Skocz do zawartości

Chromowany rant w alufeldze


komar830
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Koledzy orientujecie sie moze gdzie moglbym znalezc, czy wgl gdziekolwiek dostane pierscien chromowany na rant alufelgi ? Nawet nie wiem jak to nazwac dokladnie. Listwa chromowana wciskana w krawedz alusa z tym ze listwa musi sie gdzies polaczyc a potrzebuje pierscienia caly bez laczenia na 17". Dla wyjasnienia na pewno takie cos jest bo mam na felgach tylko jedna felga byla uszkodzona i chromu sie nie udalo odratowac i chcialbym dokupic. Slyszal ktos cos o takim czyms ? Za bledy z gory przepraszam - pisze z tel.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem parę razy takie felgi . Jaguar też ma takie . Problem w tym że jak zachaczysz o krawężnik czy coś to potem tylko problem bo z tym nic nie zrobisz jedyne co mi przychodzi na myśl to wyciąć to w diabły a ten rant wypolerowac na błysk :)

Kolego czy to nie jest skręcany BBS ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o prostowanie to klient dostaje to za co płaci... Ja się chce tanio to nie koniecznie będzie ładnie ;) 

 

Jeśli chodzi o sam rant do dla mnie jest to z lekka śmieszne rozwiązanie i nie wiem czy skusił bym się na jazdę na takich kołach... Ale z dorobieniem czegoś takiego nie powinien mieć problemu żaden tokarz dysponujący odpowiednim sprzętem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tokarka na pierścień 17 cali ja myślę że może być problem z znalezieniem takiego.

Raz ze musi mieć dużo materiału żeby wytoczył taki ring dwa że sprzęt a 3 to się nie opłaca bo lepiej kupić za 200-300 zł taka chińska felge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Tokarka na pierścień 17 cali ja myślę że może być problem z znalezieniem takiego.

 

Przepraszam, miasto stoczniowe u mnie więc przyzwyczajony jestem do tego, że gabaryt to nie problem ;)

 

Ale rzeczywiście zamiast prostować chińczyka (te Alu jest tak miękkie, że teraz jest duże ryzyko pęknięcia) lepiej było poszukać do kompletu takiej felgi całej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, poprostu nie kupowalem do samochodu wartego 4tys felg za 3tys. Jadac na droge wyskoczyl mi zajac, chcac go ominac w nocy nasze polskie drogi jak zwykle pokazaly co potrafia. Wjechalem w dziure na prawde duza. Rant sie odksztalcil (tak ze trzymal jeszcze cisnienie) zawiozlem do "magikow" na goraco wrocili jej pierwotny ksztalt i to by bylo na tyle. Profil opony 45 takze duzej amortyzacji nie ma. Tylko przy grzaniu zwyczajnie sie lakier wypalil I zluszczyl. Odebralem w sob takze nawet nie zdazylem zdrapac tego starego lakieru dlatego tak wyglada. Poprosilem was tylko o pomoc czy ktos cos wie gdzie moglbym takie pierscienie chromowane dostac. Bo listw takich jest wszedzie pelno a z tym sie jeszcze nie spotkalem. Jak nie znajde to sciagne ze wszystkich i polakieruje jak byc powinno, albo zmienie kolor.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha na aucie jeszcze nie widziałem jak to się robi :P

My mieliśmy silnik do tego pierścień i śrubę centrujaca i jak dobrze przygotowales rant do polerki to szło jak przeciag :P raz porwalismy się na polerke całych alusow wyszło to świetnie ale robota nieplacalna zanim wypiaskujesz przygotujesz potem wypolerowac pamiętam chyba z dobre 5 dni poszło bo dużo trzeba było ręcznie tam gdzie maszyną nie dojdziesz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...