Skocz do zawartości

S-max system 3 drożny


eMilz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jako, że moim nowym autem jest fordzik s-max, i zaczyna mnie źgać jego kulawe brzmienie fabryki.

Zrodziła się wizja podłubania w jego graniu.

Zasadnicze założenie, trójdrożny system i basta.

A pytanie jest konkretne, robił ktoś coś takiego w tym aucie? na podszybiu są dwie wielkie zaślepki,

pod nimi sporo miejsca na komorę z żywicy i szansa na to co misiaczki lubią najbardziej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Jako, że moim nowym autem jest fordzik s-max, i zaczyna mnie źgać jego kulawe brzmienie fabryki.

Zrodziła się wizja podłubania w jego graniu.

Zasadnicze założenie, trójdrożny system i basta.

A pytanie jest konkretne, robił ktoś coś takiego w tym aucie? na podszybiu są dwie wielkie zaślepki,

pod nimi sporo miejsca na komorę z żywicy i szansa na to co misiaczki lubią najbardziej.

Bardzo fajne i przyjazne auto do grania !

Działaj i jak napotkasz problemy pisz , ale takich słupków i deski jak u Ciebie zazdrości 90% strefy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zawsze pójść odblaskiem;

http://www.avtozvuk.com/az/2009/02/032.htm

Słuchałem tego auta Dimitrija i nie wyrwało mnie z butów .

Najbardziej kontrowersyjny dla mnie pomysł z podnoszeniem napięcia zasilania dla systemu audio , bo samochód wystawiony  w kategorii Expert gdzie nie ma żadnych ograniczeń odnośnie doboru czy przeróbek sprzętu . Rozmawiałem tez z szefem DLSa w jaki sposób można przygotować sprzęt ( czy to na rynek czy do aut zawodniczych ) aby spełniał podobne założenia , bez tego rodzaju cudowania z instalacją zasilającą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślałem, że forum śpi a tu proszę już coś napisane, super.

Szukam sporo po sieci ale naprawdę ciężko coś znaleźć na temat zabudowy tego auta.

Słupki są owszem fajne ale moje średniaki raczej kiepawo by na nich wyglądały (10cm)

A komora za nim byłaby malutka, a ja swojego średniaka tnę bardzo nisko i potrzebuje on troche powietrza za plecami.

Głośniki na desce no fajnie, ale żona chyba by mnie w kaftan ubrała :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzyskales jakąś odpowiedź?

 

Przy tego rodzaju pojazdach czy projektach , pretendujących do Mistrzostwa Europy dźwiękowo ale i  instalacyjnie , trzeba brać pod uwagę , ze raczej nigdy nie uzyskamy odpowiedzi pełnej czy wyczerpującej . Tu liczy się każdy zdobyty punkt , gdzie pojazdy iw kategorii Expert, instalacyjnie są tak dopracowane , ze w zasadzie otrzymują max ( około 200 pkt ) a przewagę zdobywa się puntami za kreatywność .

Dla źródła ( Alpine F1 ) ich zdaniem , podniesienie zasilania skutkuje lepszym brzmieniem . Z ta tezą spotkałem się nie po raz pierwszy . Podobną opinię prezentował jeden z przedstawicieli DLSa podczas serii prezentacji ich produktów organizowanych w naszym kraju , a przy okazji był tez odpowiedzialny za szereg podobnego rodzaju projektów jakie realizowane były w różnych krajach, nie tylko w Europie ale i Azji .

W zasadzie nie sposób polemizować z osobą o takim doświadczeniu , z drugiej jednak strony czasami budzi się we mnie druga techniczna natura . W F1 wszystkie napięcia są stabilizowane , od strony jaką "widzą " wewnętrzne układy procesora ,  zmiana zasilania strony pierwotnej nie powoduje żadnych zmian.  W totalnym bilansie zmienia się ogólna moc strat ,  co w połączeniu z czasem skutkuje wyższą temperaturą w jakiej ta jednostka pracuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną po starym sprzęcie pozostąły średniaki AD m40ne i zwrotnica :)

Gdybym gdzieś dostał resztę zestawu lub chociaż woofery Emphaser ecp-26x - byłoby świetnie.

do tego wysokotonówka do wyboru do koloru.

I tak naprawdę mam to co najbardziej mi leży w brzmieniu, góra i dół jest do zmiany bo kombinowałem z różnymi wooferami i efekty były bardzo zauważalne.

A co lubię w brzmieniu.

Średnicę z harakterem, ciepłą, emocjonalną, energiczną.

Góra ma być tylko tyle ile potrzeba, nie musi być hirurgiczna, sterylna jak rysunek techniczny.

A na drugim skraju ... hmmm I tutaj jest już dylemat.

Ma być nisko, nie do końca musi być szybko i krótko ale jeśli dałoby się to połączyć to no to nie protestowałbym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Convers w Fordzie leci po CANie, więc jeśli znalazł byś radio które obsługuje wyświetlacz i pasujący do niego emulator CAN do Forda to jest szansa, że to będzie działać, chociaż raczej nadziei zbytnich sobie bym nie robił ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...