Marcyś Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Nie ma bezpośredniego wtrysku... ? Hasło naprowadzające... zapalniczka... Niema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek860824 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Signum to taka vectra w wersji LONG ale przy tym nie traci zgrabności i funkcjonalnośći Bagażnik naprawde jest spoko jeżdzę przeważnie z bardzo dużo ilością bagaży i mimo "najsmutniejszego" silnika radzi sobie naprawde fajnie, trzyma się dobrze i jest komfortowa. W Signum masz 365 litrów, w Vectrze (hatchback/GTS) 500 litrów Dopiero po złożeniu siedzeń w Signum wychodzi 1410 vs 1360 litrów Vectra Na wyjazdy składasz siedzenia czy pakujecie bagaże oddzielnie na tył i do bagażnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Niema Znaczy się można zastosować Lużne Poruszanie pedału Gazu... Chociaż jak by znaleźć nie zajechanego dyszla 1,9 to także fajny silnik skoro pochodzi od Fiata/Alfy to jedne z bardziej udanych dieselków, znacznie mniej awaryjne niż np 2,0 Tdi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Znaczy się można zastosować Lużne Poruszanie pedału Gazu... Dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perfectblossom Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Z jednej strony popieram czasami montowanie LPG, sam nie mam bo PB mało jeżdżę, ale z drugiej strony jest dobre powiedzenie na te auta wysokich segmentów i łakome silniki - nie stać Cię to nie kupuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Z jednej strony popieram czasami montowanie LPG, sam nie mam bo PB mało jeżdżę, ale z drugiej strony jest dobre powiedzenie na te auta wysokich segmentów i łakome silniki - nie stać Cię to nie kupuj Niby tak, ale wtedy dla kogo są takie auta jak V6 Merca czy R6 bmw? Ten kto ma na tankowanie 15-20l/100km przy przebiegach np 15-20k rocznie? Jak kogoś na tyle paliwa stać to zazwyczaj może kupić młodszego a starsze to złom? Gdzie i tak przejadą większość nowszych aut;) Skoro ceny części spadają (znajdują się zamienniki), ceny aut też to można założyć LPG Lepiej tankować gaz niż oszczędzać na częściach i wlewać pb za 20zł na stacji Temat jak zawsze śliski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perfectblossom Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Dlatego względnie piszę, że gaz jest ok, ale z drugiej strony może lepiej zamiast C czy D kupować wystarczy taki yaris? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Dlatego względnie piszę, że gaz jest ok, ale z drugiej strony może lepiej zamiast C czy D kupować wystarczy taki yaris? A jak nie wystarczy ? Ale zgadza się, tylko stańmy gdzieś po drodze - czyli jakiś kompakt ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Signum z zalozenia mialo byc samochodem dla pasazera stad dlugosc drzwi tylnych i przednich jest taka sama kosztem bagaznika. Bagaznik w gruncie rzeczy tez nie jest zly.Byly signum v6 tu bolaczka sa 4sondy ale to ich jedyny mwnkament tak naprawde. bzdura, sondy w Z32SE działają bez problemów - w sumie silnik działa w open loop więc tylko na wolnych obrotach się nimi sugeruje. Ten silnik ma inną bolączkę - marznąca zimą odma, przez którą wyp... olej wszystkimi uszczelkami... Miałem to 2 razy, więc wiem, o czym piszę. Silnik do gazu się nadaje, ale tylko u dobrego fachowca. Inaczej nie ma w ogóle sensu się brać za montaż, ponieważ działa w open loop, co sprawia problemy ze strojeniem - trzeba robić korekty po obrotach i najlepiej strojenie na sondę/hamownię. Jeśli ktoś chce VC/Sig w benzynie, to tylko 2.0 Turbo lub 3.2 V6. Dlaczego?2.0 turbo bardzo podatne na mody. Już w serii dobrze jedzie, a po modach bez problemu 300 KM się robi na seryjnej skrzyni. Tylko nowy IC, Wtryski i koło w turbo.3.2 V6 jest bardziej elastyczne od 2.0 turbo. Z modami się nie poszaleje - ostre wałki i przeróbka dolotu dają max 250 koni. Dlaczego nie warto kupować 2.8 V6 turbo?Błędnie zaprojektowany rozrząd, posiadający napinacze olejowe, które potrafią zrobić psikusa i na postoju nie trzymać łańcucha = przeskoczenie o 1 ząbek = 12000 brutto za wymianę! Sam łańcuch 6000 PLN + robota - nie ma miejsca i albo prujesz silnik z komory albo dorabiasz narzędzia. Dodatkowo 2.8 V6 turbo nie jest podatne na mody i nie trzyma serii (seria niby 280 kucy, a mało kto ma 250 na hamowni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perfectblossom Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Jak nie wystarczy to trzeba kupić drugi milion koni i dużo litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 ps. teraz coś o gazie. Jaki świat jest poj*bany... U nas gaz zakłada się po to, aby jeździć taniej. W krajach cywilizowanych, gaz zakłada się, z dopłatą od państwa, ponieważ chroni się środowisko. U nas zagazowane auto to lipa, za granicą to prestiż, ponieważ chronisz środowisko, myślisz o przyszłości, jesteś ekologiczny jesteś cool. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 W Signum masz 365 litrów, w Vectrze (hatchback/GTS) 500 litrów Dopiero po złożeniu siedzeń w Signum wychodzi 1410 vs 1360 litrów Vectra Na wyjazdy składasz siedzenia czy pakujecie bagaże oddzielnie na tył i do bagażnika ? Pisałem juz wcześniej że w Signum występuje jeszcze jedna bardzo fajna możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej. Mianowicie obydwa fotele tylne mają pochylane oparcie do tylu dla wygody i są przesuwane (przód i tył) ok 20-30 cm. Wiec jeśli potrzebujesz wiecej bagażnika przesuwasz jedno lub obydwa fotele do przodu i podnosisz do pionu oparcia (wtedy miejsca w kabinie jest jak w zwykłej Vectrze) Pojemność bagażnika która podałeś jest przy zasuniętej rolecie i rozsuniętych na maxa do tylu fotelach i opuszczonych fotelach. I tak na codzień jest użytkowany. 365 litrów na codzienne zakupy wiesz mi że jest wystarczające Po całkowitym położeniu foteli jest płaska całkowicie podłoga (siedziska foteli tylnich chowa się w podłogę i przykrywane jest oparciem) i dodatkowo nie ma progu załadowczego. W trasę w dwie osoby przesuwamy fotele i podnosimy oparcia i bagażnik sporo się powiększa. Poza tym jest roleta a nie półka więc jeśli się cos nie mieści na płasko wystarczy jej nie rozsuwać Co do silnika to jakbym miał szukać dla siebie teraz poliftowej to szukałbym 2.0T a dlaczego to już Morfi bardzo ładnie to przed chwilą napisał Jedyny ból ze nie jest tak łatwo go złapać A mój obecny to najsmutniejsze 2.2 DTI ale to tylko dlatego że znam auto od nowości i kupiłem z niskim przebiegiem. Odpycha się wystarczająco dla dupowozu. Pali też nie za dużo. Do zabawy i przyspieszeń mam lekkie (180kg) dwa kolka z pod znaku H o małej mocy 100KM i to mi rekompensuje jazdę przyziemnym powolnym dupowozem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Do oponentów gazowych.Gdy w Polsce za moją pensję zatankuje tyle samo litrów Pb co mój odpowiednik (pracownik) z firmy matki z niemiec czy z włoszech to własnoręcznie wywalę ta moją całą instalacje LPG. Mało tego kupie auto 3.0 V 6 ! Co do Signum kolega ma kombi jak złoży fotele to łóżko można wstawić zgadnijcie po co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Tak od siebie szczerze mogę polecić v8 5000 -306 koni wolnossący, niewyżyłowany i szybciej kończy się blat niż droga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Co do Signum kolega ma kombi jak złoży fotele to łóżko można wstawić zgadnijcie po co Co do spania w aucie to na ostatnim pikniku zdążyło nam się ostatnio po rozłożeniu foteli mieć bardzo porządne łoże małżenskie. Spało się nawet fajno i nawet na długość się miesciłem z wyciągniętymi rękami i nogami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 porządne łoże małżenskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 porządne łoże małżenskie. zawieszenie nie było za miękkie? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 zawieszenie nie było za miękkie? ;)Pewnie bardzo zmiękło ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autko ogólnie komfortowe zarówno do jazdy jak i do innych celów A o trwałości zawieszenia pisałem już wcześniej Gniotsa nie łamiotsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 niotsa nie łamiotsadobre... ja banany co 20 tyś muszę regenerować w kombi. Aż pojechałem na pomiar ramy bo myślałem, że ubita jest, ale była cała... ten typ tak ma... powiedział mi mechanik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek860824 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 dobre... ja banany co 20 tyś muszę regenerować w kombi. Aż pojechałem na pomiar ramy bo myślałem, że ubita jest, ale była cała... ten typ tak ma... powiedział mi mechanik. Ja u siebie też tył robiłem i zgadzam się z tym stwierdzeniem że ten typ tak ma - jak i poprzednik - Vectra B Przemek ma wyjątkowego farta, wyjątkowy egzemplarz najwyraźniej Mam wrażenie, że dopóki autko jeździ na oryginalnych częściach - jest ok. Ale jak już się coś ruszy/wymieni, to jaki by to nie był zamiennik - potem co jakiś czas trzeba wymieniać po raz kolejny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Cholera wie czemu nie mniej jednak cieszy mnie ta opcja. Co dziwniejsze to to że 2-3 tys km w miesiącu auto robi w pełnym obciążeniu pod sam dach Wiem musicie je bardziej dociązać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Kolejny temat o wszystkim i o niczym. Jeden auto poleci z własnego doświadczenia, inny z zasłyszanych i wyczytanych w necie opinii je skarci, i odwrotnie, jeden ma dziwne przypadki ze swoim lub najbliższego otoczenia, inny chwali. Choćby przykład Megane II po lifcie, miałem dwa w rodzinie, bena 1.4 i 1.5 dci, oba auta użytkowane normalnie, w obu ten sam cyrk - maglownica co 20-30k km i tylna belka, W benie nagminnie padające cewki sagem'a a do tego dci po 120k wyzionął ducha, mimo że prawidłowo eksploatowany, padajace sterowniki szyb , problemy z kartą, - ja nie polecę tych aut a kto inny znów chwali. Signum (opel, saab, itp.) w dieslu podobna historia, turbina, wtrysk, pompy, + tuleje przednich wahaczy, a w 1.8 benie 140km padający zaworek od wariatora, a Przemcio zadowolony pod niebiosa. Ten sam silnik mam teraz w Orlando i zaworek padnięty od przebiegu 0km wymieniony na serwisie 0 i teraz znów przy przebiegu 35.000km - ale reszta ok. Skody Octavie i grupa VAG, znajomy ma ich flotę, jakieś 40 aut, dotychczas leasing, od zeszłego roku wynajem długoterminowy, a dlaczego... serwis i naprawy bieżące zjadały jego firmę żywcem, po roku wynajmu już wie że drugiej umowy wynajmujący z nim nie podpisze, musi poszukać innego jelenia. A kto inny znów chwali. A znów Punto EVO latają 2 sztuki, w tym siostra ma jedno 2010r 1.3jtd, silnik karcony za padający osprzęt i pompę oleju, i co teraz z tym jej ? auto w rok robi 70-80k km śmigając na trasie Poznań - Gdańsk, Poznań - Szczecin, Poznań Łódź, itd, codziennie inne miasto na drugim końcu i powrót do domu, silnik chodzi jak igiełka, pali śrubki, zawieszenie fabryczne, jedynie dwumasa poszła, następne auto też będzie evo jak to zajeździ do cna, rocznie wydała 2000zł za oleje, filtry i standardowy serwis. Jedynie ostatnio jej serwisu nie skasowali i zaczeła migać kontrolka oleju, ze strachu dolała nie sprawdzając, skonczyło się na lawecie i zlaniu oleju, skasowaniu serwisu, 250zł za głupotę i znów śmiga, robiąc dziennie od 500-700km Tak będzie z każdym autem, może zamiast wymieniać coraz to inne wynalazki, zacznijcie podawać konkretne samochody, sprawdzone, potwierdzone, a nie wyimaginowane propozycje bez konkretnych ofert. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Tak będzie z każdym autem, może zamiast wymieniać coraz to inne wynalazki, zacznijcie podawać konkretne samochody, sprawdzone, potwierdzone, a nie wyimaginowane propozycje bez konkretnych ofert.Zawsze możesz zacząć i samemu podać konkretne samochody Ogólnie masz rację, ale są auto z założenia wadliwe i warto tym którzy nie wiedzą o tym powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Czyli sprowadza się wszystko do tego, że zależy jak trafisz dla przykładu: wielkie grono ludzi mówi, że.fordy są blee, mam ok 10 znajomych wozacych się fordami w różnych wersjach i silnikowych i rocznikowych nikt z nich nie narzeka, dalej dużo się mówi i pisze o źle zaprojektowanym silniku 2.0d od Bmw, mój brat kupił używana 2008 rok temu, nakulal juz 40 kkm zero problemów silnik chodzi jak ta lala a ma już ponad 200kkm, wiec ogólnie to jest pitolenie ten ble a ten dobry, zależy jak trafisz. Możesz niewiadomo jak dbać a ci się wyrzyga czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.