Skocz do zawartości

Fiat Bravo 1.9 JTD - którędy kable zasilające


Sławek S
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przed wczoraj odkupiłem od brata fiata Bravo ( I  generacja ). Chcę założyć tam jakieś granie, bo trochę gratów wala się po domu, a w aucie siedzi oryginalne radio na kasety razem z trzeszczącymi głośnikami.

 

W sieci nie trafiłem na informację "jak i którędy", a osobiście jeszcze tam nie zaglądałem pod plastiki itp.

Chciał bym to zrobić za jednym zamachem, bo trochę zimno, a garażu brak i muszę na powietrzu dłubać.

 

Miał może ktoś styczność z tym autem z tym silnikiem ( trochę ciasno w komorze silnika ) i może coś podpowiedzieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wnętrza kabel przeciągniesz od strony pasażera. Demontujesz górną osłonę w schowku, i podszybie po stronie pasażera (dzieli się w połowie) oraz wszystko co związane z filtrem kabinowym. I tam znajdziesz gumowy przepust który jest pusty. Spokojnie 2x50mm wchodzi. A co do kabli od radia, to najlepszą opcją jest je puścić od radia na prawo, w kierunku schowka a później zakręcić w lewo aby szły lewym progiem. Wiadomo prąd prawym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od przejrzenia "Wasze instalacje" zacząłem i od google ( inne fora tematyczne ). Niestety nie trafiłem na odpowiedź.

 

Bartek6622 dzięki za jasną odpowiedź. O takie coś mi chodziło, bo będę mógł z marszu do tego podejść, a nie spędzać czas na szukaniu, bo pogoda nie rozpieszcza.

Nie wiem jak jutro, ale właśnie zaczęło padać, a następna sobota w pracy. Inaczej będę musiał się za to zabrać w przyszłym roku ;)

 

Ogólnie ma być tylko przód bez suba na klockach zalegających, a konkretniej: Phase Linear CFS 165.25 pod SONY XM-7527, a jako źródło mam pewne radyjko w wersji "marine" ( do łodzi ), niestety bez czasówek. Reszta okablowania itp. też jest. Trochę szkoda dawać kable 50mm^2, ale po co wydawać kasę jak takie kable leżą w szafie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Ja przeciagalem stroną kierowcy. Z tego co pamietam jest tam taka gumowa zaslepka chybs od jakies wiazki na grodzi od strony kierowcy... nie kojarze do końca od czego ta zaslepiona gumą dziura jest, przebijasz ja i wchodzisz do srodka. Przewody od instalki biegną w jtd lewym progiem (przynajmniej czesc) i tamtedy puscilem zasilajacy. Ogolnie milo wspominam bravo poza jego nisko osadzonym zawieszeniem. Drzwi dosc spore ale to norma w wiekszosci 3 drzwiowych kompaktach. Plus to seryjny 120a altek. Przynajmniej w mojej wersji taki byl.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...