trafalgar Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam.Zastanawiam się nad porządnym wytłumieniem drzwi w aucie,obecne ma kilka wad.I przyszedł mi do głowy taki pomysł żeby "dziury" w furtkach wypełnić aluminium a właściwie kawałkami płyty aluminiowej gr.ok.1,5 mm.wyciąć z płyty odpowiednio wymierzone i przynitować do blachy drzwi.Nie wiem czy to dobry pomysł,a może ktoś z Was coś podobnego wykonywał?Jakie Wasze zdanie o tego rodzaju wygłuszeniu,no może nie wygłuszeniu ale zrobieniu "pudła pod system z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 ja mam podobnie zrobioneBlacha taka jak jest w całym samochodzie przynitowana do drzwi. Dawanie czegoś grubszego moim zdaniem mija się z celem gdyż zewnętrzne poszycie drzwi i tak dużo bardziej wchodzi w rezonans niż wewnętrzne które w jakimś tam stopniu jest powyginane co usztywnia całą konstrukcję. Poza tym w większości aut otwory technologiczne nie są wielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Poza tym w większości aut otwory technologiczne nie są wielkie. greg-si, to obejrzyj np. drzwi od nowego Civic'a 5d....... to jest samochód ktorego napewno nie kupie pod kątem CA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_plock Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Pomysł z blachą jest ok, możesz działać trafalgar, później na blachę daj matę i powinno być dobrze. U siebie też powinienem tak zrobić, ale zakitowałem dziury samymi matami. Nie jest najgorzej, ale mogło być trochę sztywniej z blachą alu. disaster3, pomijając kwestię drzwi, powiedz jaki nowy samochód jest przyjazny pod kątem zmiany audio z fabrycznego na niefabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trafalgar Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Pomysł z blachą jest ok, możesz działać trafalgar, później na blachę daj matę i powinno być dobrze. Ja myślałem o dwustronnym oklejeniu blach matami.Myślisz że na zewnątrz wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_plock Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Ja myślałem o dwustronnym oklejeniu blach matami.Myślisz że na zewnątrz wystarczy? Zaszkodzić na pewno nie zaszkodzi wykleić z obydwu stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 disaster3, pomijając kwestię drzwi, powiedz jaki nowy samochód jest przyjazny pod kątem zmiany audio z fabrycznego na niefabryczne. moze..... melex a tak na powaznie, to faktycznie jest kicha na maxa. Osobiscie podoba mi sie nowy Avensis ale tylko w kombi. Jak go ogladałem w srodku to mozna rzecz to jest moj po liftingu, w sensie rozmieszczania tych elementów. WIec teoretycznie zakładam ze bedzie podobnie z CA jak u mnie a dla mnie w T25 jest ok.Pewnie jeszcze ze 3 lata swoim pojezdze i może własnie zamienie go na T27 tylko ze kombi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trafalgar Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 No niestety w moim polo classic też otwory są niczego sobie i naklejanie mat na nie mija się z celem,gdyż później się to wszystko załamuje bo nie jest sztywne.A jeśli mam dawać jakieś wsporniki to wolę otwory całkowicie zakryć blachą aluminiową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeźnik Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 disaster3, pomijając kwestię drzwi, powiedz jaki nowy samochód jest przyjazny pod kątem zmiany audio z fabrycznego na niefabryczne. http://localhost/strefa/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif moze..... melex a tak na powaznie, to faktycznie jest kicha na maxa. Osobiscie podoba mi sie nowy Avensis ale tylko w kombi. Jak go ogladałem w srodku to mozna rzecz to jest moj po liftingu, w sensie rozmieszczania tych elementów. WIec teoretycznie zakładam ze bedzie podobnie z CA jak u mnie a dla mnie w T25 jest ok.Pewnie jeszcze ze 3 lata swoim pojezdze i może własnie zamienie go na T27 tylko ze kombi.... a ostatnio to mowili ze w toyotach gaz sie zacina a apropo tematu to blacha alu + mata od wewnatrz jak najbardziej ok sprawdzone i chyba najlepszy sposob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 a ostatnio to mowili ze w toyotach gaz sie zacina ale i tak ja kupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mehow Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Łatwiej, dokładniej i sztywniej będzie to zrobić z żywicy. http://audiomanufaktura.pl/_pictures/0000200/0000006.jpghttp://audiomanufaktura.pl/_pictures/0000200/0000007.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 powiedz jaki nowy samochód jest przyjazny pod kątem zmiany audio z fabrycznego na niefabryczneyaris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Passat B5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Łatwiej, dokładniej i sztywniej będzie to zrobić z żywicy.Nie do końca się z tym zgodzę.Dokładniej na pewno bo mata układa się na kształt ale czy łatwiej...na pewno nie sztywniej.Każdy ma swoje sposoby. [ Dodano: 2010-02-09, 19:01 ]Passat B5to stary kapeć,tu mowa o nowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 accord od 2003 do 2008 nowe bravo z tego co patrzę po forach to też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_plock Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 yaris samochód, a nie kobietowóz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 marcin_plock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajgon Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 ibiza 2002-2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszen Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 ibiza 2002-2008 ollll yeeaaaachhhh komora zamknieta jest i baaardzo szczelna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 audi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 jak się ma A3 to aluminium dużo się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeźnik Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 to też zależy od ilości tkz lewych rąk - gdy ma sie 2 to kazdy moze byc trudny takze moim zdaniem kwestia indywidualna - a ja przymierzam sie do e46 i tam furtki tez wygladaja na proste do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Ja tez mam blachy w drzwiach, co prawda stalowe i przez to mi troche drzwi opadly, ale na pewno usztywnia to konstrukcje drzwi A dobre drzwi, to maja Golfy IV na pewno http://localhost/strefa/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_plock Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 to też zależy od ilości tkz lewych rąk - gdy ma sie 2 to kazdy moze byc trudny Racja i to święta. Generalnie chodziło mi o to że kiedyś , w starszych samochodach, wyciągałeś zaślepkę 1din, albo wyciągałeś radio fabryczne 1din, wsadzałeś coś lepszego i po sprawie.Teraz jak popatrzysz na te zintegrowane konsole to w niektórych przypadkach faktycznie nie jest łatwo coś wpasować i pozostaje montaż radia gdzieś w schowku.To samo tyczy się słupków, teraz wszędzie masz pełno czujników poduszek, pierdół... trzeba już trochę uważać żeby nie narobić bigosu.Co do przygotowania drzwi, to raczej wiele się nie zmieniło. Filozofia jest taka sama w każdym przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mehow Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Łatwiej, dokładniej i sztywniej będzie to zrobić z żywicy.Nie do końca się z tym zgodzę.Dokładniej na pewno bo mata układa się na kształt ale czy łatwiej...na pewno nie sztywniej.Każdy ma swoje sposoby. Moim zdaniem napewno sztywniej od 1-1,5mm blachy jesli nałozysz 5-6 warstw maty. Czy łatwiej... ok, zależy od warunków pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.