K@mil Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Siemka... Mam okazje tanio wyrwać mazde 626 z roku 94 (pierwsza rejestracja 95). Silnik 1.8 benzyna... Nic więcej o silniku nie wiem. Wiem tyle, ze jak chce założyć gaz to tylko sekwencja czyli ten droższy ;/ I teraz pytanie kto ma lub kogo znajomy ma taką mazdę?Ile łyknie? Sprzedawca uważa, że max 7 litrów... Coś mi się wierzyć w to nie chce... I ile kosztuje założenie gazu sekwencji czy ** wie czego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 dyche spokojnie da rade po miescie koszty montazu sekwencji sa tak rozne ze nawet nie pytaj, po prostu pojezdzij po gazownikach we wrocku i popytaj, poczytaj na forach jakie zaklady we wrocku sa polecane itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebring Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Facet z okolicy buja sie ta mazda ale cos gadal ze ok 10szke wjeb#&^Auto nie male to nie dziwie sie ze sobie łyknie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Co do gazu to ta sekwencja ponoć około 2000 - 2500 zl ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Co do gazu to ta sekwencja ponoć około 2000 - 2500 zl ;/ w skrajnych przypadkach pod 3,5k podchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 FUBU, nie ma to jak poprawić humorek przed spaniem Przebieg 240 tysięcy... Dużo to na taką mazde? Po wymianie pierścieni, bo ponoć długo stała i "zastały" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebring Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 1,8, spore auto i 2.5klocka na LPG hm ja bym zrezygnowal... no chyba ze wyjdzie naprawde w smiesznych pieniadzach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 FUBU, nie ma to jak poprawić humorek przed spaniem Przebieg 240 tysięcy... Dużo to na taką mazde? Po wymianie pierścieni, bo ponoć długo stała i "zastały" Jak to czytam to usmiech mi sie pojawia na twarzy . Dzisiejsze silniki przy 240 tys km mozna nazwać DOBRZE DOTARTYMI ( tak benzyna jak i diesel ) Pierścienie sie zastały.... co za bzdura, silnik pewnie był zatarty albo inne cuda i robili mu remont.Jeżeli o spalaniu mowa to sory bardzo ale przy delikatnej jeździe kia ceed 1,4 2008r pali 7,5 w miescie a ta Mazda nie dosc ze ma wiekszy silnik to duzo starszej generacji. A i mase swoją tez ma.Ja bym liczył na spalanie MINIMUM rzędu 10,5-11,5 L w miescie i 12-12,5 gazu ( pod warunkiem ze dobrze ci to wystroją bo to też długa bajka - u mnie w audi A6 sekwencje staga 300 wyregulował względnie dobrze po... 29 wizytach u gazownika - 2,0 benz manual 2002r spalanie 13 - 13,5 lpg w miescie na normalnej nodze ) K@mil zanim kupisz w Polsce dobre auto to przejdziesz przez mega stos rozbitego i szpachlowanego złomu często ze skreconym licznikiem. Niestety taka prawda.Znam to z autopsji bo co i rusz ktorys kumpel szuka auta dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zola Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Heh,pierścienie się zastały...To chyba korozja aluminium by powinna prędzej zacząć zżerać niż alu ze stalą by się zastały...No chyba że się mylę,tak jak Karolo mówi, był silnik zatary.Ale jak tak koleś twierdzi ze wszystko poza zastałymi wymienionymi pierścieniami oki to omijał bym to szerokim łukiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcer Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 K@mil, jak się dobrze rozejrzysz to idzie sekwencję za poniżej 2kzł kupić do 4 garnków. Co do przebiegu to w samochodach używanych licz minimum 15kkm rocznie. Zdaje mi się, że przy takim samochodzie musisz szukać już z gazem, bo koszt montażu instalacji będzie zbliżony do kosztu auta i zanim się rzeczywiście zwróci to ten szrot już dawno będzie tam gdzie jego miejsce. Inna sprawa jeżeli kupisz już zagazowany i jedynie go wygenerujesz (parownik,wtryski). Jednak musisz liczyć, że gaz przysparza dodatkowych wydatków, ostatnio w Auto Świat poradnik był fajny artykuł o gazowni, dochodzą droższe prezeglądy, świece, przewody zapłonowe w skrajnych przypadkach głowice i inne notoryczne kłopoty z regulacją, jak Karolo wspomniał te 29 wizyt u gazownika z czegoś się wywodzą Więc przy takim szrocie trzeba się zastanowić czy gra jest warta świeczki Ogólnie sam myślałem o Maździe, ale przy tych gabarytach samochód jest drogawy w utrzymaniu moim zdaniem. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9kaczor6 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Koleś coś kręci tym silnikiem, ma pewno był zatarty, zagotowany albo coś innego. 240tys przebiegu - zanim zwróci Ci się sekwencja to samochód pewnie przestanie jeździć... K@mil, ja bym tego nie brał, mazda ogólnie fura dobra, nie jest awaryjna, dobre blachy, i zawiasy, ale tej akurat bym nie brał.Napisz ile masz kasy na wydanie na samochód to coś doradzimy. Ja polecam silniki opla/VW 2.0 8v 115KM - jeżeli znajdziesz taki zadbany, może być z gazem już to pojeździsz nim spokojnie jak będziesz dbał do 400tys przebiegu, albo i więcej.Najlepiej taki 2.0 kupić bez gazu, albo góra z 2letnim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Hmmm... Dziś wpadnę do kolesia jeszcze raz zrobie foty wypytam dokładnie itp. W sumie to za 3 000 bym ją miał, bo to jakiś znajomy wujka mojej dziewczyny. Na allegro patrzyłem to w takim stanie jak ona jest to około 5 krzyczą. A z tymi pierścieniami to też podejrzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 jak masz znajomego gazola to zalozysz seqent za ponizej 1,5 kola madzia fajna , z tego co widzialem jak u mnie na okolicy kolo to katowal ?(odpalania ursusa c-330 na pociag , ciaganie starych maszyn do mlocenia zboza na zlom itd ) to auto jest nie do zdarcia temat silnika to nie sadze ze az tak odstraszajaca sprawa, 4 garczki nawet jesli by sie pokusic o kapitol to koszt sadze ze nie wiekszy jak 1kzl ( od orionowego silnika zawolali mi 750zeta) i masz jak nowke silnik glownym aspektem decydujacym o tym czy mozesz brac czy nie jest CENA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9kaczor6 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 karolo986, 1.500zł to sam osprzęt do gazu będzie tyle kosztował jak nie więcej, chyba że masz na myśli 1genaracje, albo pseudo 2gą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 9kaczor6, zobacz sobie ile kosztuje przod na sekwencje do 4 cyl na allegro mnie do probka (silnik turbo) przod wyszedl 930 zeta z parownikiem do 400 koni na kompie kme ceny w warsztatach sa tak wysrubowane ze bania mala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivlov Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 K@mil, http://www.autocentrum.pl/?FF=307&make...mp;trybopinii=1 poczytaj sobie opinie o tym autku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 karolo986, Instalacja inastalacji nie równa, sekwencje trzeba liczyć minimum 2500 jak ci w warsztacie powiedzą że da rade tańszy założyć to zmień warsztat. Dobra instalacja musi swoje kosztować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 rockerz_12, montowalem poza warsztatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcer Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 rockerz_12, koszt samej sekwencyjnej instalacji bez montażu i butli najtańższej to ok 800zł, butla 300, montaż 300-400 i jest 1500. Stagi 300 idzie z montażem za 1800 wychaczyć. K@mil, co do takich używek to silnik nie jest priorytetem, teraz jest to część wymienna i swap na co innego konwenconalnego" może się zamknąć w kilku stówkach. Przy tak wiekowym samochodzie moim zdaniem najważniejszą kwestią są blachy i zawias. Naprawa blach to ok 1500zł, silnik nawet jeśl jest zajeżdżony kupisz duzo taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 balcer, tak samo myslimy z tego co widze to nie sa lata 90te ze problemem jest dostanie silnika jak jest ogolnie zadbane auto to bierz bo fajna przestronna furka jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9kaczor6 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 albo darować sobie sekwencje i wsadzić 2 generacje i blosa... jak się załatwi butle i blos to pewnie wyjdzie wszystko ok. 1000zł tak tylko rozmyślam^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 jezeli roznica w koszcie bylaby rzedu 200-400zl to ja wolalbym osobiscie wrzucic sekwencje blos tez dobra sprawa ale sekwencja to sekwencja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Blosy i inne cuda odloz na polke, zamiast spalac 13lpg pozniej budzisz sie z reka w nocniku i spalaniem 20l... Wywalilem cala elektronike z omy, pierd... Wieczny problem z sonda, krokowym i splaniem...Raz na jakis czas analizatorek i spalnie w granicach 12-13 miasto i 10trasa... W zupelnosci dla mnie spoko... A to czy mi silnik padnie od LPG.... tez wkladam miedzy bajki, pozatym auto za 3 tys i ladowanie LPG to bzdura... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Blosy i inne cuda odloz na polke, zamiast spalac 13lpg pozniej budzisz sie z reka w nocniku i spalaniem 20l...Z dobrze ustawionym blosem nie ma problemów, a tym bardziej nie ma takiego spalania.Kumpel w kadecie c20ne ma blos, do tego kolektory lexmaula(ssący i wydech) i silnik pali 11l w mieście i góra 8l na trasie. Mowa o normalnej jeździe, przy butowaniu spali oczywiście więcej. Z blosem to problem jest jeden, znaleść gaziarza, który to dobrze ustawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klapausius Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 pozatym auto za 3 tys i ladowanie LPG to bzdura...Dokładnie. Z resztą jak pali 10 w mieście to nie jest źle jak na takie auto i taki silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.