Raczłavnicca Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Witam mam taki problem wstawiłem sobie 2 alternatory wszystko bylo by ok gdyby nie problem z dolotem powietrza od przepływki nie oriętuje sie nic w dziedzinie tuningu dolotów moje pytanie brzmi macie jakis sposob by przedluzyc weżem lub czyms innym odcinek od przepustnicy do przeplywki mi się jakos udalo na sztuke byle by jakos jeździl problem jest taki gdy chcę go wkręcić na obroty wyższe niż 3.5k rpm to zasysa węże przez co ma ograniczoną swobodę przeplywu powietrza Tutaj link do zdjecia https://zapodaj.net/f91eec156c3d0.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mireczek Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Nawet nie patrzę na zdjęcie, bo bez urazy ale wnioski do problemu nie są na tyle niejasne, aby post pisać. Zasysa to prosta sprawa. Źle dobrane materiały, nie odporne na podciśnienie, należy więc dobrać odporne. O odpowiedniej sztywności. Tak jak nóg krzeseł nie robi się z kauczuku, czy kowadeł z gumy(młotkiem by się można zabić) tak dolotów nie robi się z kiszek.Jedź na szrot i dobierz jakieś ruły, ewentualnie dokup łączniki.To nie jest tuning dolotu, sprawę należy nazwać po męsku -to druciarstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znachor32 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 sorry chłopie ale długo ci to nie pojeździ przy takim montażu, rolka odwracająca którą dołożyłeś licho przymocowana, spawy sam wiesz... nie żebym się czepiał ale tam są dość duże naprężenia.co do węży to gdzie idą te przewody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeronimo Opublikowano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2019 A co to ma wspólnego z tematem car audio o którym traktuje to forum ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczłavnicca Opublikowano 24 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2019 Konstrukcja alternatora została juz dawno przezemnie wzmocniona i dospawane wsporniki ta mi miała ułatwic tylko zestawienie wszystkiego równo ma to tyle wsólne z audio ze musze czymś bujać 12000 rms Prosiłem tylko o porade fachowców co do materiałów jakie by użyć na zmiane dolotu fakt zrobilem na sztuke by sie tylko jakos kulał do przodu bo to moje jedyne auto zrobilem juz na 2 altkach 3000km jak na razie wszystko chodzi paska nie zrzuca ani nie strzępi wiec wszystko ok śruby wymienione na wzmacniane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latitude Opublikowano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2019 Dolot przed turbo/przepustnica(w przypadku N/A) robi się z alu/nierdzewki i stosujesz tylko łączniki proste aby się nic nie zapadało przez podciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.