Skocz do zawartości

Problem z grzaniem się klemy plusowej.


Woolly24
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj mam taki problem i robiłem to już z 5 razy i ciągle powraca. KLema plusowa w bmw 46 nagrzewa mi się cyklicznie. Spada ładowanie do 13.2 v i przewód w miejscu łączenia przez nabojem pirotechnicznym z drugim przewodem do instalacji fabrycznej robi się gorący. Obstawiam styk bo po wyjęciu klemy i ponownym przykręceniu na ogół problem ustaje. Smarowałem już klemy i słupki wszelkimi smarami przewodzącymi typu miedziany i wazelina techniczna. Wszystkie masy do aku mam poczyszczone i zabezpieczone. Dodałem nawet dodatkową do drugiej śruby. Panowie pomocy. Co może być przyczyną bo dziś wracając do domu 30 min spędziłem na stacji benzynowej aby poprawić tą usterkę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie poczytałem trochę bo ręce opadają. W 46  w klemę jest wciskany przewód główny i podobno tutaj robi się nalot i są problemy http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=204664 , ciekawe czy to pomoże. To chyba jedyny styk którego nie czyściłem i nie smarowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie byla wystrzelona to bardzo dziwny przypadek. po wystrzeleniu bardzo szybko sniedzieje bo laczenie nie jest juz takie mocne. wstaw opornik a piro-kleme usun jak sie pojawil problem. moge dowiedziec sie jaka wartosc r abys nie musial kasowac bledu poduszki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...