RF.TEAM Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 No i juz oddycha pelna piersia yessss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 to jakis system do chlodzenia wzmacniaczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Dobry radiator ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trafalgar Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 A tam na płocie to pewnie dywaniki do tej furmanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 autko pikne ile kucyków ?? może dołóż jeszcze foty jakieś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RF.TEAM Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 to jakis system do chlodzenia wzmacniaczy?? te klocki juz maja w sobie wiatraki ale moze je podepne pod IC hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 No i juz oddycha pelna piersia yessss w czym będziesz tym startował? SSS? a może w czymś innym? Mnie i kumpla SWAP wykańcza... niby plug&play jak to na forach piszą, ale tu pierdółka, tam coś i tak się przeciąga już miesiąc czasu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RF.TEAM Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 ogolnolnie wszystkie graty narazie tylko montowane do przymiarki potem sciaganie renowacja malowanie itd iznow zakladane.Auto przeznaczone na demo car ale w tym roku raczej jeszcze nie bedzie skonczone brak sponsora hehe niestety fundusze troszke ograniczone ale na lato 2011 bedzie malina juz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 ogólnie to napisze tak ... Wyjebisty ten dywanik na plocie a wracając do tematu co ty tak chłodzisz tym ickiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RF.TEAM Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 odwalcie sie od dywaniku oki a co do IC to internet to kopalnia wiedzy wiec mozesz znalezc w nim po co jest i co chlodzi dzizes help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 a wracając do tematu co ty tak chłodzisz tym ickiem IC- chłodnica powietrza doładowującego. Im zimniejsze powietrze dociera do komory spalania (generalnie pchane przez turbinę), tym lepiej (min obniża się temp spalania w komorze, a co za tym idzie, unika się spalania stukowego). IC dodatkowo może mieć natrysk wody na chłodnicę, aby jeszcze bardziej obniżyć temp. Elementy doprowadzające obniżoną temp do cylindrów, są owijane specjalną taśmą termoizolującą, aby schłodzone powietrze nie ogrzewało się od silnika (byłaby to darma robota). Chyba niczego nie popierteges Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Chłopaki chcieliby poznać powód IC o takich gabarytach. Jak "ona" ma na imię?Garett, KKK, a może jeszcze inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 odwalcie sie od dywaniku oki a co do IC to internet to kopalnia wiedzy wiec mozesz znalezc w nim po co jest i co chlodzi dzizes help nie zakumales pytam co tam dlubles w Nismo tylko icka wiekszego wstwiles czy tez dales chlodzenie CO2 a od dywanika sie nie odpiernicze p.s. moge sobie zrobic avatarek z tym dywankiem jubyV8, zapomniales o zastosowaniu Co2 na IC studzenie turbiny podtlenkiem itd itd wszystko zależy do czego ma byc wykorzystane uto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Generalnie turbina jest chłodzona spalinami. Do komory spalania stosuje się też wtrysk wody, albo alkoholu, w celu zmniejszenia temp w cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Generalnie turbina jest chłodzona spalinami. woda powietrzem albo olejem ale nie spalinamispaliny napedzaja turbine a nie ja chlodza Do komory spalania stosuje się też wtrysk wody, albo alkoholu, w celu zmniejszenia temp w cylindrze.woda tak podtletek rowniez odchodzi sie od alkocholu powoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Fakt, napędzają. Ale też i studzą. Po dłuższej/ ostrzejszej jeździe, nie gasi się silnika od razu, tylko zostawia się go na "chodzie", żeby spaliny ostudziły turbinę. Wiele osób o tym zapomina i gasi silnik od razu, a to jest zabójcze dla T. O studzeniu olejem też słyszałem, ale to bardziej ma się do studzenia w czasie jazdy/pracy, czyli większego obciążenia. [ Dodano: 2010-06-02, 12:38 ]woda tak podtletek rowniez odchodzi sie od alkocholu powoli Jakoś studzenie wodą do mnie nie przemawia w przeciwieństwie do alkoholu. Nie to żebym był za promilami, ale wodę do komory spalania? No ale to już nie moja bajka. Wątpię żebym kiedyś aż tak dłubał jakąś furę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Wygląda jak po sztachotece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leemarvin Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Ale też i studzą. Po dłuższej/ ostrzejszej jeździe, nie gasi się silnika od razu, tylko zostawia się go na "chodzie", żeby spaliny ostudziły turbinę Spaliny w niewielkim stopniu studzą turbosprężarkę ale bardziej napędzają łopatki, a przez to wymuszany jest przepływ oleju przez turbo, dzięki czemu obniża się temperatura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Fakt, napędzają. Ale też i studzą. Po dłuższej/ ostrzejszej jeździe, nie gasi się silnika od razu, tylko zostawia się go na "chodzie", żeby spaliny ostudziły turbinę. Wiele osób o tym zapomina i gasi silnik od razu, a to jest zabójcze dla T.Jak spaliny o temperaturze ponad 800*C miałyby chłodzić turbinę? Spaliny napędzają turbinę, a to o czym mówisz, to przede wszystkim po to, żeby turbina mogła wyhamować, ponieważ przepływ spalin na niskich obrotach jest mniejszy, więc turbina swobodnie może zwolnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 z nie gaszeniem odrazu po palowaniu silnika turbo chodzi o to zeby bylo cisnienie oleju na turbo czesci ruchome turbo sa chlodzone olejem lub olejem i woda cursor, dobrze zauwazyl temperatura spalin przy WOT czesto dochodzi nawet do 900*C, powoduje to rozgrzanie doslownie do czerwonosci turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 cursor, dobrze to ujeles lepiej i jasniej sie nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Ile koni i jaki m. obrotowy w jakiej parti RPM ma ten samochód? Kiedy jakies strojenie bo chyba nie dołozyłes tego IC bez remapu Auto zacne ale własciwie co tu jest do pokazania poza nim ? Dołozony IC ? :oczami: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RF.TEAM Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Auto zacne ale własciwie co tu jest do pokazania poza nim ? Dołozony IC ? :oczami:a ty co masz do pokazania masz cos? a jakbys dobrze czytal posty to bys widzial na kiedy auto bedzie zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Karolo, po zmianie ic nie trzeba remapa a dwa to rusek w tym aucie sam wlasno recznie zrobil swapa z n/a na tt RF.TEAM, wogole ziom ostatnio nie moglem wpasc , ale ci powiem ze musisz wpasc nastepnym razem tu do mnie na oske bo sie duzo dzieje he he same zx, sx i nawet jakies skaje smigaja no i obczaisz sobie moje nowe kute serce w grubej specyfikacji tralala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Karolo, po zmianie ic nie trzeba remapa a dwa to rusek w tym aucie sam wlasno recznie zrobil swapa z n/a na tt Co do IC i braku potrzeby remapowania to nie do konca się nie zgodzę ( chodź obowiążkiem to na pewno nie jest ). Kumpel ma audi TT 225hp w seri. Zmieniali mu mapy i wypluło okolice 260 koni. Po dodaniu IC wzrost mocy dał X dodatkowych koni, a dodatkowe zestrojenie na nowym chłodziwie powietrza przyniosło następną ilość koni. Wracając do tematu - swap to zmienia postać rzeczy - respekt. Opowiedz coś na temat problemów z elektroniką jakie napotkałes przy przerzutce. Całość ogarnia seryje ecu czy zastosowałeś jakąś świnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.