dejson Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Panowie problem tego typu aktualnie jestem na wczasach samochód stał 3 dni nie odpalił dziś sprzęt podłączony tydzień temu w bdg w firmie ca app padł mi ako dziś zgasły kontrolki wszystkie i fis komputer w audi jedyne co pamiętam to nie zrobili mi od bezpieczników do stacyjki odcięcia do radia ladowania bo narazie nie mam budżetu do interfejsu alpiny radio cda 137 bti możliwe żeby radio mi tak ssalo akumulator! Help me! Sory za błędy piszę z telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbit666 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Jeśli miałeś tak zrobiona instalkę, ze radio mogłeś włączyć bez kluczyka w stacyjce to mogło ci zassać prąd. Szczególnie słyszałem to przy radiach alpine. A jeśli jeszcze akumulator nie był szczególnie nowy, to może być radio... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu94 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 A spróbuj może wziąć zdjąć panel . Ja mam alpine 9855 i nigdy nie miałem tego problemu . Może zbieg okoliczności i akumulator padł ewentualnie ładowanie alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 W a3 słyszałem (znam jeden przypadek z autopsji) o źle podłączonych radiach przez które prąd wracał na stacyjkę powodując częste rozładowanie aku a po czasie wypalenie kostki stacyjki a nawet pożar pod maską (przypadek kolegi z pracy)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_smok Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 nie ma remota we wtyczce trzeba sobie zrobić ale nie sadze ze to radio tyle zasysa pradu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Aku naładować, miernik do ręki i szukać który odbiornik ssie najwięcej prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 To nie radio w takim przypadku ciągnie, + się wraca na stacyjkę i zasilane są inne podzespoły auta (co i jak dokładnie nie wiem). Sprawdź ile bierze prądu na postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbit666 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 ale nie sadze ze to radio tyle zasysa pradu Czy ja wiem. Na starym akumulatorze (niemałym, bo auto do mieszczuchów nie należy) zostawiłem kierunkowskaz włączony (tj. postojowe po jednej stronie świeciły). +/- 5 godzin a dwie żarówki po 5 wat zassały cały prąd. Akumulator według majstra niby w tragicznym stanie jeszcze nie był Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejson Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Mirek to co robic ? tak jak mi mowiles wracac do tych magikow ktorzy mi robili instalacje i zrobic to odciecie remote na kostce ?? i powinno byc dobrze ??to co panowie widze piszecie mi to rózne zbiegi okolicznosci to od czego zaczac ? jechac do elektryka miernik w lape i sprawdzac po koleji ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zapytam tak..a czy tak trudno zrobic na plusie mechaniczny wlacznik poprzez przelacznik I w ciagu paru dni zaobserwujesz czy to radio czy cos innego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 wracac do tych magikow ktorzy mi robili instalacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejson Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 powala masz racje tak zrobie tak jak mowisz w koncu tam malych pieniedzy nie zostawilem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodziocool Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Witam.Kiedys rozgladalem sie w temacie znikajacego pradu w audi a3. Na roznych forach winowajca byk licznik. Ponoc jakis uklad ulega awari i to on powoduje ubytek pradu. Na forach jest napisane aby wyjac ktorys z bezpiecznikow i wtedy obserwowac.(Przepraszam za brak polskich liter) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejson Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Witam.Kiedys rozgladalem sie w temacie znikajacego pradu w audi a3. Na roznych forach winowajca byk licznik. Ponoc jakis uklad ulega awari i to on powoduje ubytek pradu. Na forach jest napisane aby wyjac ktorys z bezpiecznikow i wtedy obserwowac.(Przepraszam za brak polskich liter)hmm ale powiem tak panowie przypomniał mi sie jeszcze 1rzecz mianowicie przed wymiana naglosnienia fabrycznego z bose na seryjne tez byl przypadek ze jak robiłem polerke auta w garazu i grało godzine dobra max poltora radiu tez nie moglem odpalic auta i na desce na liczniku paliła sie kontrolka jak by alternator nie doladowywal akusa hmm ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodziocool Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Jaka to audiczka? 8l czy 8p? Ten przypadek jest chyba w licznikach z FIS. Bezpiecznik nr 15 jest odpowiedzialny za duzy pobor pradu(na postoju) Oczywiscie nie sam bezpiecznik,tylko odbiorniki za nim:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejson Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Panowie problem rozwiązany może komuś się informacja przyda mianowicie słabe ładowanie alternatora serwis i wymiana w alternatorze ; regulator napięcia ze szczotkami,rolka napinacza paska alternatora i napinacz sprzęgła alternatora prawidłowe ładowanie 13,80 pod obciążeniem xenony klima audio itp ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.