mastah22 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Ja 12 lat latam dieslem i to golfem i jestem zadowolony...no ale to TDINie badz hipokryta Radek... Podaj przebieg przez ten czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Prawda jest taka, że w tych pieniądzach to loteria co się trafi. zawsze jest loteria, w każdych pieniądzach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 temat dużo do powiedzenia jeszcze nic nie powiedziałem złego , ale jak nalegasz - plastikowe błotniki przy jednym pokonała mnie grawitacja i musiałem odkupić , więc na spotowanie się nie nadaje bo tyłka nie będzie o co opierać Grande miałem i fajno się tym latało , a nie mając spiny na miejsce (bo nie kombi) i sąsiadów to za 18 tysi kupić 2-4 letnie auto z klimą i innymi bajerami uważam że to intratna propozycja. Bo w tej kasie ciężko bidną ,zajechaną c-klase kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Może CRUZE czy jak to sie pisze. Wiem że to dziwna propozycja ale spełnia kryteria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Chevrolet wypadł z rynku EU, za chwile będą jak saab - bez wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Honda accord VII i po temacie z drugiej strony głupie podejście masz przepraszam nie Zrozum mnie źle, ale sprzedasz auto, które zaraz za zakrętem może się komuś rozkraczyc no chyba,że uprzedzisz kupującego o usterkach to zwracam honor ale ogólnie Rzecz biorąc chamowa... Zrobisz jak uważasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hertz2 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Troszkę nie ten segment , ale lepsze niż megany i inne cytrynykolega nasłuchał się opowieści z krypty i teraz opowiada głupoty.Miałeś kiedyś jakieś z w/w samochodów czy tylko powielasz historie innych?Ze swojej strony mogę pochwalić Megane II - miałem 2 szt jedną z nich służbówkę przed liftowa 2005r 1,6 - zdawałem z przebiegiem 405tyś km i uwierzcie mi że za dużo nie było z nią robione - oczywiście sprzęgło kompletne, zwieszenie i inne naprawy związane z normalnym zużyciem, drugą krótko jeździłem 2007r 1,5 dci.Generalnie cała flota kiedyś u mnie w firmie to było Renault i tak jak do Clio i Megany II nie można było się za bardzo przyczepić to już Laguna II niestety ale szybko została wymieniona.Pisze to dlatego tez jeżeli ktoś coś chce powiedzieć w tym temacie to niech mówi o własnym doświadczeniu a nie o zasłyszanych opowieściach.Ps. ja od siebie mogę polecić jeszcze Vectre C 1,9cdti (120KM) z końcówki produkcji (2008r) ja mam w tej chwili 345 tyś km i oprócz dwu masy nic większego nie robiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 z drugiej strony głupie podejście masz przepraszam nie Zrozum mnie źle, ale sprzedasz auto, które zaraz za zakrętem może się komuś rozkraczyc no chyba,że uprzedzisz kupującego o usterkach to zwracam honor ale ogólnie Rzecz biorąc chamowa... Zrobisz jak uważasz Zdziwiony? Na jakim świecie żyjesz? Przecież 99% osób nowego pokolenia tak robi. Dobrze, że niektórzy chociaż resztki honoru mają i nie opychają strucli znajomym, ale to i tak nie zawsze...Kumpel kupował kiedyś od starszego pana auto. Wychuchane, oczywiście więcej stało w garażu niż jeździło. Umówił się ze dziadkiem na wymianę kluczyków na pieniądze. Transakcja opóźniła się, bo pan przypomniał sobie, że płyn chłodniczy wypada już wymienić i pasek od alternatora zaczynał piszczeć, więc pojechał to zrobić. Ale to już inna rozmowa. Inne pokolenie - inne wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Hello.Może nic odkrywczego nie napisze ale nikt dobrego i dofinansowanego auta nie sprzedaje tylko użytkuje a jak sprzedaje to na pewno nie tanio. Jako wieloletni użytkownik renault i klubowicz RLKP moge z mojej strony podpowiedzieć i nie jest to jakaś pochwała czy reklama Laguny bo niby sam taką mam :-) Laga III w tych pieniążkach to będzie albo golec ,albo po przejściach albo do zrobienia coś itp.Jak już ktoś wcześniej nadmienił z Lagun to II FL ,Wygodna w miarę duża - co za miękka ? a chcesz się tłuc po tych naszych dziurach czy "płynąć"?Wolnossący, 2.0 16V 135 KM no jaj nie urywa mocą ale nie ma dwu masy , nie ma turbo , silnik świetnie toleruje zagazowanie.Szukając 6 miesięcy auta nie patrzyłem w strone Laguny ale priorytetem było założenie gazu i okazało sie że przeprosiłem się z renówką bo inne modele po 2006 potrzebowały dozagazowania lubryfikatorów itp historie . Ceny części i awaryjność niska.Jedynie uwaga nie mając kogoś doskonale orientującego się w temacie LAGUNA nie porywaj się nasamodzielny zakup takiego auta. Jest sporo niuansów i można się niezle naciąć a niestety przedliftówka to porażka ze względu na niedopracowaną elektronike. Co w FL poprawiono .Jak ktoś kupuje lagune za 15 -25 tys i póżniej narzeka że to i tamto lipa to przepraszam . Ja za swoją więcej wyłożyłem ale auto zewnętrznie super , mechanika zadbana , wyposarzenie full2 lata używania 35.ooo km zrobione i jak na tą chwile jeden sworzeń kulisty (38 pln) i w tym tygodniu wyjezdziłem benzyne i zatarłem pompe paliwa (MEA CULPA)Jako cały podzespół nowy to w ASO 500 pln ale wyjmujesz, rozbierasz kupujesz samą pompkę 3 bar za 103 pln składasz i po temacie .Na temat innych aut się nie wypowiadam bo nie używam na co dzień i bajek i bzdur nie będę powielał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 nie sprzedaje uszkodzonego samochodu lub z ukrytymi wadami.Rozrząd wg rozpiski do zrobienia przy 240k (mam 230k) wiec to oczywista sprawa dla kupującego ze do zrobienia.Sprzęgło z dwumasem w tej chwili działa, nie ma problemów z nim. Poleciał mi przewód od hydrałliki więc jak to naprawię bedzie w 100% sprawneAle z opini Mazdach wiem ze wytrzymuja do 250k ale mozę mój egzemplarz wytrzyma 350k, tego nikt nie wie. To jest część eksploatacyjna - zużywa się wiec ją się wymienia tyle że droga. Więc tam nie ma nic zataionego...Jest szansa żę w najbliższmy czasie coś kosztownego może sie popsuć wieć tego chce uniknąć.Rozumiem że mam uprzedzić kupującego że w Mazdach kończą się dwumasy, turbiny, padają wtryski oraz pompy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Tylne zawieszenie głównie miałem na myśli albo idą mechanicy po taniości i biorą zamienniki co starczają na rok - 3 lata, albo idziesz po OE i nagle z robocizną znowu wychodzi w tauzenach ... poza tym dobre auto ( o ile nie gnije ) ......... ........Tylne zawieszenie głównie miałem na myśliAle kto dopuszcza do luzów to sam może mieć do siebie pretensje... To moje signum albo ma tytanowe tulejki albo juz sam nie wiem... ... Moje ma już ponad 200k i 2 tygodnie temu szarpane w każdą strone na maxa i tuleje w super stanie. Do tej pory od nowości nie robione były (wiem bo znam to auto od nowości) ja mam je 2 lata. Nalatałem nim ponad 60k i koszty eksploatacji prawie zerowe tarcze i klocki hamulcowe, oleje i filtry pomijam bo to trzeba robić w każdym. Ale jak ktoś kupuje zjeżdzone auto z 3razy cofniętym licznikiem i jeździ dotąd jak ręką i uchem można wyczuć luzy w zawieszeniu to póznie jest że zawieszenie do dupy bo w tysiącach pln leci. A wystarczy przynajmniej 2 razy w roku zajechać na ścieżkę diagnostyczną (koszt 10- 20pln) i przeszarpać całe auto wzdłuż i wszerz ... Jeśli pojawia się jakiś minimalny luzik to za wczasu wymienić zanim rozklekocze się coś dalej ---- każdy luz niestety robi kolejny luz Druga sprawa to to jak ludzie szanują auta i zawieszenia (krawężniki, dziury, studzienki itp--- pod moim domem biegnie gruntowa droga --- przeważnie podziurawiona mnie serce boli jak jadę nią do domu (ok 100-150m) z prędkością wiekszą jak 15-20km/h omijając każdą wiekszą dziurę ---- przed moim domem jest nawet ograniczenie do 20--- a non stop wiedzę jak ludzie walą tam na oślep 40- 60 - 80 z daleka słychać mają gigantyczne luzy, klekocze wszystko i ma chęć odpaść - ale to nie przeszkadza w zapier..... Tą drogą jakby to była jakaś super asfaltówka I tacy goście pozniej mówią ze zawieszenie sie sypie i sa gosciami w warsztatach częstymi -- do tego dochodzą najtańsze zamienniki bo po co dołożyć parę-paręnaście pln do lepszej części. Jakby po 5 złotych były końcówki też by kupili a to że starczą na 2 miesiące zamiast na lata to nie ważne tania była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Saaba bym bardzo chetnie ale chyba nie ta cena http://allegro.pl/saab-9-3-12663?price_from=25000&price_to=30000&price_enabled=1 Nie przesadzaj jest w czym wybierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 To już chyba lepiej na Insignie Insignie z "pierwszego tłoczenia" to lipa. Wole dopracowaną wersję auta z końca produkcji bez chorób wieku młodzieńczego. Poza tym nie potrzebuje typowego auta z plecakiem a auta wielofunkcyjnego a takim jest signum jeśli chodzi o wnętrze. Potrzebuje duży bagażnik a jadę sam lub w 2 osoby tylne oparcia w pion i do przodu całe fotele i bagażnik jest wystarczający, jak za mało to na glebę oparcia i jest płasko Jeśli jeżdzę w 4 osoby ale nie mam potrzeby wielkich bagaży targać czyli codzienna eksploatacja to tylne fotele do tylu na maxa, oparcia też i jest wygoda. mnóstwo miejsca na nogi to pierwsze auto w którymś ktoś może za mną usiąść normalnie bez podkurczania nóg nawet taki osobnik jak ja Jedyny minus dla niektórych to to że pełen komfort maja 4 osoby bo piąta na środku ma karnego jeżyka i siedzi na twardym krzesełku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Insignie z "pierwszego tłoczenia" to lipa. Wole dopracowaną wersję auta z końca produkcji bez chorób wieku młodzieńczego. Insignia to królowa lawet... Jedno z najbardziej awaryjnych aut obecnej generacji, może lift coś zmienił, ale pierwotna wersja... Jeżdząca mina, gdzie trzeba się pytać nie "czy?" a "kiedy?" stanie na środku drogi rozkraczona jak bułgarska dziw... I teraz malutka ciekawostka jak Opel sobie goli klientów... Pierwszy lepszy przykład z brzegu, przepływomierz... Prędzej czy pózniej trzeba wymienić i o ile do audi/vw koszt takiego o jakości OE to 300-400 zł, odkręcasz dwie śrubki wymieniasz podpinasz kostkę i po zabiegu to w Insignii....Musisz kupić cały kolektor dolotowy za 2000 zł bez robocizny dostępny tylko w serwisie, bo przepływka jest zatopiona w tym elemencie i nie wymienialna, do tego koszty mechanika za zabawę z wyciąganiem koloktora też tego nie zrobi za "pińdzisiąt" albo "flachę"...Tak więc ja polecam omijać szerokim łukiem tego paździeża, chociaż nie powiem sylwetkę ma bardzo ładną i zgrabną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Signum z zalozenia mialo byc samochodem dla pasazera stad dlugosc drzwi tylnych i przednich jest taka sama kosztem bagaznika. Bagaznik w gruncie rzeczy tez nie jest zly. Byly signum v6 tu bolaczka sa 4sondy ale to ich jedyny mwnkament tak naprawde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Signum to taka vectra w wersji LONG ale przy tym nie traci zgrabności i funkcjonalnośći Bagażnik naprawde jest spoko jeżdzę przeważnie z bardzo dużo ilością bagaży i mimo "najsmutniejszego" silnika radzi sobie naprawde fajnie, trzyma się dobrze i jest komfortowa. A z zewnątrz nadal pozostaje ciekawym autem. Nie ma tego dużo wiec i atrakcyjnym. I nie wygląda jak karawan (vectra combi) a przy tym prawie tak samo pakowna. Ja polecam każdemu. i mowię jeszcze raz z czystym sumieniem --- kolejne auto moje to też signum tyle ze poliftowe z ostatnich wypustów i obym nim jeździł już wtedy jak najdłużej bo dzisiejsze auta to lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 A jaki masz rok i silnik w tej obecnej i jaki silnik wyniuchałeś dobry w tej poliftowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek860824 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 A jaki masz rok i silnik w tej obecnej i jaki silnik wyniuchałeś dobry w tej poliftowej? 2.2 DTI z tego co wiem A w poliftowych silniki diesla: 1.9 (120KM), 1.9 (150KM), 3.0 (177/184KM) Silniki benzynowe: 1,8 (140KM), 2.0T (175KM), 2.2 (155KM), 2.8 (250KM), 3.2 (211KM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 i 3.2 najkorzystniej wypadaja ze wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 i 3.2 najkorzystniej wypadaja ze wszystkich i 2.0t jak się trafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 vectry 1,9 miały diesle od fiata jtd. Dużo lepsza jednostka od 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek860824 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Z diesli to 1.9 czy to słabszy czy mocniejszy - zawsze można troszkę wzmocnić jednostkę Jako użytkownik 1.9 (120KM seryjnie) ale autko lekko modzone - ten silnik mogę szczerze polecić U mnie w wersji przedliftowej na szczęście jeszcze nie ma DPF'a 3.0 CDTI - nieudana, awaryjna konstrukcja. Jeśli chodzi o benzynę to 2.0T lub 3.2 V6 - ten motor posiada Morfi, może się wypowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 i 2.0t jak się trafi Nie ma bezpośredniego wtrysku... ? Hasło naprowadzające... zapalniczka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiceq Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 i 3.2 najkorzystniej wypadaja ze wszystkich Znajomemu dwa razy w ciągu eksploatacji pękła głowica więc raczej nie poleciłbym tego silnika. Pierwszy raz w okolicach 60 tys km przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Znajomemu dwa razy w ciągu eksploatacji pękła głowica więc raczej nie poleciłbym tego silnika.Ja za to polecam. Jednemu coś pada innemu nie pada. Nigdy nie znajdziemy auta idealnego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.