Skocz do zawartości

Jaki wymacniacz - tani a dobry...


dawid-ss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Noszę sie z problemem kupienia wzmacniacza do autka, będzie on zasilał przody które bedą miały 80W RMS 4R. Co za tym idzie, przydałby się wzmacniacz (bo z radia kupa bedzie) który da rade to dobrze napędzić. Wybrałem kilka ampów z pomysłem na przyszłośc, gdyż takie same głośniki kiedyś dam sobie w drzwi tylne. Czyli bedę potrzebował coś około 4x80W 4R lub 2x160W 2R... Znalazałem kilka wzmacniaczy do ceny 900PLN które mnie zainteresowały i wybrałem GLOW 4075 ale zobaczyłem też inne i że nie znam się na CA zbyt dobrze(nie jestem obeznany co lepiej grać moze) to pytam na forum który wybrać?

 

Moi faworyci to:

GLOW 4075 ceny od 750 do 900

Harman CA280 za 650 zł+

Harman CA470 ceny od 900

Infinity 475A ceny od 650-700

 

Co wybrać? Co będzie miało najlepsze brzmienie w tej cenie? A może jakieś inne propozycje?

 

p.s. kable zasilające do wzmacnaicza mam 25mm2 do głośników 2x2.5mm2 sygnałowe z przewodu cordial cmk222 na wtykach neutrik. Wszystko to kupie w przeciągu 2 najbliższych miesięcy i zacznę zabawe w montaż.

Edytowane przez dawid-ss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki