. Ale gdy otrzymałem następnego dnia telefon od Sylwka „DB-max”, że będzie do mnie dzwonił jego klient z zapytaniem o głośniki Vibe 3D, wtedy skojarzyłem wszystkie fakty. Czy ja kogoś oszukałem? Czy może okradłem? Po prostu naprawiłem swój błąd.

Szanowny panie czas najwyższy przeprosić, a ja i tak po powrocie z Katowic ( serdecznie wszystkich zapraszam) spytam się prawnika czy mogę wytoczyć proces z powództwa cywilnego.

 

Pozdrawiam

Artur Dekaban

AUTO-FAN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny panie czas najwyższy przeprosić, a ja i tak po powrocie z Katowic ( serdecznie wszystkich zapraszam) spytam się prawnika czy mogę wytoczyć proces z powództwa cywilnego.

 

już od razu proces ... ludzie ... co Wy powariowaliście ?

Na prawdę nie macie co robić ?

Lepiej wyjaśnijcie sobie zaistniałą sytuację w Kato i po sprawie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znacznej utraty mojej kwoty na koncie

 

hihihihihihihihihihihihihihihi!!!!

znaczna strata 300zl!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wstyd::rotfl::rotfl::zabawa:

na waciki to on ma! :rotfl:

ja wspolpracuje z Arturem od 2lat

i powiem ze to czysta przyjemnosc miec tak zaangazowanego i odpowiedzalnego dystrybutora

a po moich osiagnieciach wlasnie z pomoca AUTO-fAN mozecie wywnioskowac ze wiem co mowie!

p.s.Witam szefa na SCA :hurra:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczna strata 300zl!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wstyd::rotfl: :rotfl: :zabawa:

 

dla Ciebie to może i nic ... dla kogoś, to np. zestaw na przód, więc nie uogólniaj, że Ciebie na to stać, nie oznacza to, że kogo innego ... dodatkowo nie sądzę, abyś palił w kominku 100 zł ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z mojej strony cos dorzuce

jak poznawałem artura (do dnia dzisiajszego czlowiekia jeszcze nie mialem okazji zobaczyc na wlasne oczy)

zaczelo sie od wplacenia (w ciemno kasy) niewiele ale zawsze cos 850 zł na miernik dbm- chłopaczek odstapił mi SWÓJ - paczka po dwóch dniach w domu!!!! potem nie mial sie na czym mierzyc w koncu kupił laba

potem wpałta na klocek 3300 - klocek dotarł

potem wpłata na inne zabawki 3600 - zabawki dotarły!!!

 

Panowie kase wpłacałem w ciemno NIGDY ale to NIGDY nie zostałem oszukany - ja nie twierdze ze nie zarobił chłopak, ale czerwonego krzyza on nie ma wytatuowanego na czole i charytatywnie firmy car audio nie prowadzi.

 

Zreszta Kamil usun ten temat bo do niczego on nie prowadzi a nie potrzebnie na tak duzym forum szkaluje sie osobe ktora angazuje sie dosc znacznie w polski rynek CA.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Najpierw zawracasz mi głowę żebym załatwił Ci towar.

Później piszesz do Sylwka.

Na końcu osobiście dzwonisz przedstawiciela.

 

chyba mam prawo czyz nie ? jest wolny rynek .i poszukuje sie ceny oraz towaru dosetpnego na miejscu a nie oczekiwania nie dzwonielm tylko do ciebie bo i jeszcze do 10 innych ludzi i firm

zreszta rozmawialismy na samym poczatku o calym zestawie 3D space czyz nie ?

dopiero po 2 dniach zapytalem o zestaw gorny

 

Najwyższy czas odpisać szanownemu panu na jego zarzuty i wyzwiska w stosunku do mojej firmy i mojej osoby. Aby wyjaśnić wszystkim do końca całą sytuację, dostałem telefon od tego pana z pytaniem o cenę głośników 3D tłumacząc, że ktoś mu już obiecał lepszą cenę, ale szuka taniej gdyż miał włamanie do auta i ukradli mu te głośniki ( zastanówcie się czy na pewno?),

 

tak glosniki zostaly skradzione, mam ci fotke przedstawic, wiec nie na litosc mnie wzieles ? tylko szczea rozmowa chyba byla powiedzialem co mnie interesuje ,jakos nie przypomionam sobie oj jaki ja biedny jestem oj biedaczek

pytalem tez o caly zestaw 3D space na ktory oczekiwalem o cene

temat sie zakonczyl z cena o sama gorna czesc do frontery

dzwoniac do sylwka pytalem tez o inne rzeczy ,takze o cene zestawu gornego gdyz w autofan byly by dostepne dopiero za 3 tyg

 

wiec chyba mam prawo sie rozjerzec po innych firmach bo moze ktos ma je dostepne na miejscu

 

a jeszcze cos kolego animku!!!

obojetnie gdzie dokupisz te glosniczki i tak przejda przez Artura rece wiec jesli niechcesz odawac mu swojej kasy bedziesz musial zmienic system pozdro

primo naucz sie czytac posty bo widze ze masz z tym problemy

pomyłki w moim przypadku to utrata klienta , strata wiarygodności firmy w oczach przyszłych kontrahentów i znacznej utraty mojej kwoty na koncie

jak kogos cytujesz cytuj cala wypowiedz tu chodzi o przyklad mojej wpadki dbybym cos odwalil to ja bym dostal po kieszeni

 

po drugie zestaw gorny zostal zakupiony przez znajomego i nie bedzie on pochodził z Polski niestety czas oczekiwania ponad miesiac czyli do jego powrotu z obczyzny

auto fan nie bedzie plakac z tego powodu

 

dla siebie również sprzęt juz zamówiłem innej marki ale bynajmniej nikomu nie bede polecac firmy oraz produktow przedstawicielstwa bohatera tematu i tu tez autofan nie bedzie plakac gdzy nie interesuje go klient indywidualny tylko odbior hurtowy

Edytowane przez Animek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi to wszystko czytać, że jedna osoba, bo żadna inna się nie wypowiedziała w ten sposób, może niszczyć reputację poważnej firmy.

Jestem przekonany, że odmowa sprzedaży towaru to nie oszustwo.

W interesach często tak się zdarza i to z różnych powodów.

Ja też czasem odmawiam sprzedaży jakiegoś towaru, a powody są różne.

Często przesyłka by mnie więcej kosztowała niż zarobek, a jeszcze dochodzi gwarancja, rękojmia za co często ja na swój koszt odpowiadam

lub dany komponent (wzmacniacz, głośnik ) nie pasuje mocowo do reszty zestawu

lub np. przy cb radiach wiem, że dany model radia nie będzie dobrze działał w niektórych modelach aut

czasem klient się denerwuje w takiej sytuacji,

ale jestem przekonany, że lepiej odmówić w trakcie rozmowy niż późnej borykać się z większymi kłopotami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykre jest to co się przydażyło Arturowi w drodze powrotnej. Na szczęście jest z nami.

 

Przykro mi to wszystko czytać, że jedna osoba, bo żadna inna się nie wypowiedziała w ten sposób, może niszczyć reputację poważnej firmy.

Zrozumienia oczekiwałeś od Pana **** ? Są tacy ludzie , którym zawsze coś nie pasuje i dodatkowo wiedzą najlepiej.

Edytowane przez K@mil
Może trochę kultury???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...