leemarvin Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 w mk3 występuje już stabilizacja poprzeczna na przodzie i tyle I to jest ta innowacja i nowoczesność tego zawieszenia? Stabilizator? No proszę cię, nie rozśmieszaj mnie....Nowoczesne i innowacyjne to było w tych latach zawieszenie Nivo, wielowahacz Audi, hydraulika Citroena, a nie 2 wahacze, belka i 2 stabilizatory VW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 A cóż to znów za nowoczesne i zaawansowane zawieszenie jest w golfie MK3? Zwykła, archaiczna zawiecha na dwóch wahaczach i belce sztywnej, to samo co w kadecie........Dokładnie, jedynie co VW lepiej rozwiązał od opla to odkręcalny amor.Do golfa gwint w tym przypadku to żaden problem, a do kadetta to już duży problem, ale za to seryjne zawieszenie w kadecie wychodzi taniej, bo sam wkład jest tańszy. I to jest ta innowacja i nowoczesność tego zawieszenia? Stabilizator?W kadecie(a więc technicznie starszym aucie od MK3) w wersji 16V występowały 3 stabilizatory, jeden gruby z przodu i 2 z tyłu, jeden wewnątrz belki, a drugi zewnętrzny usztywniający belkę.Wersje od 1.6 w górę miały standardowo 2 stabilizatory(nie miały drugiego zewnętrznego na tylnej belce) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebring Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Panowie jednak wybór padł na JAMEX hehe dodzwoniłem się o te Lowtecki ale trzeba czekac miech, po rozmowie telefonicznej stwierdziłem ze za te pieniądze to warto przetestować... Jak brachol wróci i przerzuci graty to zrobię fotki jak to wygląda i jak się autko prowadzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 zobaczymy jak bedzie czekamy na fotki obrecze z parapetem wizualnie zmniejszaja sie fakt i auto wydaje sie automatycznie troche nizsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Dobra, odgrzewam kotleta ale mysle nad lekkim obnizeniem i usztywnieniem mojej Vikuli a nie ma sensu 10 tysiecy tematow o tym samym Do ori katalogowych amorow moge spokojnie zalozyc springi -30mm lub -40mm czy musze jednak dolozyc do amorow? Powaznie sie pytam [; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek860824 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Dobra, odgrzewam kotleta ale mysle nad lekkim obnizeniem i usztywnieniem mojej Vikuli a nie ma sensu 10 tysiecy tematow o tym samym Do ori katalogowych amorow moge spokojnie zalozyc springi -30mm lub -40mm czy musze jednak dolozyc do amorow? Powaznie sie pytam [; Jakby co to polecam oryginały Irmschera (-30mm) - tylko w dobrym stanie, nie zjeżdżone Ciężko takie znaleźć ale warto - mi się niestety nie udało, kupiłem springi "z przeszłością" (miały już sporo nalatane, przód mi za nisko siedział) i musiałem się ich pozbyć Ewentualnie springi z wersji Sport (-20mm) - pasują do seryjnych amorków ale też ciężko znaleźć te springi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 maniek860824, tych 2 springow jestem swiadom, ale jak sam zauwazyles, praktycznie nieosiagalne na alledrogo sa lowteci ale niestety do kombi lub diesla wiec nie podejda ale generalnie interesuje mnie czy takie -40mm na ori amorku by podeszly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek860824 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 maniek860824[...] ale generalnie interesuje mnie czy takie -40mm na ori amorku by podeszly Pewnie że podejdą - tyle że wówczas żywotność amorka leci w dół - amorki dostają wtedy "po tyłku". Ja osobiście bym sobie odpuścił - ale na próbę możesz zaryzykować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 podejść podejdą tylko amory szybciej uwalisz niż przy -30mmmyślę że jak kupisz nówki to może być -40mm ale jak używki to nie bierz więcej niż -30mm bo mogę być już troszkę zmaltretowane i zejść niżej. Choć jak kupisz jakieś TA-Technix czy coś podobnego to może Ci nawet na nowych polecieć więcej niż zakłada producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Choć jak kupisz jakieś TA-Technix czy coś podobnego Bron Boze Lowtec na alledrogo jest i on mnie wlasnie interesuje (znaczy musze zapytac czy maja tez do 1.8 habety czy tylko to co na aukcjach), zostalo kasy z odszkodowania to chce jakos dostosowac Viki do stanu uzywalnosci odpowiadajacej mi Tylko wlasnie glownie sie zastanawiam nad sensownoscia takiej zmiany bez wymiany amora na sportowy. Chce cos zrobic z zawiasem bo za miekko mi, buda lata na prawo i lewo wiec chce sie tego pozbyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 ja tam na zawieszeniach się nie znam Kumpel kupił jakieś TA-Technix czy Jamexy i zamiast polecieć w dół -35 poszło -55 i amory biją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 ja tam na zawieszeniach się nie znam Ja wlasnie tez, dlatego pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
williams Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Śrubunek FUBU, śrubunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 williams, nie ma sprawy, tylko daj mi ze 2k na niego a chetnie sobie sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebring Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Jamexy w focusie jak najbardziej spisuja sie dobrze, jest twardy to fakt ale z szerszymi kapciami prowadzi sie super i to na seryjnych amorach. Wiadome ze stockowe amorki szybciej zdechna ale na poczatek wrzuc sobie smialo np lowtec bo sa spoko ewentualnie tansze jamexy i tez bedziesz zadowolony Jak umyje focusa to wrzuce jakies foto pozniej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laurenth1981 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 A ja powiem tak: albo zakładasz sportowe sprężynki i amorki, albo zostajesz przy serii. Na twardszych i niższych sprężynkach będą dobijały ci amorki i je rozwalisz więc musisz założyć sportowe amorki też... Znajoma zakładała seryjne amorki do sportowych sprężyn -40mm i juz dwa razy je wymieniała, bo dobijały. Ja u siebie mam założone sprężynki Eibach Pro Kit - 30mm i do tego amorki Gt Cupline i jest wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 musisz założyć sportowe amorki' Swiadom tego jestem ale no waluty na wszystko ni ma, jakbym mial wolne poltora kafla to by koni sport zawedrowalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 laurenth1981, nie ma zasady że we wszystkich będzie dobijało. Wszystko zależy od skoku zawieszenia i z tego co wiem w vectrze skok jest dość duży i nie powinno nic dobijać przy -30mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 musisz założyć sportowe amorki' Swiadom tego jestem ale no waluty na wszystko ni ma, jakbym mial wolne poltora kafla to by koni sport zawedrowalo Koni robi tylko amory. Żółte sporty, są do -30mm(płynna regulacja twardości).Sprężyny dla koni robił vogtland. Jest sporo firm fartych uwagi, lowtec, H&R, Spax, Eibach, KW, Vogtland, Koni(amory), FK, Weitec, Jak chcesz taczkę i tanio, to jest Jamex, TA Technix czy MTS Technik i inne badziewie, pod różnymi nazwami. Weitec:http://moto.allegro.pl/item784611667_opel_...yny_weitec.html Eibach:http://moto.allegro.pl/item785925776_eibac...l_vectra_b.html Oba komplety nie zrobią z auta taczki. Poprawi się prowadzenie, nie tracąc przy tym wiele na komforcie.Amory chociażby bilstein B6 będą pewnie w twoim przypadku wystarczajace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Amory chociażby bilstein B6 B6 widze ze sa do VC z tego co widze, do VB sa B4, tez podejda do nizszych sprezyn? Jak chcesz taczkę i tanio, to jest Jamex, TA Technix czy MTS Technik i inne badziewie, pod różnymi nazwami. w zyciu, ja chce trakcje sobie poprawic bo obecna mnie wkurwia Weitec:http://moto.allegro.pl/it...yny_weitec.html Nie no uzywce jakos srednio ufam Ale te Eibachy widzialem dzisiaj i wydaja sie ciekawe Zobaczymy ile mi kaski zostanie po naprawach pierdolek ktore mam do zrobienia i ocenie stanu amorow i bedziemy myslec wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebring Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Ja nie kmine co siejecie taki zamet, seryjny amor ok szybciej wymieknie ale przez pewien okres spokojnie sie na nich da pojezdzic, a jak przyjdzie je wymienic to wtedy na sport... Ja nie uwazam ze to auto na Jamexach za smieszne pieniadze ok 320zeta wyglada jak taczka Prowadzi sie dobrze, a to ze czasem na jebitnej dziurze dobije to juz nie wina zawiechy tylko stylu jazdy i polskich drog dlatego nie widze sensu pchac tauzena czy lepiej tylko po to zeby auto posadzic troche nizej. Jak kto woli...-40mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Ja nie uwazam ze to auto na Jamexach za smieszne pieniadze ok 320zeta wyglada jak taczkaMnie nie chodzi o wygląd, a charakterystykę zawiasu. Już raz pisałem swoje odczucia po przesiadce z używanego KW kit na zawias jamexa. KW jak nacisnąłeś na błotnik był twardy, ledwo się uginał, a na drodze trzymał się jak przyklejony, a przy tym wybierał nierówności, na których jamex już podskakiwał. Takie rzeczy jak zawieszenie czy hamulce to podstawa i tu nie ma co oszczędzać. Wolę kupić używany w dobrym stanie zawias(jak te weiteci chociażby) niż kupić nowego jamex'a/mts technik, który jest klepany na sztukę, żeby się sprzedał, jakoś bardziej ufam firmom, którzy mają znacznie dłuższe doświadczenie w temacie(w zeszłym roku KW obchodziło bodajże 10 albo 15lat swojego gwintu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 FUBU, jak chcesz sobie trakcje poprawic to kup sobie dobre opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 FUBU, jak chcesz sobie trakcje poprawic to kup sobie dobre opony opony sa ok, zawieszenie za bardzo buja, jak biore zakret i czuje jak mi auto lata na prawo i lewo to mnie krew zalewa, w R19 ktore mialem bylo sztywniej i przyjemniej dzieki temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebring Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 czuje jak mi auto lata na prawo i lewo to mnie krew zalewa hehehe u mnie w golfie to samo uczucie, jak na łajbie ale na lato wymienie amorki i springi na cos normalnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.