Korca Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Na co patrzec? Czym sie kierowac? Jak dobrac, zeby byl look ale nie bylo za twarde. Mam golfa mk4 na felgach 17" opony 45. Moze zmienial ktos w swoim aucie i uzyskal 'fajny' efekt na siedemnastkach.Milo by bylo ujzec Wasze projekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gricu1994 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Zależy jeszcze jakim budżetem dysponujesz.. Ogólnie najlepiej dobierzesz sobie wysokość na zawieszeniu gwintowanym. Dobrze też gdyby amortyzator miał regulację twardości, wtedy miałbyś ''dość'' miękko. W ciemno ciężko coś doradzić i sam rozmiar felgi i opony to nie wszystko. Bardzo ważna jest też szerokość felgi oraz głębokość osadzenia.Z dość ''miękkich'' gwintów mogę polecić firmę AP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Moje założenie jest takie, że jak ma być ładnie to musi być szeroko i nisko a że może być troszkę sztywno to dla mnie akurat zaleta ;) pantol ma mk4 (albo mk5, nie pamiętam) to z nim pogadaj, jest mocny w temacie czesci ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 7 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 O budzecie zapomnialem wspomniec. Nie chce oszczedzac na tym ale jakis super nie wymagam. Gricu: et 35 + dystanse, szerokosc 8JDemondemidi: To pewnie sie pojawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gricu1994 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 A szerokość opony i dystans ile cm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 7 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 15 przod i 25 tyl.opony 205 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Gofer powinien miec 225/45/17 orginalny zammiemik mimo tego ze profil masz 45 to i tak obwodowo jest mniejsza niz szeroka 225 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Gofer powinien miec 225/45/17Brat miał 4'kę z fabryki na 17" z oponami 205/50/17.Nie wiem co chcesz osiągnąć ale kiedyś jeździłem na sprężynach eibacha z seryjnymi amorkami. Było dość nisko, ładnie, prowadzenie znacznie się poprawiło a przy tym było miękko.Ps. jak zbyt nisko opuścisz to w 4'ce będziesz walił miską na nierównościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Jak najbardziej radku 205 50 można założyć nie będzie bujac w koleinach jak na 225 205 50 to zamiennik z 225 45 obeod jest prawie taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mehow Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Najlepsze springi robi H&R.Przerobiłem je wszystkie.Ale są też najdroższe. Potrafią kosztować drugie tyle co eibach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 H&R są znacznie twardsze. Mi się to właśnie nie podobało, na eibachu jeździ się komfortowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pantol89 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Wywołany, miałem u siebie w mk4 sprzężny eibah pro kit, zestaw H&R, Gwinty tatexhniks, FK, i obecnie jeżdżę na KW v1 Inox. Po dość długim szukaniu V2 z regulacją twardości odpuściłem. TA to strasznie twardy gwint, Fk już lepiej z komfortem niby są na tych samych wkładach alco jak KW. KW dla mnie jest miękki w porównaniu do zestawu obniżającego -40 z supersporta jest bajka Kwestie są następujące używka czy nowy. Nowy ta kosztuje ok 1500zł natomiast KW 4800. Jak masz diesla to przy każdym obniżeniu musisz się zaopatrzyć albo w podkładki pod poduszki silnika albo w osłonę metalową pod silnik. Ja rozwaliłem już 6 misek przed założeniem osłony. Jedną nawet na seryjnym zawieszeniu 2 dni po zakupie auta. Jak dla mnie wizualnie 17 jest małą felgą. Jeśli już to oponka tylko 205/50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 O tym mówiłem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 8 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Brat miał 4'kę z fabryki na 17" z oponami 205/50/17.Nie wiem co chcesz osiągnąć ale kiedyś jeździłem na sprężynach eibacha z seryjnymi amorkami. Było dość nisko, ładnie, prowadzenie znacznie się poprawiło a przy tym było miękko.Ps. jak zbyt nisko opuścisz to w 4'ce będziesz walił miską na nierównościach. Juz teraz mialem okazje do wymiany Wywołany, miałem u siebie w mk4 sprzężny eibah pro kit, zestaw H&R, Gwinty tatexhniks, FK, i obecnie jeżdżę na KW v1 Inox. Po dość długim szukaniu V2 z regulacją twardości odpuściłem. TA to strasznie twardy gwint, Fk już lepiej z komfortem niby są na tych samych wkładach alco jak KW. KW dla mnie jest miękki w porównaniu do zestawu obniżającego -40 z supersporta jest bajka Kwestie są następujące używka czy nowy. Nowy ta kosztuje ok 1500zł natomiast KW 4800. Jak masz diesla to przy każdym obniżeniu musisz się zaopatrzyć albo w podkładki pod poduszki silnika albo w osłonę metalową pod silnik. Ja rozwaliłem już 6 misek przed założeniem osłony. Jedną nawet na seryjnym zawieszeniu 2 dni po zakupie auta. Jak dla mnie wizualnie 17 jest małą felgą. Jeśli już to oponka tylko 205/50.Kw za drogi a TA za twardy.. chcialem nisko ale i zeby nie wytracic calkowice komfortu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Kw za drogi a TA za twardy.. chcialem nisko ale i zeby nie wytracic calkowice komfortu jazdy. Albo rybki albo akwarium. Ja swoim B5 założyłem Eibachy Pro-Kit i jestem zadowolony. Komfort jest, prowadzi się lepiej, sztywniej też jest, ale gleby brak i musiałem cudować z gumami pod tylne sprężyny aby stał równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacksonaia Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Tylko B5 rozumiem passat czy audi ? nie ważne, jest wielowahacz. To troszke inna kultura, u mnie w leonie czyli to samo z zawieszeniem co golf 4, miałem taki kit H&R i powiem Ci ze masakrycznie twardo, kolega w audi miał gwint skrecony bardzo mocno i twardość tez na maksa a komfort lepszy.. ja do 17 Proponował bym Eibacha pro kit albo jakis ewentualnie kit, połączenie KYB Ultra Sr i eibach daja podobno niezłe właściwości jezdne i tez juz ładnie sie układa. Ewentualnie Eibach sportline Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 FAkt nawet na najtanszym gwincie wielowahacz robi robote i taczek nie ma, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pantol89 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Ogolnie eibach jest miekki. Co do kitow hr, supersport i podobnych sa duzo twardsze niz dobry gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacksonaia Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Tylko że 17 nie jest jakims jeszcze wielkim kółkiem i mysle ze eibach by wystarczyl jesli ma byc w miare wygodnie. Jak nie to pakuj gwint i git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pantol89 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Ja u siebie mam kola 18 opona 205/40 i 215/40 na 9 i 10 calach. Do tego gwint i wcale nie jest tak twardo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Tylko B5 rozumiem passat czy audi ? nie ważne, jest wielowahacz. To troszke inna kultura, u mnie w leonie czyli to samo z zawieszeniem co golf 4, miałem taki kit H&R i powiem Ci ze masakrycznie twardo, kolega w audi miał gwint skrecony bardzo mocno i twardość tez na maksa a komfort lepszy.. ja do 17 Proponował bym Eibacha pro kit albo jakis ewentualnie kit, połączenie KYB Ultra Sr i eibach daja podobno niezłe właściwości jezdne i tez juz ładnie sie układa. Ewentualnie Eibach sportline Pasztet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 To moze tez i ja podlacze sie pod temat. Panowie interesuje mnie zawieszenie gdzie auto poleci ale w górę z racji tego ze siedzi u mnie ciezkawy sprzet w bagaju. Mowa tu o Car Audio. Co ni jak sie ma na nasze drogi a w szczególnosci w mojej okolicy, gdzie jest pare tzw. progów zwalniajacych i juz troszke wieksza predkosc i pojawi sie problem...... Progi sa dosc wysokie.Autko to mondeo MK4 kombi na standardowym zawieszeniu. Opony 215/55 R16 ale latem najprawdopodobniej przejde na profil 215/50 R17Czy cos ozecie poradzic w dosc malych pieniadzach ? Moze jakies sprezyny wieksze czy jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pantol89 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Mozna poszukac sprezyn do wzmocnionego zawieszenia. Najtanszy sposob to sa gumy miedzy zwoje sprezyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 To zawiewa prl i tuningiem malucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony_tr Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Panowie interesuje mnie zawieszenie gdzie auto poleci ale w górę z racji tego ze siedzi u mnie ciezkawy sprzet w bagaju. Mowa tu o Car Audio. Co ni jak sie ma na nasze drogi a w szczególnosci w mojej okolicy, gdzie jest pare tzw. progów zwalniajacych i juz troszke wieksza predkosc i pojawi sie problem...... Progi sa dosc wysokie. Podjedź do zakładu gdzie montują gwinty oraz są ogarnięci w temacie zawieszeń a spokojnie podniosą Ci trochę auto. I nie będą to gumy w zwojach sprężyn! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.