Skocz do zawartości

Pierwszy własny samochód i pierwsze własne car audio - pomoc w wyborze / montażu.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno kupiłem swoje pierwsze auto, a z racji tego, że lubię słuchać dużo muzyki, jedną z pierwszych rzeczy, które chciałbym w nim zrobić to car audio. W temacie jestem całkiem zielony, dlatego wybrałem się do firmy która się tym zajmuje, jednak większość znajomych i ludzie z forum hyundaia coupe odradzają mi pójście tą drogą - z racji tego że za taką sumę można złożyć lepszy zestaw, i po prostu bym przepłacił. Np firma za samo wytłumienie drzwi żąda od 600zł w górę :P

Taki zestawik dla mnie przygotowano w firmie:

Wzmacniacz: Excursion HXA-45 /779zł
Sub: Excursion SHX-10S4 /349zł
Obudowa gł. 25cm zam. 20L C-1020 MDF /129zł
Głośniki przód: Focal KIT-165AS /799zł
+ przewody
Zestaw przewodów wzm. Hollywood CCA44 21mm/4GA 4-kan. /169zł
Przewód gł. 2x3.5 Hollywood PRO SC-12 /114zł
Przwód gł. 2x5.5 Hollywood PRO SC-10 /21zł
Adaptor gł. 165mm Hyundai Coupe /50zł
Całość: 2410zł (w tym montaż- przy głośnikach przód za 700+ zł montaż darmowy, tylko czy jest sens wkładać takie drogie głośniki na przód?)
Za wytłumienie drzwi dodatkowo wyceniają ok. 500-600zł,
zaproponowali mi także jakieś tańsze głośniki na tył za ~200zł ale podobno psują scenę (lepiej dobre głośniki przód+sub).
Radio, które już mam w Coupe to Kenwood KDC-BT60U, podobno ma to uciągnąć więc nie będę go zmieniał.

 

Sprawdzałem ceny tych podzespołów na allegro i faktycznie, można je kupić taniej więc byłaby już oszczędność.

Myślałem jeszcze o takim sposobie, że gdyby ktoś był z moich okolic (Rzeszów, ew. Sandomierz i okolice) i dobrze ogarnia temat to chętnie jestem otwarty na współpracę. Z usłyszanych opinii, można zmontować dobre CA już z wyłtumieniem za 2000zł, dlatego proszę was o pomoc :P