Skocz do zawartości

Mazda 6 III - Subwoofer


slimdejvid
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

 

Zakończyłem przygodę z Citroenem C5, a wraz z tym nabyłem Mazde 6 Sedan 2017/18.

 

Szczerze mówiąc nie chce się bawić w wygłuszanie na ten moment bo nie mam na to czasu (wiem ile mi to zajęło w poprzednim).

 

System nagłośnienia to "Bose" i pomimo, iż dla wielu szajs, pozytywnie jestem zaskoczony. Funkcja center, wszystko przede mną + nawet max wysokie i przy 45 na 60 (zakładam, że 60 max bo tam nie doleciałem) nie mogłem przekrzyczeć wokalu z Dżem - Zapal Świeczkę, a system gra dodyć czysto - w tym sensie, że nie ma efektu wydzierania głośników czy zniekształceń jakichkolwiek pasm.

 

Z tego co wiem niskotonowe robiące za pseudo suby są w przednich drzwiach. Osobiście chciałbym mieć w radiu bas 0 do 3 max (na 6). Boczki potrafią się odezwać przy 4-6 w jednym poszczególnym wąskim zakresie niskich częstotliwości.

 

Planuję dołożyć wzmacniacz i subwoofer, który jeszcze zostawilem z poprzedniego auta - Pride Junior Pro 15" + Pride Mezzo. Sub z czasem zamienię na mniejszy bo priorytet to odciążenie Bose i basu w drzwiach, a dodanie pazura subem, tymczasowo tym - wpierw ogarnięcie kabla plusowego.

 

Moje pytanie jeżeli ktoś miał styczność -

Gdzie najlepiej przebić się kablem przez ścianę grodziową?

 

Za akumulatorem widze wiązkę ktora przechodzi do środka przez szeroką gumę. Nie chciałbym aby to szło przez te kable centralnie, wiec może jest inny punkt?

 

Ewnentualnie czy ta guma jest +/- taka szeroka jak dziura? Wtedy mógłbym zrobić miejsce po zewnętrznej części gumy i się przebić, jednak nie chce przebijać tego bez pewności ze przejdzie, a nie zatrzyma się na ścianie grodziowej bo guma ogromna, a przejście w grodzi tylko na obwód tych kabelków...

 

Byłbym wdzięczny za naprowadzenie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda nie mam mazdy a opla ale sprawdził bym podszybie czy tam nie ma jakiejś przelotki lub gumy która była by użyteczna, ewentualna rozbiórka w okolicy filtra kabinowego lub mechanizmu wycieraczek nie powinna być specjalnie trudna, o ile coś tam sie uda zdziałać to po operacji porządnie to zabezpiecz żeby spaliny nie wchodziły itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciągnąć przeciągnąłem, mam teraz zagwozdkę jak to podłączyć.

Nevermind, widzę, że + jest non-inverted, a - inverted w dodatku pomieszany High-Level z Low-Level. Chyba prościej będzie zamówić 

PAC AOEM-MAZ2 Interface   <.<

Poniżej schemat kostek. (spoiler)



pinout_2130803585_image.png
 



 


Przeciągnąć przeciągnąłem, mam teraz zagwozdkę jak to podłączyć.

Nevermind, widzę, że + jest non-inverted, a - inverted w dodatku pomieszany High-Level z Low-Level. Chyba prościej będzie zamówić 

PAC AOEM-MAZ2 Interface   <.<

Poniżej schemat kostek. (spoiler)



pinout_2130803585_image.png
 



 

Temat do zamknięcia. Szkoda mi zabawy z kablami dalej. Auto idzie na wygłuszenie drzwi, a sprzęt prawdopodobnie znajdzie nowego właściciela, a mnie znajdzie ciekawszy wydech.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...