Skocz do zawartości

Nasze auta


agentczor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jacek co to za tunerski zderzak?

Zapytam przy okazji czy z Twoich lamp też zaczyna złazić sreberko,u mnie wygląda jakby rdza pod sreberkiem wychodziła.Blachy nie rusza to chociaż plastik w lampie bierze :rotfl:

 

Zderzak z R32 oryginał, pod nim dokladka z Leona Cupry I generacji, w lampach sreberko na szczescie nie schodzi, ja mam ori xenon klejony, moze dlatego ze xenon (inna temperatura w kloszu???) klejone to nie ma tendencji do luszczenia sie... Nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

koszt pomalowania felg proszkowo to u nas koszt ok 500zł za 4 sztuki. Myślę że cena 1600zł jest troszkę duża :) Piaskowanie felgi do golasa a później malowanie zgodnie z wytycznymi:) Pewnie im bardziej skomplikowane malowanie tym więcej :D

 

Vincent a co jak felga jest kilkuczesciowa i np rant to polerka? A sruby jak omijasz przy malowaniu?

 

Moje lampy są takie same jak Twoje dlatego zapytałem.

Mnie u mnie martwia klosze bo sa dosyc wypiaskowane, a jak tu szklo wypolerowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem można nowe klosze kupić i wymienić.

 

tak ponoć można, chińskie są na rynku, problem jest z rozebraniem lampy, bo bodajże Valeo kleiło tak lampę, że klosz da się oddzielic tylko młotkiem, a Automotive Lighting (albo na odwrót) tak, że podgrzewając lampę (np w piekarniku) klosz odchodzi elegancko. Generalnie to temat "na zimę", wtedy można na dluzej rozgrzebac auto:)

 

Jacek, mi te dokładki nie siadają ;p

 

Gust jest jak C.uj każdy ma swój:) ja go takeigo kupiłem:)

 

Megane RS 250 cup,2010, moc na dzisiaj to 286km i 400N :hyhy:

full opcja

 

 

wersja na lato :

IMG_0062a.jpg

 

wersja ziomowa:

_MG_6920a.jpg

 

mniam mnaim:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem można nowe klosze kupić i wymienić.

Jest wiele firm oferujących regenerację lamp, odnawianie kloszy, chromów, przynajmniej w Googlach fotki zachęcają. Trzeba byłoby tylko popytać za sprawdzonym adresem.

 

Polerka lamp gdziekolwiek pt. detailing czy car spa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerka lamp gdziekolwiek pt. detailing czy car spa.

 

Tylko mało kto chce polerować szkło. Poliwęglan to jest bułka z masłem i inna historia, bo przy polerce poliwęglanu usuwasz bezbarwny lakier utwardzany UV nakładany jako właśnie powłoka zewnętrzna chroniąca bezpośrednio poliwęglan przed piaskowaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to rozkręcają felgę i heja. Nie wiem jak dokładnie się rozkręca ale jakoś na pewno da się to zrobić.

 

No to pisalem pare postow wczesniej ze jest ustalana cena + ok 70pln za kazda zerwana/ukrecona srube, bo tyle sobie BBS wola za kazda sztuke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golfer I ok ale felga leci polonezem sprzed kilku lat... Kazdy agrotjuner na takiej jezdzil...To go boli... Poza tym czarna felga dla mnie to szczyt bezguscia niezaleznie w jakim samochodzie.

 

Jacek, jest taczka fest... Ładuj gwint :) Wczoraj spuszczałem paska b5 na zola tak ze nie dało die całej dłoni zmiecic pod plastikowa podłoge... Ciekawe kiedy przyjedzie go dzwicac :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek, jest taczka fest... Ładuj gwint :) Wczoraj spuszczałem paska b5 na zola tak ze nie dało die całej dłoni zmiecic pod plastikowa podłoge... Ciekawe kiedy przyjedzie go dzwicac :P

 

Mastah gwint był jak go kupiłem KW Varian2, ale był tak stary (chyba zaraz po zakupie założony), że z tyłu amory się rozleciały po 3 miesiącach, zaraz potem pękła tylna spręzyna duża, a potem z przodu ta małą sprężyna, która się reguluje glebę. Wymieniłem wsio na na krótkie amory i żólte springi KW, jest wg max co może być, jesli chodzi o obniżenie, bo jadąc w 3 osoby tylne błotniki rantami obcierają o opony, bo fele tylne dyćke wystają po za obrys :)

Gwint może z czasem wejdzie, ale najpierw trzeba "filharmonię" skończyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak to jest te śruby sie normalnie wykręcają tak? to czemu miały by się urywać itp? czy one są że tak powiem jednorazowo

 

Te śruby są skręcone z nakrętką od wewnętrznej strony i jest to tak "doyebane", że chyba trzeba miec 2metrową przedłużkę, żeby one pusciły, po za tym lata robią swoje i nie wierzę żeby były one niezapieczone. Swego czasu w SEC`u miałem tez BBS skręcane i na jednym łączeniu rantu z felgą schodziło powietrze, pomyślałem sobie, wezmę dwa klucze i dokręcę... yhm ... śruby i nakrętki nie drgnęły... Pojechałem do zakładu zajmujacego się renowacją (a bardziej spawaniem felg) i powiedzieli mi, żeby to uszczelnić to trzeba całe koło rozebrać i od nowa dac uszczelkę z silikonu czy jakiegoś tam kleju i że nie gwarantują "niczego". To wziąłem wpierdzieliłem w koło przez wentyl to co na stacjach jest w spray`u - "Zapasowe koło" czy jak to się tam nazywa, przejechałem się z 15km, uszczelnienie weszło w szczelinę i koło do samego końca użytkowania było szczelne :)

Tu masz zdjęcia pogłądowe, widać że śruba przechodzi przez rant i rotor by być potem skręcona za pomocą śruby od środka.

http://allegro.pl/bb...2675135428.html - chyba ich zapytam, czy mogą zrobić coś z moimi felami;) - tylko ta cena...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmm a może jakieś delikatne podgrzanie obręczy by coś dało? a do tego schładzanie śrub? To ze są zapieczone i jest to jawna masakra to wierze bo w sumie po tylu latach było by dziwne jakby łatwo odchodziły :D Np opalarka obręcz a trochę ciekłego azotu na sama końcówkę śruby ciekawe czy by cos podziałało. Swoja droga to mega drogo jak 70zl za sztuke jest Oo. Nie do końca zrozumiałem metody łączenia bo jak się wydaje z obrazka to jest śruba przelotowo z nakrętką przez mocowanie na samej obręczy i części środkowej ale mogę się mylić :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca zrozumiałem metody łączenia bo jak się wydaje z obrazka to jest śruba przelotowo z nakrętką przez mocowanie na samej obręczy i części środkowej ale mogę się mylić

Właśnie tak jest.

Przy ciekłym azocie to nie wiem, ale stwierdziłem, że sam się za to nie biorę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym spróbował nawet 1 śrubę potraktować w ten sposób a nóż a widelec by się udało :D Bo płyny penetrujące raczej na nic tu się nie zdadzą. Ale powaga dziwi mnie tylko że te śrubki są aż tak drogie :/ nie da się ich jakoś taniej załatwić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tego BBS. Gdyby to była 3TLG to nie ma sprawy, na przelot jest przez rant/rotor i bęben. Te tu jest tylko rotor a bęben jest razem z rantem i dupa blada bo wkręcana w ślepy otwór. Ile za śrubę? 70zł? Chyba żart!

 

http://images38.foto...f6490a32gen.jpg

 

Skręcałem kilkukrotnie 3TLG i nigdy nie uciekało powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tego BBS. Gdyby to była 3TLG to nie ma sprawy, na przelot jest przez rant/rotor i bęben. Te tu jest tylko rotor a bęben jest razem z rantem i dupa blada bo wkręcana w ślepy otwór. Ile za śrubę? 70zł? Chyba żart!

 

http://images38.foto...f6490a32gen.jpg

 

Skręcałem kilkukrotnie 3TLG i nigdy nie uciekało powietrze.

 

Mam rozumiec ze dlubiesz w czyms takim?

 

Co do ceny sruby, to takie info dostalem od goscia ktory przyszedl do mnie do pracy i chcial takie sruby pocynkowac (wczesniej je wytrawil), powiedzialem mu ze to co na nich mial to na bank nie byl ocynk i zeby sie dowiedzial co to bylo i pewnie taniej bedzie kupic to nowe. Dwa dni pozniiej przyszedl i mowi "korespondowalem z BBS, powiedzieli ze powloka na srubie to Dacromet a jak zapytalem o ćene sruby to zawolali 70pln" - sam sobie tego nie wymyslilem....

 

Ile bierzesz za renowacje?..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zajmuję się renowacją felg, robiłem to kumplowi który gdzieś tam woził do malowania bębny, a rotor polerka. Rozkręcałem kilka razy przy okazji zmiany rantów.

 

Najlepiej bębny w proszek, a rotor na mokro, bo paleta RAL ma kiblowate kolory żeby wybrać coś ciekawego.

 

zerknij na stronę http://techride.pl/ tam są elementy do BBS

 

12" szeroka

 

 

http://imageshack.us/a/img687/8753/dscf1018t.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...