pawelszu Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Witam wszystkichCzy moze ktoś orientuje sie czy w samochodzie (np Mazda 6) pojawia się gdzieś masa po wyłączeniu silnika?Potrzebuje sygnału załączającego przekaźnik po zgaszeniu silnika, wiadomo że + nigdzie sie nie pojawi wiec może masa się gdzieś pojawia?Ewentualnie może ktoś zna przekaźnik czasowy który uruchamia się poprzez zanik sygnału? PozdrawiamPaweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Nie znam dokładnie sytuacji, ale czy rozważałeś przekaźnik NC (normalnie zamknięty) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Próbowałeś ze zwykłym przekaźnikiem zwierno rozwiernym ? http://pro.zapodaj.net/uploads/lotus64/6632/PRZEKAZ2.jpg Np. 86 masa 85 plus (po stacyjce lub z alternatora sygnał "gaszący" diodę ładowania w kokpicie ... pojawia się plus tylko jak silnik pracuje) 30 plus lub minus co tam chcesz uzyskać 87 lub 87a na tych wyjściach uzyskasz plus lub minus (to co podasz w wejście 30) ...czyli jak wyłączysz silnik lub stacyjkę (patrz pin 85) na 87 lub 87a pojawi się potrzebny Ci plus (lub minus) . Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez powalla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2c Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Może coś takiego?http://electropark.pl/przekazniki/3668-jrc-23fhs12v-przekaznik-12v-2a.html EDIT: Powalla mnie wyprzedził ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 no ale czy te przekaźniki zwierają na stałe?Bo ja potrzebuje czasowy...Kupiłęm takihttp://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p79,przekaznik-czasowy-skracajacy-2dsm20Miał po zaniku + zewrzec styki ale jednak nie działa... potrzebuje pojawienia sie masy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 czy te przekaźniki zwierają na stałe?Bo ja potrzebuje czasowy... Tak na stałe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Przed tym który kupiłeś musisz wpiac taki przekaźnik jak podał powalla podając mu na styki 85 masę na 86 plus po stacyjce, na 30 masę a na 87a będziesz miał masę po wyłączeniu zapłonu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisior Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 rozwiązuje wszystkie problemy ... http://koszyk.ittouch.pl/shop-web-1.0/#ProductInfoPagePlace:19481 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 no mam taki tylko w innej obudowieSterowanie masą i czas 5 ske (to mi wystarczy)Tylko jak to podłączyć zeby pojawił sie sygnał (masa lub plus) po zgaszeniu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Dawniej "masę" można było pobrać z plusa po zapłonie.Po wyłączeniu zapłonu, urządzenia zwierały do masy.Do diody imitującej alarm wystarczało, spróbuj czy do przekaźnika także. W starszych analogowych alternatorach na przewodzie do kontrolki była masa na wyłączonym silniku(żeby świeciła się kontrolka ładowania). Po odpaleniu regulator podawał tam 12V, co powodowało wyłączenie kontrolki. Pytanie tylko jaki typ alternatora masz u siebie(może być już cyfrowy)Dawniej "masę" można było pobrać z plusa po zapłonie.Po wyłączeniu zapłonu, urządzenia zwierały do masy.Do diody imitującej alarm wystarczało, spróbuj czy do przekaźnika także. W starszych analogowych alternatorach na przewodzie do kontrolki była masa na wyłączonym silniku(żeby świeciła się kontrolka ładowania). Po odpaleniu regulator podawał tam 12V, co powodowało wyłączenie kontrolki. Pytanie tylko jaki typ alternatora masz u siebie(może być już cyfrowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Dawniej "masę" można było pobrać z plusa po zapłonie.Po wyłączeniu zapłonu, urządzenia zwierały do masy.Do diody imitującej alarm wystarczało, spróbuj czy do przekaźnika także.To jest sterowanie tylko elektroniki tak więc ja bym to tak podłączył z tym że jeszcze w obwód zapiął diodę separacyjną w kierunku zaporowym co by na elektronikę tego "przekaźnika" nie poszedł plus w momencie załączenia stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 czyli musze wypróc przewód ze stacyjki zapłon, podpiąc sie tam i jaka to ma być dioda? Zwykła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Dioda zwykła 1A wystarczy.Nie koniecznie bym się dobierał do stacyjki bo tam mogą być tylko "cienkie" przewody sterujące.Dostań się do skrzynki bezpieczników i znajdź jakiś w miarę gruby przewód na którym będzie się pojawiało napięcie po zapłonie i na takim przewodzie raczej powinno się nam coś tam cofać (masa) po wyłączeniu stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 okibede szukał...Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.