Skocz do zawartości

Signum by Dirtyweekender


dirtyweekender
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 227
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 


Autko fajne ale nie rozumie trochę w takich autach z tak fajnymi silnikami instalacji lpg.Ja rozumie że oszczędność i taniej się jeździ ale bez przesady wtedy można sobie kupić 1,6 i po sprawie.

tu chyba nie do końca chodzi o oszczędność. silniki zasilane LPG mają trochę inne możliwości niż benzyniaki. słyszałeś o spalaniu stykowym?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój pali 20 przy spokojniej jeździe :) ale jakoś mi to nie przeszkadza. Trochę lipa z taką t. Benzyna bo w trasie przy dużych prędkościach już egt. Męczy trochę turbo i silnik, ale jeszcze chwila moment i wszyscy będziemy jeździć przepisowo.

 

Szkoda tylko z tym lpg że specjalistów to jak na lekarstwo. Ja mam u siebie trochę do poprawki lpg o chyba się skończy na tym że pojadę do Łodzi.

 

P. S. Pytanko odnośnie gazu. Jak zestrojony program? Przy wyższych prędkościach obrotowych wraca na bene, czy 100%gaz?

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyniki to od sąsiadów chyb macie, przecież mi v8 pali 6 litrów tak do 140, a dalej to tak lekko ponad 8 :ok:

:). Mi pewnie 20l bo już trup i pewnie kompresji nie ma. Chociaż dziwnym trafem jak Balcerowicz jest jechał do Berlina to spaliła 12l lpg. Ale chyba oszukiwal coś... Bo mnie to tyle na lawecie nawet nie pali.

 

Dirty życzę bezawaryjnosci... Szkoda że nie 4x4. Ale skoro to rodzinna fura to nie ma co oczekiwać za wiele. :)

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wracając do tematu saab to wdzięczny materiał na system CA.

Hmm. Ile razy siedziałem w Saabie Wujasa (co prawda 9-5 pierwszej generacji, ale deska podobna) to właśnie wysokość i kształt deski oraz dosyć bliska odległość wąskich słupków średnio mi się widziały do audio. Co prawda tylko w ten sposób analizowałem auto. Może reszta konstrukcji przyjazna :)

 

Adam, gratulacje ekpress fury :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rob granie posluchamy bo u Ciebie zawsze warto, znajac Ciebie zrobisz je bardzo szybko i sprawnie a u mnie ciągle będą niekończące pomysly. Szwedzka mysl motoryzacyjna nie jest zła wygodni są to i furaki dobre klecą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIałem poliftowego 2.0T z stage'm fabrycznym na 250 koni , zarąbiste auto, a tu jeszcze ponad 50% kucy więcej - Gratuluję :)

 

Z ta Vectrą to tak nie do końca, po za modzonym silnikiem wiele częsci jest wspólna, podobnie jak alfa 157.

 

P.S. wiesz, że dopiero dziś przekazałem paczuszkę koledze, nie miał czasu odebrać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P. S. Pytanko odnośnie gazu. Jak zestrojony program? Przy wyższych prędkościach obrotowych wraca na bene, czy 100%gaz?

 

 

Gaz ogarnia do ok 320KM potem przelacza sie na PB takze do ok 4500obr smiga na LPG. 

 

Sam kiedys bylem przeciwnikiem gazu. Po prostu trzeba sprobowac zeby sie przekonac. Najwazniejsze zeby wszystko bylo zrobione z glowa.

 

 

Co do audio to system zostanie postawiony na procku helixa oraz tak jak w Signum zagoszcza LS155 oraz LS29. 

Pozostaje jedynie wybor wzmacniacza. Na razie na pierwszym miejscu jest 5 kanalow z serii PDX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...