Skocz do zawartości

Nasze auta


agentczor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Nie obniżam bo do garażu nie wjadę mam okropnie stromy zjazd a trzymać pod blokiem też nie mam zamiaru jeszcze audio wydłubią  a i koła i tak przy skręcie zakola prawie dotykają :kwasny: to 17, 225,40

 

a jakie powinny być, 215/40/17 ?

To teraz troche licznik przekłamuje  :wink2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wersja CLIO 195 a nie 185 wiec fabrycznie ma szersze błotniki i zderzaki i były  felgi16 /6,5 /42 na oponach 195 /50  teraz 17/8/25 i opona 225/40

16 poszły na zimówki :wink2:

 

troche szerokie te gumy jak na takie małe auto i na nasze piękne drogi  :wink2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze auto którym jeździłem to stary uczciwy kant - fiat 125p

A widzisz... Moim najświeższym zakupem jest właśnie Fiat... No ale ja zwiazuje sie z samochodami na długo wiec i Fiacika mam juz 2 lata... 

 

 

Zdjecia nie najnowsze... 

 

 

 
 
 
 
A żeby nie było że to stojak podwórkowy, zamontowałem pasy z tyłu i wozi nas także na weekendowe wypady, nie koniecznie po 20km w jedna strone :P
 
 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach auto Mastaha i tak nie wygląda tak wzorowo jak na żywo. jakby byla konkurencja na pikniku na najpiękniejsze auto, to by wygrało.

 

Ja jeżdzę audi a3 8l 1.9TDI 110PS rok 2001. Pełen polift z silnikiem z przedlifta (mniej awaryjnym). Chciałem wirusować, nie mogłem się do tego zabrać... od kiedy mam audio jeżdzę dużo wolniej, bo jak najdłużej chcę siedzieć w samochodzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jak taki temat jest to i ja przedstawie tym czym sie przemieszczam :) nie ma czym sie doprowadzac do orgazmow standardowe 1.4 w 16 na przelotowym wydechu i dolocie

attachicon.gifIMG_2336.JPG

 

attachicon.gifIMG_2338.JPG

 

attachicon.gifIMG_2339.JPG

 

No i jak widac nie tylko modzimy z audio :)

Fela ok, ale ten tylni zderzak kompletnie mi nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą JacekTDI orientujesz się jakie są średnice połączeń w intercoolerze w 1.9 TDI ASV 110KM?? Bo chcę się podpiąć z FMIC do ori instalacji bo mi trochę puchnie w gorące dni. Aaaa i jak masz jakieś namiary na gdzie można kupić mocowanie pod map sensor bo u mnie jest w ori Icku i trzeba go w rurę przenieść. Ewentualnie zagadam na PW :)

 

Przepraszam za mały OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą JacekTDI orientujesz się jakie są średnice połączeń w intercoolerze w 1.9 TDI ASV 110KM?? Bo chcę się podpiąć z FMIC do ori instalacji bo mi trochę puchnie w gorące dni. Aaaa i jak masz jakieś namiary na gdzie można kupić mocowanie pod map sensor bo u mnie jest w ori Icku i trzeba go w rurę przenieść. Ewentualnie zagadam na PW :)

 

Przepraszam za mały OT

W jakim aucie? Średnica rur to 2 cale ale połączenia są delikatnie większe. Jak chcesz zrobić FMIC na ori rurkach? W tym samym miejscu tylko grubszy? To SMIC. Flansze pod MAP sensor kupisz na alledrogo. W ARLu i chyba ASZ MAP był montowany na rurce ori.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ka mam 110KM ASV(seat leon 1M! 2003r) i chcę zamontować FMIC z przodu ale podpinając się do rur które zostaną po wyjęciu starego intercoolera. Tzn wyciągam IC podpinam kawałek rury z wspawanym gniazdem pod map sensor i napawanym kołnierzem z obu stron potem wąz jakiś silikonowy i do FMICa i powrót z drugiej strony do drugiej rurki tam gdzie powietrze wychodziło z ori Icka. U mnei neistety map sensor jest zamontowany w gnieździe w ori icku więc trzeba nowe gniazdo na rurę. Chce uciąć koszta i wykorzystać oryginalne orurowanie bo auto będzie miało robionego chipsa a już na seryjnym icku się potrafi podgotować. Swoją droga, że miałem wsiowy olej i go wydmuchało przez odmę ale już jest ok i cały układ będzie rozebrany w ciągu kolejnych kilku dni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ka mam 110KM ASV(seat leon 1M! 2003r) i chcę zamontować FMIC z przodu ale podpinając się do rur które zostaną po wyjęciu starego intercoolera. Tzn wyciągam IC podpinam kawałek rury z wspawanym gniazdem pod map sensor i napawanym kołnierzem z obu stron potem wąz jakiś silikonowy i do FMICa i powrót z drugiej strony do drugiej rurki tam gdzie powietrze wychodziło z ori Icka. U mnei neistety map sensor jest zamontowany w gnieździe w ori icku więc trzeba nowe gniazdo na rurę. Chce uciąć koszta i wykorzystać oryginalne orurowanie bo auto będzie miało robionego chipsa a już na seryjnym icku się potrafi podgotować. Swoją droga, że miałem wsiowy olej i go wydmuchało przez odmę ale już jest ok i cały układ będzie rozebrany w ciągu kolejnych kilku dni :)

Mam ori cooler z ARL i trochę rurek z octavi asv, age i kilka od arla. Jeżeli będziesz miał jakieś zapotrzebowanie to pisz śmiało. Mam jeszcze stary fmic zrobiony z rdzenia od iveco ale ma dwie małe dziurki. W jakie moce celujesz? Jakieś inne mody oprócz fmica i chipsa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aucie mam Turbawke z ASV i na hamowni wypluło średnio 115km bo pomiarów było bardzo wiele :P Przy seryjnej mocy i tym turbo jest bardzo gorąco w dolocie więc rozmyślam nad tym FMIC. Potrzebował bym tak na prawde 2 kawałki rury z czego jeden na map sensor żeby wpiąć się w miejscie ori icka pociągnać rurke troche dalej za pomocą jakiegoś węża samco albo czegoś takiego aby doszło do Fmica i to w sumie tyle bo reszty instalacji nie mam zamiaru ruszać szczególnie, że ani pompy 11 ani wtrysków zmieniać nie będe no chyba, że te obecne sie wysadzą w powietrze ale w to wątpie :) Moce po chpsie będą docelowo oscylowały w granicy 140-145KM i lekko ponad 300Nm zapewne więć icek jest poto aby wykrzesać maks z tego co da sie zrobic na obecnym setupie bez dymienia jak z komina Batorego :D no i to żeby w te cieplejsze dni jednak nie było tego przymulenia. FMIC wejdzie raczej sporo bo w zderzakach od top sporta jest mase miejsca :D Z tego co wiem to octavia ASV miała tak samo umiejscowiony silnik jak mój Leon wieć może by conieco podeszło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzuki SX4 2009, 4x4, 1.9ddis + DPF off + remap, 170km i 370NM

Przydałaby się go chodz troche obniżyć (35-40mm), ale nie ma nic sensownego do tego auta na nasze polskie drogi.... :cisza:

 

 
Uploaded with ImageShack.us
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie sie dla odmiany podoba ta furka z chlapaczamy. Daje jakis pozor rajdowy:-) jakis urok ma w sobie to autko:-)

...o to niby mi chodziło :wink2: . Chlapacze od evo, felgi od evo9 :)

Auto bardzo często pomyka po górach i te chlapacze bardzo dobrze zdają egzamin (lakier i te czarne plastiki mam "całe" bez odprysków  :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...