piszczu100 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 W innym aucie sprawdzałem pokazuje 11 na klemach. Niedawno sprawdzany był alternator u mechanika i pokazywało 14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fryc88 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 To w takim razie zacznij od zmiany miernika lub baterii w nim, skoro w innym aucie ten sam miernik pokazuje Ci na odpalonym silniku 11V. Na uruchomionym SILNIKU powinno być w okolicy 14V. Jeśli u Ciebie pokazuje 11 to masz problem z miernikiem, ponieważ gdyby aku spadło do 11V to na 99% nie odpalił byś auta... Podjedź do kogokolwiek z normalnym, sprawnym miernikiem i sprawdź ponownie 3 powyżej podane punkty i radzę zacząć prowadzic normalną konwersację, odpowiadać pełnym zdaniem i stosować interpunkcję, to zdecydowanie będzie łatwiej zrozumieć co masz na myśli i co chcesz napisać, bo o ile mi wiadomo, to jasnowidza na forum żadnego nie mamy, ludzie tu chcą Ci pomóc, a Ty nawet nie odpowiadasz konkretnie na ich zadane pytania... A co do 'po co mierzyć dalej' - po to, że Twoje pomiary są błędne i nie dojdziesz do tego w taki sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saltech Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 A to nie miernik do takich pomiarów. Nim możesz stwierdzić czy masz czy nie. To typowy sprzęt elektryka do wyższych napięć. Zmień miernik aby pomiar był dokładny. Dodam że mam takie dwa i wiem jak mierzą napięcie stałe na poziomie instalacji samochodowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zientek Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 10/11?To trochę jakby za mało...Pewnie prądu brakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piszczu100 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Dobra ogarnę miernik to dam znać. Dzięki za pomoc i przepraszam za kłopot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saltech Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 nie ma za co przepraszać, to Ty masz kłopot a my chcemy pomóc, ale do tego jest potrzbna maksymalna ilość informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piszczu100 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ok więc tak na klemach 14.1, na wzmaku wyłączone radio 14, na włączonym radiu 13.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 A przy wzmacniaczu jakie masz napięcia? Bo te które podałeś są w normie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piszczu100 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 te dwa ostatnie pomiary są mierzone na wejściu kabla do wzmacniacza.na odpalonym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 No to zasilanie masz ok. A jaki to głośnik i wzmacniacz tak ogólnie(modele i firmy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piszczu100 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Głośnik firmy re audio model nie pamiętam a wzmak jakoś noname chiński Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Mamy do wroza macieja uderzyc jakie KONKRETNIE masz modele klockow, czy blagac Cie przez nastepne 2 strony abys ruszyl sie , sprawdzil i napisal? Potem jeszcze 2 strony o tym jak to masz podlaczone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piszczu100 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Wzmak blow adrenalinę tl-x107 a głośnika modelu teraz nie mam jak sprawdzić napisze jak sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Z tego co widzę to ten ,,wzmacniacz" ma aż 90w rms w mostku(gdzie indziej widziałem 150w ale papier wszystko przyjmie)... Jeszcze nie zdziwił bym się jak ten re by był d4 i spięty w 2ohm, przez co załączało by się zabezpieczenie(cud że ten wynalazek je ma). A to że charczy to zapewne dlatego że łapie przester. Odłącz go, sprzedaj czy zrób z nim co tam uważasz za słuszne i kup jakiś sensowny wzmacniacz(kwestia tego co masz za głośnik dokładnie bo tego nie wiemy jeszcze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu81 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Daj porządny wzmak do tego suba tym blowem kastrujesz go, w sumie to chyba nawet niszczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.