Skocz do zawartości

odszkodowanie


Dexter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dexter, sprawdz w polisie masz podany stosunek procentowy do trwalego badz czesciowego uszkodzenia ciala

 

natomiast firmy jak warta czy pzu wypalacja nie mniej niz 4 % wartosci z polisy oczywiscie po uprzednim zwryfikowaniu czyli kontorli lekarskiej

 

jak sie ma zab zlamany do odszkodowania nie wiem

 

przyklad podaje na sobie po złamaniu nogi 9 % wartosci ubezpieczenia w ktorym moja polisa opewa na kwote XXXX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem studentem i nie dostalem zadnej poliski do reki, bede pewnie do wrocka musial podjechac i to zalatwic jak bede mial od dentysty wszystko co potrzebne.

 

Wrocilem wlasnie od dentysty i wyszla grubsza sprawa bo trzeba rusztowanie do nowej czesci zeba zrobic i usunac cala miazge (nerwy itd) ze srodka zeby zab byl martwy. Asz kurde sobie narobilem dzisiaj

 

 

ps. ja mam jakies dodatkowe ubezpieczenie na silowni uczelnianej od nieszczesliwych wypadkow, trener sie smieje ze od kataklismow na silowni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dexter, wszystko zależy na ile jesteś ubezpieczony i gdzie. Jeśli jesteś dobrze ubezpieczony (w co wątpię jeśli chodzi o uczelnię) to całe leczenie zostanie pokryte z ubezpieczalni.

Na uczelnie będziesz musiał podjechać tak czy siak po druk do odszkodowania a o odszkodowanie będziesz mógł się ubiegać bo zakończeniu leczenia.

 

Przerabiałem to niedawno z InterRisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja nie mam zwyklego ubezpieczenia co pisalem wyzej :) mniejsza z kasa wazne zebym geby jak kon nie mial...... czyli po zakonczeniu leczenia skocze sobie po druczek i pozniej go zaniose. A czy tu jakas komisja albo cos tez jest?? I jak jest ze zwrotem kasy tzn czy dlugo sie czeka??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach