Skocz do zawartości

2 x Kicker CompR102 + zx 1500.1


komar830
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Chcialbym zapytac was co myslicie o takim zestawieniu 2x kicker comp r102 10" 600rms 2x2ohm i piecyk kicker kx 1500.1. Radyjko alpine x300. Kabelki 35mm. wszystko w 323fBA. Przymierzam sie do wrzucenia tego do bagaznika brakuje mi tylko kondensatora i skrzynki. Kondensator mysle o hollywood 4f a o skrzynce mysle... no wlasnie to jest powodem mojego tematu. To moj pierwszy post Na forum. Doradzi mi ktos z fanatykow CA co moglbym zrobic i jak ? Pozdrawiam ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi z tego ze nie masz skrzynki na suby. Jest odpowiedni dział w którym o tym piszą. Są też użytkownicy forum którzy robią na wymiar szyte skrzynki. Pytanie jak z prądem w mazda? Jaki aku jaki altek. Czy coś jeszcze będzie czy tylko łomot?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku 96ah, alternator standard puki co 70A ladowanie 15.2V mialem wczesniej maxximusa 1500rms napedzanego ground zero 1200rms w 1ohm teraz chcialem wrocic do kickera. Oprocz tego 4 glosniki pod radyjko. Przod 2x alpine 3 drozne 35rms tyl 2x jakies marketowki 160W. Z czasem troche sie dolozy srednich puki co musze ogarnac bagaznik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam jeszcze pytanie czy ktos mi wytlumaczy czy do wzmacniacza moge poprowadzic kabel 35mm zasilajacy i mase 50mm ? Bo teoretycznie powinny byc takie same ale i tak masa idzie przez rame samochodu. A odcinek kabla masowego to ok 1.5m Czy ta roznica w przekroju ma jakis zasadniczy wplyw na reszte ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli kabel - masz grubszy niz + to wg mnie tak, zasada jest taka ze minus kabla powinien byc taki sam jak plus, nigdy cieńszy poniewaz przez kabel minusowy przechodzi takie same napiecie jak przez plusa wiec grubszy minus powinien byc ok jesli sie myle to niech ktos mnie poprawi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Witam, nie zakladam nowego tematu bo tu mam opisane klocki jakie mam wrzucone. Mam jedno pytanie, czego szukac jako przyczyny trzaskow, tzn takiego gluchego strzalu w glosnik przy zmianie piosenki. Gdy wzmacniacz traci sygnal i dostaje to jest dosyc glosne uderzenie. Przy wyciszonym radiu a grajacej piosence cisza. Nic nie szumi itp. Tylko gdy zanika sygnal z radia jest trzask jeden i przy zalaczeniu piosenki np po przelaczeniu na nastepna tez.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie zakladam nowego tematu bo tu mam opisane klocki jakie mam wrzucone. Mam jedno pytanie, czego szukac jako przyczyny trzaskow, tzn takiego gluchego strzalu w glosnik przy zmianie piosenki. Gdy wzmacniacz traci sygnal i dostaje to jest dosyc glosne uderzenie. Przy wyciszonym radiu a grajacej piosence cisza. Nic nie szumi itp. Tylko gdy zanika sygnal z radia jest trzask jeden i przy zalaczeniu piosenki np po przelaczeniu na nastepna tez.

Też miałem ten problem, podmieniłem piec i pomogło, piec był na "badaniach" i nic nie wyszło  :looka:  zmieniłem piec i jest ok. 

 

 

Aku 96ah, alternator standard puki co 70A ladowanie 15.2V

 

Dobrze mierzyłeś to napięcie ? 

 

 

Przod 2x alpine 3 drozne 35rms tyl 2x jakies marketowki 160W. Z czasem troche sie dolozy srednich puki co musze ogarnac bagaznik.

 

:mur:  :...:

Czyli masz zamiar słuchać samego basu i rezonującej blachy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiecie dobrze mierzylem tyle ze miernik byl porzyczany... na moim normalnie 12.4V, przy odpalonym (wylaczone odbiorniki) 14.4 V

Na innym piecu jest normalnie. Chodzi mi o to czego szukac w piecyku jako przyczyny.

Co do glosnikow to i tak pojda pod wzmacniacz Axtone (modelu nie pamietam) tylko jak radio zmienie zeby mialo dodatkowe wyjscia. Nie wkladam nic lepszego bo planuje i tak samochod zmienic i zrobic wtedy tak jak powinno byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Nie wkladam nic lepszego bo planuje i tak samochod zmienic i zrobic wtedy tak jak powinno byc.

Ble, ble, ble :P to po co w ogóle robić?

Jest jeden wielki temat na forum z poradnikiem jak zlokalizować i ewentualnie usunąć pojawiające się trzaski i szumy :)

W dodatku różnica jest taka, czy auto jest odpalone, czy zapłon jest włączony, czy nie, czy klima chodzi...ooojjj dużo tego także śmiało znajdź temat i poczytaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Opisalem wszystko zebyscie nie musieli wrozyc. Wiem ze wina siedzi w piecyku. Napisalem zeby sie dowiedziec czego szukac w wzmacniaczu po rozebraniu. Czy to moze byc wina potencjometrow, czy cos z filtrami itp. Bo sadze iz duzo osob ten problem mialo i sobie jakos poradzilo wiec prosilem tylko o odpowiedz w strone.

A po co to robic ? Po to ze klocki przeloze do innego samochodu i bedzie to samo wiec chyba warto sie tym zajac.

PS nie pisal bym w temacie jesli bym nie sprawdzil sam wszystkiego... a zostala elektronika w samym piecu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...