Skocz do zawartości

Agregat prądotwórczy na cele budowy, potem do domu- jaki?


slawa88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.
Tak się składa że budowa rusza. prąd potrzebny raz kiedyś. Skrzynki jeszcze nie ma, energetyka ma 12mc, a zresztą po przyłączeniu nie chcę opłacać abonamentu miesiąc w miesiąc korzystając sporadycznie. Stąd chęć zakupu agregatu... Takiego co zasili betoniarkę od czasu do czasu, potem przyda się w domu w przypadku braku energii w sieci.
Problem jest taki, że w branży jestem zielony. Kokosów też wydać nikt nie chce.
Myślałem o hondzie. Jednak niby tylko seria GX warta uwagi (tak gdzieś wyczytałem) Trafić nowy to koszty są wielkie, a używane również wydatek minimum 1500zł.
Zastanawiam się na ile warto wydać taką kwotę? Czy nie lepiej kupić coś innego? nie potrzebuje siły, nie potrzebuje wielu kw. Raczej trwałość ma znaczenie. Chciałbym wydać do 1000zł. Czy kupię coś sensownego? czy używki jakieś w tej cenie warto przeglądać?
Czy w tej cenie nie ważne co bo wszystko ten sam chiński produkt?

Pewnie nie jeden ma coś do powiedzenia. Pomocy :rotfl:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporadycznie bo z doskoku budowa w systemie gospodarczym. Opłata abonamentu to jedno. Na początku wspomniałem że 12 miesięcy mają na przyłącze. Więc nie ma nawet możliwości. Sąsiad 200 drugi 400 m. Nie będę kabli kilometrów kładł :)

Ale udało się kupić honde gx w małych pieniądzach. Zobaczymy co będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Agregat budowlany  a typowy  do domu to całkiem inna bajka , te typowe do domu mają stabilizacje prądową  i są kurewsko drogie , a na tych budowlanych   elektro narzędzia czy betoniarkę jak najbardziej  do tego są stworzone  ale jak telewizor czy komputer to pewnie  je uszkodzisz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji