kolt122 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Jakie macie napięcie ładowania na wolnych obrotach bez obciążenia i przy obciążeniu? Wyczyściłem złącza i klemyI mam napięcie 13.9 bez obciążenia i 13.2 z obciążeniem jak jest u was i jakie macie alternatory ile Amper? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bullseye Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 14,5V podczas ładowania i 13,5 podczas podtrzymywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 I mam napięcie 13.9 bez obciążenia i 13.2 z obciążeniem jak jest u was i jakie macie alternatory ile Amper?Prawdopodobnie masz starego typu regulator i ładowanie będzie na poziomie 13.8/9.Co do tych 13.2 to trochę mało.U mnie altek 150A, bez obciążenia 14.5 pod obciążeniem osprzętem 14.3/14.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolt122 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Prawdopodobnie masz starego typu regulator i ładowanie będzie na poziomie 13.8/9.Co do tych 13.2 to trochę mało.U mnie altek 150A, bez obciążenia 14.5 pod obciążeniem osprzętem 14.3/14.2omega b 2000 rok to tez mi sie wydaje ze maksymalnie w okolicach 13.9v. prad to masz super w takim razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bullseye Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 13.2 to raczej bardzo dobre napięcie dla w pełni naładowanego akumulatora, raczej szukał bym u was problemu z racji tego że macie cały czas powyżej 14, czyli ciągłe ładowanie. W zdrowym systemie zaraz po rozruchu auta powinno pod obciążeniem być napięcie 14-14.5V, a po jakiejś chwili gdy bateria dostanie już tyle energii ile oddała na rozruch napięcie powinno spaść do minimum 13V pod obciążeniem, najlepiej by oscylowała w okolicy 13.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolt122 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 wyszły niezle jaja pozyczyłem drugi drozszy miernik i sprawdzony i wyszło zupełnie co innego to znaczy prad ładowania zaraz po odpaleniu 14,2v potem schodzi do 14v i przy obciazeniu na dwa akumulatory 75ah i 120ah z właczonymi dlugimi swiatłami napiecie 13.7v odrazu sie uspokoiłem bo wszystko jest ok,tylko dlaczego w takim razie poszedł wzmak???ernik a i nie polecam mierników za 40zł... dla swietego spokoju jeszcze dzis podłacze go laptopem do opel tech2 i zczytam wartosc ładowania z komputera.opeltech2 potwierdził wyniki wszystko jest ok jeszcze zrobie big3 i naprawiam wzmak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 13.2 to raczej bardzo dobre napięcie dla w pełni naładowanego akumulatora, raczej szukał bym u was problemu z racji tego że macie cały czas powyżej 14, czyli ciągłe ładowanie. W zdrowym systemie zaraz po rozruchu auta powinno pod obciążeniem być napięcie 14-14.5V, a po jakiejś chwili gdy bateria dostanie już tyle energii ile oddała na rozruch napięcie powinno spaść do minimum 13V pod obciążeniem, najlepiej by oscylowała w okolicy 13.Ty tak na serio? Wzorowe ladowanie jest miedzy 13,8 a 14,5 V. Ford dopuszcza ladowanie do 15 V a sa samochody gdzie poprawne ladowanie dochodzi do 16 V, to modele z start&stop. Jesli akumulator jest rozladowany to napiecie jest nizsze bo cos ten prad musi odbierac, w tym przypadku jest to akumulator. Jak akumulator jest popsuty- nie laduje sie to wtedy ladowanie jest ok. (czyt. miesci sie w przedziale poprawnego ladowania). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 13.2 to raczej bardzo dobre napięcie dla w pełni naładowanego akumulatora, raczej szukał bym u was problemu z racji tego że macie cały czas powyżej 14, czyli ciągłe ładowanie. W zdrowym systemie zaraz po rozruchu auta powinno pod obciążeniem być napięcie 14-14.5V, a po jakiejś chwili gdy bateria dostanie już tyle energii ile oddała na rozruch napięcie powinno spaść do minimum 13V pod obciążeniem, najlepiej by oscylowała w okolicy 13.5 W takim razie nie masz bladego pojęcia o czym mówisz. Ty tak na serio? Wzorowe ladowanie jest miedzy 13,8 a 14,5 V. Ford dopuszcza ladowanie do 15 V a sa samochody gdzie poprawne ladowanie dochodzi do 16 V, to modele z start&stop. Jesli akumulator jest rozladowany to napiecie jest nizsze bo cos ten prad musi odbierac, w tym przypadku jest to akumulator. Jak akumulator jest popsuty- nie laduje sie to wtedy ladowanie jest ok. (czyt. miesci sie w przedziale poprawnego ladowania). Tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bullseye Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 W takim razie nie masz bladego pojęcia o czym mówisz. Za to Ty zjadłeś rozumy i mimo że nawet "mądre" ładowarki tak ładują i podtrzymują ty będziesz twierdził że w aucie bez start/stop ma być 14-14.5V Tak samo jak cały nowy układ ładujący z ASO też zachowuje się podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolt122 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Biezcie poprawki na stare auta,napiecie od lat 90 ciagle wzrastało od 13.5v do 15, 16v teraz w najnowszych bo maja ogromny pobór na cała elektryke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Za to Ty zjadłeś rozumy i mimo że nawet "mądre" ładowarki tak ładują i podtrzymują ty będziesz twierdził że w aucie bez start/stop ma być 14-14.5V Tak samo jak cały nowy układ ładujący z ASO też zachowuje się podobnie W takim razie wszyscy mający ładowarki Ctek i podobne musimy je wywalić bo źle ładują !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukaszrsr Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Napięcie instancji w samochodzie osobowym z spawanie działającą instalacja elektryczna ( bez strat stóp i tych systemów) powinno mieścić się pomiędzy 13.8/9 , a 14,2/4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolt122 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 dzis wykonałem zabieg BIG3 i napiecie wzrosło do 14,2v bez obciązenia a na obciazeniu spada tylko do 13.8/13,9v widac znaczna poprawe przy obciązeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.