Skocz do zawartości

Napięcie ładowania jakie spadki


Rekomendowane odpowiedzi

 

 


I mam napięcie 13.9 bez obciążenia i 13.2 z obciążeniem jak jest u was i jakie macie alternatory ile Amper?

Prawdopodobnie masz starego typu regulator i ładowanie będzie na poziomie 13.8/9.

Co do tych 13.2 to trochę mało.

U mnie altek 150A, bez obciążenia 14.5 pod obciążeniem osprzętem 14.3/14.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz starego typu regulator i ładowanie będzie na poziomie 13.8/9.

Co do tych 13.2 to trochę mało.

U mnie altek 150A, bez obciążenia 14.5 pod obciążeniem osprzętem 14.3/14.2

omega b 2000 rok to tez mi sie wydaje ze maksymalnie w okolicach 13.9v.  prad to masz super w takim razie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13.2 to raczej bardzo dobre napięcie dla w pełni naładowanego akumulatora, raczej szukał bym u was problemu z racji tego że macie cały czas powyżej 14, czyli ciągłe ładowanie.

 

W zdrowym systemie zaraz po rozruchu auta powinno pod obciążeniem być napięcie 14-14.5V, a po jakiejś chwili gdy bateria dostanie już tyle energii ile oddała na rozruch napięcie powinno spaść do minimum 13V pod obciążeniem, najlepiej by oscylowała w okolicy 13.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyszły niezle jaja pozyczyłem drugi drozszy miernik i sprawdzony i wyszło zupełnie co innego to znaczy prad ładowania zaraz po odpaleniu 14,2v potem schodzi do 14v i przy obciazeniu na dwa akumulatory 75ah i 120ah z właczonymi dlugimi swiatłami napiecie 13.7v odrazu sie uspokoiłem bo wszystko jest ok,tylko dlaczego w  takim razie poszedł wzmak???ernik

 

a i nie polecam mierników za 40zł...

 

dla swietego spokoju jeszcze dzis podłacze go laptopem do opel tech2 i zczytam wartosc ładowania z komputera.


opeltech2 potwierdził wyniki wszystko jest ok jeszcze zrobie big3 i naprawiam wzmak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13.2 to raczej bardzo dobre napięcie dla w pełni naładowanego akumulatora, raczej szukał bym u was problemu z racji tego że macie cały czas powyżej 14, czyli ciągłe ładowanie.

 

W zdrowym systemie zaraz po rozruchu auta powinno pod obciążeniem być napięcie 14-14.5V, a po jakiejś chwili gdy bateria dostanie już tyle energii ile oddała na rozruch napięcie powinno spaść do minimum 13V pod obciążeniem, najlepiej by oscylowała w okolicy 13.

Ty tak na serio? Wzorowe ladowanie jest miedzy 13,8 a 14,5 V. Ford dopuszcza ladowanie do 15 V a sa samochody gdzie poprawne ladowanie dochodzi do 16 V, to modele z start&stop. Jesli akumulator jest rozladowany to napiecie jest nizsze bo cos ten prad musi odbierac, w tym przypadku jest to akumulator. Jak akumulator jest popsuty- nie laduje sie to wtedy ladowanie jest ok. (czyt. miesci sie w przedziale poprawnego ladowania).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


13.2 to raczej bardzo dobre napięcie dla w pełni naładowanego akumulatora, raczej szukał bym u was problemu z racji tego że macie cały czas powyżej 14, czyli ciągłe ładowanie.

 

W zdrowym systemie zaraz po rozruchu auta powinno pod obciążeniem być napięcie 14-14.5V, a po jakiejś chwili gdy bateria dostanie już tyle energii ile oddała na rozruch napięcie powinno spaść do minimum 13V pod obciążeniem, najlepiej by oscylowała w okolicy 13.5


 

W takim razie nie masz bladego pojęcia o czym mówisz. 

 

 

 


Ty tak na serio? Wzorowe ladowanie jest miedzy 13,8 a 14,5 V. Ford dopuszcza ladowanie do 15 V a sa samochody gdzie poprawne ladowanie dochodzi do 16 V, to modele z start&stop. Jesli akumulator jest rozladowany to napiecie jest nizsze bo cos ten prad musi odbierac, w tym przypadku jest to akumulator. Jak akumulator jest popsuty- nie laduje sie to wtedy ladowanie jest ok. (czyt. miesci sie w przedziale poprawnego ladowania).

 

Tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


W takim razie nie masz bladego pojęcia o czym mówisz. 

 

Za to Ty zjadłeś rozumy i mimo że nawet "mądre" ładowarki tak ładują i podtrzymują ty będziesz twierdził że w aucie bez start/stop ma być 14-14.5V :D Tak samo jak cały nowy układ ładujący z ASO też zachowuje się podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Za to Ty zjadłeś rozumy i mimo że nawet "mądre" ładowarki tak ładują i podtrzymują ty będziesz twierdził że w aucie bez start/stop ma być 14-14.5V Tak samo jak cały nowy układ ładujący z ASO też zachowuje się podobnie

 

W takim razie wszyscy mający ładowarki Ctek i podobne musimy je wywalić bo źle ładują !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...