luk_20 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Witam! Panowie wygłuszyłem drzwi matą stp silver, zestaw hertz esk 165 pod dwukanalowy wzmakiem. Problem powstał bo od głośników w drzwiach chce pociągnać kable a tam w słupku jest kostka. pomóżcie jak sie z tym uporać, podobno tu na forum o tym było ale nie mogę znaleść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assesino Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Wiercić dziury w kostce trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baczson Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Wierć dziury, miejsca na pewno wystarczy. Poźniej tylko trzeba przeciągnąc kable w tych oryginalnyh gumowych oplotach. Ja u siebie przeciągałem razem 1,5mm i 2,5mm i roboty z tym trochę było. Ale da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Wierć dziury, miejsca na pewno wystarczy.Wiadomo jakie auto? Bez tej informacji nie byłbym taki pewny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wcrew Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Dokładnie, u mnie ledwo co wlazły 1,5 i 0,75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baczson Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 (edytowane) Oczywiście wszystko w granicach rozsądku. U mnie w Astrze 3 nie było z tym najmniejszego problemu. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku. U mnie w Astrze 3 nie było z tym najmniejszego problemu. Edytowane 12 Lipca 2014 przez dan124 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 No to miałeś dużo miejsca. Ja w Maździe 6 wykodzystałem na maxa możliwość, ale też się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baczson Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 No faktycznie ciasno. Ja jeszcze później u siebie wciskałem 1,5mm ale jak widać na zdjęciach było gdzie wiercić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk_20 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Ale jaka ta kostka jest...musze drzwi zdejmować? Przez nią musze 2 żyły po 2 mm pociągnąć bez wiercenia pójdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 A może byś na zdradził tajemnicę co to za auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek50 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 No u was problemu nie ma nie to co u mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baczson Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 A wszystkie złącza masz używane, tj podpięte są do wszystkich pinów przewody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Uzbrojona kostka w omedze nie oznacza że każdy pin jest wykorzystany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek50 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 A wszystkie złącza masz używane, tj podpięte są do wszystkich pinów przewody?tia. ale nie mam składania lusterek więc 3 przewody są nie wykorzystane. co nie zmienia faktu że nawet ze sobą nie sąsiadują. Uzbrojona kostka w omedze nie oznacza że każdy pin jest wykorzystany.j.w. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk_20 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Ford focus mk2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 W takim przypadku pozostaje dorobienie drugiego przepustu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Po co? Zawsze mozesz sie podpiac pod te wolne piny, wymienić je na takie znoszace duże prądy lub zastosować całkowicie płaskie przewody i przewiercic sie wiertlem 2 w kostce w kilku miejscach obok siebie, tam gdzie masz łączenie obudowy. Kabel do wf przejdzie spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk_20 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Ale bez zdjęcia drzwi nieda rady ani bez wiercenia przewód nie przejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 a dlaczego nie wykorzystasz fabrycznych przewodow?w niektorych pojazdach sa przyzwoitej grubosci ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk_20 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Są dużo za cienkie 1mm to za mało żeby przekazać 80 w wooferom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wcrew Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Baczson, u mnie też AH ale kostka okrągła wkręcana, miejsca było praktycznie tylko na dwa niewielkie "odwierty", problem pojawiał się przy wkręcaniu tak aby piny się nie pogięły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Są dużo za cienkie 1mm to za mało żeby przekazać 80 w wooferom Podłącz na próbę 2,5mm2 , potem puść przez ori kabelki i ...jeśli usłyszysz różnicę to inwestuj w kable i kombinuj z wierceniem . Ja radzę zostawić te ori w spokoju i zająć się ważniejszymi problemami z dźwiękiem w aucie niż takie pierdoły . PS: zobacz jakie kabelki ma czajnik 2kW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 PS: zobacz jakie kabelki ma czajnik 2kWTo akurat marne porównanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk_20 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Wzmaki są wygluszenie tez...zwrotnice głośniki...tylko zostało przeciągnąć kable...myślę że oryginalne nie nadają się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 myślę że oryginalne nie nadają się Myślisz tylko, czy już wiesz, bo już słuchałeś i te ori grają 3x ciszej (słabiej, mniej dynamicznie itp bzdury) ? Jeśli tak, to wierć kostki , zmieniaj , kombinuj ...tylko po włożeniu HIGH ENDowych 2,5mm2 lub lepiej 4mm2 (przecież to ogromne 80W RMS!) miej później odwagę napisać "nie słyszę różnicy" Możesz też dać zwrotki pod kokpitem, kabelek dla woferka podłączyć tuż przed kostką w słupku , a woferek podłączyć pod kostkę w drzwiach , czyli tylko te "dziadowskie 1mm2" byłyby tylko w przelotce pomiędzy kostką w drzwiach, a kostką w słupku ... no ale zrobisz jak tam chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi