Skocz do zawartości

Jaka moc wzmaka do mocy głośnika??


Kształt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, to mój pierwszy post, więc jesli cos pomyliłem lub dubluje temat to z góry przepraszam.

 

Jestem początkującym w dziedzinie CA, więc nie krzyczcie na mnie jeśli palne jakąś głupote :rotfl:

 

Mam takie oto pytanie: mam suba jbl 1204BP z wymienionym glośnikiem na 300W RMS i nie wiem jaka moc do niego podłączyć, czy dać wzmaka słabszego (jakieś 200-250W RMS) żeby nie uszkodzić cewki głośnika, czy lepiej dać wiekszy mocowo wzmak (jakies 400-500WRMS) dla lepszej kontroli głośnika???

 

mysle nad zakupem peiying'a B2H76R, który podobno w mostku da około 450W rms (o jakość tutaj nie chodzi, bo i tak mam skrzynie BP, wiec to doslowne buczydlo i o jakości mowy być tu nie może :rotfl: , mimo to podoba mi się ten miekki basik idacy ze szczeliny w subie :rotfl: )

 

teraz drugie moje pytanko:

 

mam na przód zestaw odseparowany Hertz ESK 130mm ze zwrotnicami, chcę pod niego podłączyć wzmacniacz Blaupunkt GTA 460 (ten narazie napędza w mostku sub jbl) - to dobre rozwiazanie??

 

chyba porażki nie bedzie gorszej jak mają grać pod samym radio JVC KD-G722??

 

auto to bmw e34 sedan, ale juz wystawione na sprzedaz (chce cos malego typu honda civic do tego zestawu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam suba jbl 1204BP z wymienionym glośnikiem na 300W RMS i nie wiem jaka moc do niego podłączyć, czy dać wzmaka słabszego (jakieś 200-250W RMS) żeby nie uszkodzić cewki głośnika, czy lepiej dać wiekszy mocowo wzmak (jakies 400-500WRMS) dla lepszej kontroli głośnika???

 

W sumie zależy od głośnika, czy lubi dużo więcej mocy, w jakiej skrzyni jest głośnik posadzony (w klozecie jest w miejszym stopniu narazony na zniszczenie z tego względu że robi się ,,poducha" z powietrza także głośnik nie wyleci w kosmos) Myślę że jak dasz mu te 300 W z dobrego piec to powinien zagrać dość fajnie.