Skocz do zawartości

Pierwszy sprzęt car audio


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jestem narazie zielony w sprawach car audio 

 

zakupiłem sprzed napoczątek http://www.avans.pl/blaupunkt-subwoofer-blaupunkt-basspack-2011-box,id-151446 podlaczał mi to znajomy.

 

doprowadzilismy kable zasilnia kable chinch i sterowanie z radia wzmacniaczem,Zrobilismy jeden kanał pod suba niestey z jakiegos powodu wzmacniacz sie spalił (wywalało bezpieczniki i wogole sie nie właczał)  wzmacniacz wyminiłem na nowy tylko teraz jest problem bo niewiem co spowodowało spalnie sie tamtego:/

 

Czy mogłby ktoś mi pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze to byc wina ze w tym zestawie tuba jest mocniejsza niz wzmacniacz?

 

 

 

Bzdura... Predzej zjarac tani i słaby wzmacniacz niz wywalić bezpiecznik, bezpiecznik wyleciał po tym jak wzmak padł :P

Czy przypadkiem nie powinno być tak ze poprostu sprzet tylko sie wylacza jak akumulator slabnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niektórym nie idzie wyjaśnić ze w cenie nówki jest duzo lepsza i sprawdzona używka, tak jak i w tym przypadku

widze ze chyba nikt nie jest w stanie mi pomoc na tym forum od czego moglo sie mogł spalic wzmacniacz ;/ bo niewierze w to ze jak wzmacniacz wart 250zł moze by sie "tak o" na drugi dzien spalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec postram sie opisać

 

kable wszystkie z tego zestawu

-czerowny gruby kabel poptowadzony od plusa na akumulatorze do wzmacniacza +

-masa pod srobke w bagażniku do wzmacniacza na -

-sterujacy niebieski od radia do wzmacniacza pomiedzy + a - 

-chincze to wiadomo 

- tuba podlaczona czerowny czarny pod jedne kanał + pod drugi kanal -

 

i w sumie to wszystko

 

oczywiscie wszystkie kable ładnie obrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji