Skocz do zawartości

Wiatrówka na prezent.


SynDmx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam zamiar sprezentować mojemu Dziadkowi na 70-te urodziny wiatrówkę. W tym temacie jestem kompletnie zielony :D Może ktoś z forum bawi się w strzelanie?

Znalazłem na Alledrogo kilka sztuk, ale nie wiem czy po roku się nie rozlecą :P

Kadar WF-600

Tytan B-3

Cenowo około 200-250 zł. Ktoś pomoże? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadek odkąd pamiętam pilnował sadów czereśniowych, więc raczej woli "żywe" cele :) Do dzisiaj ma wiatrówkę chyba z 1978 roku Polskiej firmy, jednak czas robi swoje i dużo części do wymiany.

Przez ponad 20 lat trenował też drużynę piłkarską, a mnie wspierał na każdym meczu, zachowywał się jak Scolari :D Całe serce w to wkładał, więc jeszcze zastanawiam się nad jakimś trofeum z wygrawerowanym napisem np. "Najlepszy Dziadek i trener". Co Wy na to? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach