Skocz do zawartości

Montaz glosnika-subwoofera we wnece na kolo zapasowe + wytrzymalosc plexiglasu?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako iz lubie utrudniac sobie zycie badz po prostu przeprowadzac modyfikacje w aucie tak by w zaden sposob nie ucierpiala jego funkcjonalnosc oraz pojemnosc (tj. zadnego zawalania bagaznika skrzyniami itp.).

 

Pacjent to Volvo V40 Kombi ktoremu brakuje niskich tonow. Fabryczny subwoofer nawet brzdaka ale czego mozna sie spodziewac z 13cm...

 

 

Pomysl mam taki:

Wneka na kolo zapasowe w bagazniku jest dosyc duza a plyte podlogi bagaznika bede musial poddac wymianie (wgieta niestety, wiek robi swoje).

1. Nowa plyta podlogi bagaznika z plexiglasu / polycarbonatu (badz czegos tego typu co byloby przezroczyste). Problemem jest wytrzymalosc, czy ktos juz stosowal plexiglas jako podloge bagaznika i idzie np. czasami cos na to ciezszego polozyc?

Kombi jest kombi i na codzien lezalaby na tym mata w celu unikniecia uszkodzen/zarysowan (ale cementu wozil nie bede, jednakze czasami mogloby sie zdarzyc ze kupilbym np. pralke badz szafke i musi wytrzymac.

Jezeli sie nadaje to jaka grubosc plyty jest potrzebna? Czy 8mm bedzie wystarczajaca?

 

2. We wneke na kolo zapasowe wleci lekki budzetowy zestaw:

wzmak Axton A1390,

kondensator ESX SE1000C 1 Farad - w zalozeniu ma isc na zasilanie Clariona APA4320 ktory juz od dawna ze mna podrozuje oraz w/w Axtona ktorego planuje kupic,

subwoofer Focal P30 .

 

Glownie pytania najwazniejsze sa dwa:

1.Czy plexiglas a jesli tak to jaka grubosc?

2.Czy w/w zestaw bedzie gral?  Jesli nie to gdzie jest blad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


A jak wykonać grawerkę w hartowanym szkle?
piaskowanie - zaden problem!

i mozna uzyc klejonego szkla

 

 

 


I nawiercanie... Mozna bez wiercenia ale ciezkie szkło powinno być jakoś solidnie zamocowane.
wiercenie w szkle kosztuje wiecej niz samo szklo!

wiec uzywalismy osobnych ramek do mocowania tego szkla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy mi na jak najnizszej masie podlogi takze szklo odpada a kwestia mocowan do szkla to juz swoja droga za duza rzezba... Autku nie zaluje kasy ale pamietajmy ze to nie showcar :D Ma byc ladnie, wytrzymale i dobre jakosciowo lecz nie chcialbym by podloga bagaznika przekroczyla wartosc auta.

 

Podpor dodatkowych zadnych nie ma, dwa zawiasy i opiera sie na kantach na calej dlugosci, szerokosc kantow to ~2cm.

 

Czyli 8mm plexi bedzie ok? Co do zarysowan nie martwie sie, zawsze mozna okleic folia ochronna ktora okleja sie karoserie auta i problem z glowy.

 

8mm plexiglas® kosztowalby okolo 500zl za 1200mm x 1500mm. Czy to dobra oferta cenowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2-3mm szklo i nawet roznicy nie odczujesz

2-3mm nawet hartowane peknie przy polozeniu czegokolwiek ciezszego..

 

Poza tym opcja szkla odpada przez brak mozliwosci wiercenia (zwyklym wietrlem oraz wiertarka co moglbym wykonac sam w zaciszu domowym). Tym bardziej ze plyta ma byc zamontowana na zawiasach.

 

Wezme na probe plexiglas® o gr.8mm, najwyzej wymysli sie tak jak juz kolega wyzej mowil, mdf/sklejka i male okienko tylko...

 

 

Axton A1390 + Focal P30

Zagra to razem sensownie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...