MixhaL Opublikowano 16 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2022 Witam Panowie posiadam passata b6, przymierzam się do zakupu ręcznego regulatora napięcia.Nurtuje mnie jeden temat.Otóż znalazłem informację, że po usunięciu regulatora z alternatora i zainstalowaniu ręcznego wyskakują błędy np esp i abs, a także nie następuje wybudzanie alternatora tylko nie wiem czy w ogóle się nie wybudza czy tylko na starcie przez np kilka sekund.Ktoś z Was przerabiał już ten temat i może powiedzieć coś więcej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurand87sca Opublikowano 16 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2022 Witam. Swojego jeszcze nie montowałem, ale u mnie nie powinno być problemu bo sterowanie jest analogowe. Brak jakiejkolwiek komunikacji ECU-alternator. W opcji ze "sterowaniem cyfrowym" pewnie mogą być komplikacje. Kolega ponadto twierdzi że wyskakują błędy jeśli przegnie się z ustawionym napięciem, chyba ponad 15V. A jaki model alternatora siedzi w tym pasacie teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MixhaL Opublikowano 16 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2022 Aktualnie mam z audi q7 220a.Po czym poznać sterowanie analogowe czy cyfrowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurand87sca Opublikowano 16 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2022 Wy googlować po modelu obecnego alternatora/ regulatora?? U mnie w regulatorze alternator valeo 180A ponoć z passerati 2.0tdi chyba był sygnał D i DFM. D jest ponoć wzbudzeniem po analogu u mnie działa.. DFM to jakaś chyba informacja zwrotna z alternatora do ECU o zwiększeniu zapotrzebowania na prąd/ obrotów- u mnie wisi w powietrzu. Jak pin regulatora jest opisany jako L to działa po sygnale PWM w sensie cyfrowo. Tyle kiedyś wyczytałem, te dane mogą odbiegać od stanu rzeczywistego.. Warto zawsze samemu doczytać.. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 17 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2022 Większość samochodów z grupy VAG po dołożeniu regulatora na zewnątrz łapie błąd "Nieprawidłowy sygnał DF Alternatora" po 10min odcina esp ale ABS działa. Jeżdżę już tak 2 lata nie znam osobiście nikogo kto by podolal temu problemowi. Pominięta jest wtyczka do alternatora więc to bez znaczenia czy założysz 180A z Passata 220A z q7 czy 210A Laguna jak w moim przypadku. Tak czy siak błąd raczej wyłapiesz. Poza tym błędem i odcinka esp po 10min reszta wszystko jest tak jak trzeba. Oczywiście regulatorowi trzeba zrobić wzbudzenie po przekaźniku tak aby się załączał po przekręceniu zapłonu i gasł po wyłączeniu. Regulatory od jednego cenionego Pana mają już w sobie takowy przekaźnik i wychodzi z niego 4 przewody. Do 15.4v raczej żadnych problemów nie będziesz miał z ECU (przynajmniej u mnie w A3 8L nic nie wyskakuje) oczywiście akumulator dostanie po dupie i spuchnie przy takim ładowaniu non stop nawet optima No chyba, że wywalasz aku i zakładasz lto to na spokojnie te 15.2 15.4 możesz ładować i nie powinno walić błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MixhaL Opublikowano 18 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Większość samochodów z grupy VAG po dołożeniu regulatora na zewnątrz łapie błąd "Nieprawidłowy sygnał DF Alternatora" po 10min odcina esp ale ABS działa. Jeżdżę już tak 2 lata nie znam osobiście nikogo kto by podolal temu problemowi. Pominięta jest wtyczka do alternatora więc to bez znaczenia czy założysz 180A z Passata 220A z q7 czy 210A Laguna jak w moim przypadku. Tak czy siak błąd raczej wyłapiesz. Poza tym błędem i odcinka esp po 10min reszta wszystko jest tak jak trzeba. Oczywiście regulatorowi trzeba zrobić wzbudzenie po przekaźniku tak aby się załączał po przekręceniu zapłonu i gasł po wyłączeniu. Regulatory od jednego cenionego Pana mają już w sobie takowy przekaźnik i wychodzi z niego 4 przewody. Do 15.4v raczej żadnych problemów nie będziesz miał z ECU (przynajmniej u mnie w A3 8L nic nie wyskakuje) oczywiście akumulator dostanie po dupie i spuchnie przy takim ładowaniu non stop nawet optima No chyba, że wywalasz aku i zakładasz lto to na spokojnie te 15.2 15.4 możesz ładować i nie powinno walić błędów.Nie wywala Ci błędu ABS? ESp po wyrzuceniu błędu ma się rozumięć nie działa?A jak poduszki? Nie masz błędu? Wyczytałem, że też potrafi wywalić. Możesz podać kto sprzedaje regulatory z wybudzaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Nie wywala ABS i działa prawidłowo. ESP po 10min wywala błąd i nie działa. Ponowne odpalenie samochodu daje Ci kolejne 10min działania esp. Z poduszkami nic się nie dzieje przynajmniej do tych 15.2/4. Na pw podrzucę Ci nazwisko. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukassikora Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Z innej beczki. Gdzie można dostać taki regulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurand87sca Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Pisane kiedyś było że ogarniają je 3 osoby z PL.. Jednak poleca się jednej produkcji.. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 Wystarczy wejść na CA Polska na fb i łatwo można uzyskać takie informacje dopóki nie zaczął robić Bartosz Sz. to wszyscy brali od 2 loud bądź Kevina ale miałem taki ich produkcji a teraz Bartosza i jest bez porównania ogólem w budowie i bezawaryjności. Mam nawet foto porównania wewnątrz jakby ktoś chciał. W tych produkcji 2 loud i Kevin to 3/4 regulatora zajmuje woltomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MixhaL Opublikowano 20 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 Jeszcze jedno pytanie.Ten regulator ma wybudzanie czy trzeba kombinować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 21 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2022 Ma w sobie przekaźnik i dodatkowy przewód który wpinasz gdziekolwiek tam gdzie masz +12v po zapłonie i 0 po wyłączeniu zapłonu (pompa paliwa, stacyjka itd) także załącza się po przekręceniu stacyjki i wyłącza po zgaszeniu by nie pobierało prądu. Możesz sobie dodatkowo założyć woltomierz by widzieć i kiedy jest wzbudzony i ile ładuje (regulator ma na płytce 2 miejsca do wlutowania się vol+ i vol- ja u siebie wyciąłem w obudowie prostokąt i na kleju na gorąco obsadziłem ten mini woltomierz wlutowujac się w płytkę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.