Skocz do zawartości

Dobor zawieszenia


Korca
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zależy jeszcze jakim budżetem dysponujesz.. Ogólnie najlepiej dobierzesz sobie wysokość na zawieszeniu gwintowanym. Dobrze też gdyby amortyzator miał regulację twardości, wtedy miałbyś ''dość'' miękko. W ciemno ciężko coś doradzić i sam rozmiar felgi i opony to nie wszystko. Bardzo ważna jest też szerokość felgi oraz głębokość osadzenia.

Z dość ''miękkich'' gwintów mogę polecić firmę AP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gofer powinien miec 225/45/17

Brat miał 4'kę z fabryki na 17" z oponami 205/50/17.

Nie wiem co chcesz osiągnąć ale kiedyś jeździłem na sprężynach eibacha z seryjnymi amorkami. Było dość nisko, ładnie, prowadzenie znacznie się poprawiło a przy tym było miękko.

Ps. jak zbyt nisko opuścisz to w 4'ce będziesz walił miską na nierównościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywołany, miałem u siebie w mk4 sprzężny eibah pro kit, zestaw H&R, Gwinty tatexhniks, FK, i obecnie jeżdżę na KW v1 Inox. Po dość długim szukaniu V2 z regulacją twardości odpuściłem. TA to strasznie twardy gwint, Fk już lepiej z komfortem niby są na tych samych wkładach alco jak KW. KW dla mnie jest miękki w porównaniu do zestawu obniżającego -40 z supersporta jest bajka :) Kwestie są następujące używka czy nowy. Nowy ta kosztuje ok 1500zł natomiast KW 4800. Jak masz diesla to przy każdym obniżeniu musisz się zaopatrzyć albo w podkładki pod poduszki silnika albo w osłonę metalową pod silnik. Ja rozwaliłem już 6 misek przed założeniem osłony. Jedną nawet na seryjnym zawieszeniu 2 dni po zakupie auta. Jak dla mnie wizualnie 17 jest małą felgą. Jeśli już to oponka tylko 205/50.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat miał 4'kę z fabryki na 17" z oponami 205/50/17.

Nie wiem co chcesz osiągnąć ale kiedyś jeździłem na sprężynach eibacha z seryjnymi amorkami. Było dość nisko, ładnie, prowadzenie znacznie się poprawiło a przy tym było miękko.

Ps. jak zbyt nisko opuścisz to w 4'ce będziesz walił miską na nierównościach.

 

Juz teraz mialem okazje do wymiany :)

 

 

Wywołany, miałem u siebie w mk4 sprzężny eibah pro kit, zestaw H&R, Gwinty tatexhniks, FK, i obecnie jeżdżę na KW v1 Inox. Po dość długim szukaniu V2 z regulacją twardości odpuściłem. TA to strasznie twardy gwint, Fk już lepiej z komfortem niby są na tych samych wkładach alco jak KW. KW dla mnie jest miękki w porównaniu do zestawu obniżającego -40 z supersporta jest bajka :) Kwestie są następujące używka czy nowy. Nowy ta kosztuje ok 1500zł natomiast KW 4800. Jak masz diesla to przy każdym obniżeniu musisz się zaopatrzyć albo w podkładki pod poduszki silnika albo w osłonę metalową pod silnik. Ja rozwaliłem już 6 misek przed założeniem osłony. Jedną nawet na seryjnym zawieszeniu 2 dni po zakupie auta. Jak dla mnie wizualnie 17 jest małą felgą. Jeśli już to oponka tylko 205/50.

Kw za drogi a TA za twardy.. chcialem nisko ale i zeby nie wytracic calkowice komfortu jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kw za drogi a TA za twardy.. chcialem nisko ale i zeby nie wytracic calkowice komfortu jazdy.

 

Albo rybki albo akwarium. Ja swoim B5 założyłem Eibachy Pro-Kit i jestem zadowolony. Komfort jest, prowadzi się lepiej, sztywniej też jest, ale gleby brak i musiałem cudować z gumami pod tylne sprężyny aby stał równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko B5 rozumiem passat czy audi ? nie ważne, jest wielowahacz. To troszke inna kultura, u mnie w leonie czyli to samo z zawieszeniem co golf 4, miałem taki kit H&R i powiem Ci ze masakrycznie twardo, kolega w audi miał gwint skrecony bardzo mocno i twardość tez na maksa a komfort lepszy.. ja do 17 Proponował bym Eibacha pro kit albo jakis ewentualnie kit, połączenie KYB Ultra Sr i eibach daja podobno niezłe właściwości jezdne i tez juz ładnie sie układa. Ewentualnie Eibach sportline 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko B5 rozumiem passat czy audi ? nie ważne, jest wielowahacz. To troszke inna kultura, u mnie w leonie czyli to samo z zawieszeniem co golf 4, miałem taki kit H&R i powiem Ci ze masakrycznie twardo, kolega w audi miał gwint skrecony bardzo mocno i twardość tez na maksa a komfort lepszy.. ja do 17 Proponował bym Eibacha pro kit albo jakis ewentualnie kit, połączenie KYB Ultra Sr i eibach daja podobno niezłe właściwości jezdne i tez juz ładnie sie układa. Ewentualnie Eibach sportline 

 

Pasztet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze tez i ja  podlacze sie pod temat. 

Panowie interesuje mnie zawieszenie gdzie auto poleci ale w górę z racji tego ze siedzi u mnie ciezkawy sprzet w bagaju. Mowa tu o Car Audio. Co ni jak sie ma na nasze drogi a w szczególnosci w mojej okolicy, gdzie jest pare tzw. progów zwalniajacych i juz troszke wieksza predkosc i pojawi sie problem...... Progi sa dosc wysokie.

Autko to mondeo MK4 kombi na standardowym zawieszeniu. Opony 215/55 R16 ale  latem najprawdopodobniej przejde na profil 215/50 R17

Czy cos ozecie poradzic w dosc malych pieniadzach ? Moze jakies sprezyny wieksze czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Panowie interesuje mnie zawieszenie gdzie auto poleci ale w górę z racji tego ze siedzi u mnie ciezkawy sprzet w bagaju. Mowa tu o Car Audio. Co ni jak sie ma na nasze drogi a w szczególnosci w mojej okolicy, gdzie jest pare tzw. progów zwalniajacych i juz troszke wieksza predkosc i pojawi sie problem...... Progi sa dosc wysokie.

 

Podjedź do zakładu gdzie montują gwinty oraz są ogarnięci w temacie zawieszeń a spokojnie podniosą Ci trochę auto. I nie będą to gumy w zwojach sprężyn!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...