Skocz do zawartości

CA Audi TT mk1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od pół roku jestem posiadaczem Audi TT mk1 w którym audio już ma swoje lata , nie posiada systemu BOSE. Jeżeli chodzi o CA to nie jestem zielony, we wcześniejszym samochodzie bawiłem się w wymianę głośników, wygłuszenie drzwi . Może nie było to profesionalnie zrobione, ale jak to mówią człowiek uczy się całe życie :)

Z tego co do tej pory zauważyłem to w Audi TT minusem jest twetter na wysokości kolana, ale raczej nie chciałbym bawić się w rzeźbę tapicerki lub innych elementów plastikowych , to mogłoby mnie przerosnąć...

Przechodząc do sedna mam do wydania ok 1000 zł  i tutaj mój wybór padł na:

 

1. Radyjko jakie posiadam to Pioneer DEH-6300 SD i chciałbym aby zostało ( kwestia budżetu).

 

2. Przednie głośniki Morel Maximo 6.2 ( jestem otwarty na inne propozycje), kiedyś miałem Excursion SX-6C pod wzmakiem Sony xm5020 i byłem zadowolony .

 

3. Tylnie głośniki to temat który najbardziej mnie męczy, czy jest sens montowania ich? Kolega doradzał mi aby zamontować głośniki jeżeli nie chce suba. Zależy mi na bagażniku, który jest mały w TT także w tej kwestii nie wiem kompletnie co robić. Dodam że w TT gdy są włączone  seryjne głośniki tylnie jest to odczuwalne ( na chwilę obecną wyłączyłem tył bo jeden jest uszkodzony). Liczę na konkretne rady i propozycje głośników.

 

4. Wzmacniacz, szukam używki i w tej chwili jeżeli stawiałbym na 2 kanały to kupiłbym kenwood kac 624 lub 4 kanały  Alpine MRV-F400s (w tej kwestii również jestem otwarty na inne propozycje). 

 

5. Kable RCA  kiedyś montowałem firmy  Hollywood CCA-28   nie było problemu z nimi, ale fajnie by było jakbyście coś zaproponowali.