Wodzu Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Piekna robota. Obserwuje kazdy etap. Goraco polecam innym. Nie ma fuszerki. Ale czy nie szkoda ci telefonu na tymvdachu i szybie - toc to moze sie rozbic jak spadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tmaxi Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 fajna robota, podoba mi się, chociaż jak dla mnie to strasznie wielkieeeeeeeeeeeeeeeeeeee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus84 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Witam ! Odkopuję stary temat , ponieważ nadeszła pora na mały upgrade mojego audio : RF Power 3000.1db zastąpi mojego dotychczasowego RF 1000.1db . Czeka mnie sporo pracy żeby wepchnąć tego potwora do bagażnika CC i odpowiednio zasilić... W miarę postępów prac postaram się wrzucać nowe fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 3 litery, WOW! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Zapinaj, kask zerwie, zapewniam W końcu bedzie nadmiar mocy. Zadbaj o prad a odwdzięczy sie wywyłując banana na twarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Zakryj deski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus84 Opublikowano 13 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Update: Powoli ogarniam instalację na nowo. RF3000.1 już na swoim miejscu. Musiałem wyciąć troszkę maskownicy z mdf-u. Wzmacniacz 4-kanałowy oraz rozdzielacze napięcia powędrowały w wnękę koła zapasowego. Same rozdzielacze wykonane z szynoprzewodów aluminiowych 240mm2. Pozostało okablować wszystko na nowo i będziemy robić pierwsze testy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michallll Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Ok , ale co z alternatorem i akumulatorem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus84 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Ok , ale co z alternatorem i akumulatorem ? Alternator jak narazie jest 100A z opla , ale już rozdlądam się za czymś innym (np.200A z mercedesa) A akumulator drugi zostanie zamontowany za siedzeniem kierowcy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus84 Opublikowano 17 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Wzmacniacz zamontowany , okablowany i uruchomiony. Pierwsze wrażenia z odsłuchu bezcenne... Teraz kolej na poprawę zasilania, ponieważ mam ogromny niedobór prądu i RF nie daje z siebie całej mocy. Ale to musi poczekać na kolejny przypływ gotówki. Mam nadzieję że na sezon 2015 wszystko będzie już tak jak się należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Mowielm ze hertze potrzebuja prunda Trafił sie jego spory zapas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 tortury cienkusia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 tortury cienkusia Jak cienkuś przeżyje plumkanie tego potwora ( czy RF + Hertze ) bez połamania przedniej szyby to będzie dobrze Jedziesz kolego z koksem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoxpolo Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Dobra robota Ja miałem kiedyś czinkola i szkoda, że o tym nie pomyślałem _____________________________http://www.fuko.pl/ksiegowosc/prowadzenie-firmy/rozliczanie-kosztow/amortyzacja-samochodu.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus84 Opublikowano 19 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Jak cienkuś przeżyje plumkanie tego potwora ( czy RF + Hertze ) bez połamania przedniej szyby to będzie dobrze Jedziesz kolego z koksem Hehe zobaczymy. Narazie nie mam na tyle prądu żeby pograć głośniej... Ale działam w tym zakresie. Ciekaw jestem też ile są w stanie wytrzymać te Hertze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicher18gl Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Co będziesz działał w sprawie alternatora wejdzie ci wiekszy ? jak tak to jaki model myślisz włożyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus84 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Co będziesz działał w sprawie alternatora wejdzie ci wiekszy ? jak tak to jaki model myślisz włożyć ? Z tym mam narazie problem. W CC z silnikiem 900 jest strasznie mało miejsca na alternator. Obecny 100A mam z opla i musiałem go sporo zeszlifować żeby go zmieścić. Narazie oglądam i szukam jakie samochody miały alternatory powyżej 200A. Zastanawiam się też nad możliwością podniesienia mocy mojego obecnego alternatora ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Z tym mam narazie problem. W CC z silnikiem 900 jest strasznie mało miejsca na alternator. Obecny 100A mam z opla i musiałem go sporo zeszlifować żeby go zmieścić. Narazie oglądam i szukam jakie samochody miały alternatory powyżej 200A. Zastanawiam się też nad możliwością podniesienia mocy mojego obecnego alternatora ?!Nie bawiłem się nigdy altkami ale wpadł mi pomysł ( jeżeli zły to niech mnie ktoś z większym doświadczeniem poprawi) Masz możliwość modyfikacji altka ? chodzi mi o nawinięcie więcej uzwojenia, grubszego drutu, oczywiście tak by nie przedobrzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorkypl Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 W okolicach 200A znajdziesz pełno alternatorów od Mercedesa, np to:http://allegro.pl/alternator-bosch-200a-mercedes-220-cdi-i4589244768.html ALTERNATOR BOSCH 200A MERCEDES 220 CDIWyżej to już dużo trudniej:http://allegro.pl/alternator-230a-valeo-touareg-3-0-tdi-059903016s-i4610277349.html - 230A od Touarega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 zamontuj altka z VW'ka 180Ahttp://allegro.pl/alternator-180a-vw-passat-b6-2-0-tdi-09r-03g903023-i4549291747.htmlpowinno starczyć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus84 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 W okolicach 200A znajdziesz pełno alternatorów od Mercedesa, np to:http://allegro.pl/alternator-bosch-200a-mercedes-220-cdi-i4589244768.html ALTERNATOR BOSCH 200A MERCEDES 220 CDIWyżej to już dużo trudniej:http://allegro.pl/alternator-230a-valeo-touareg-3-0-tdi-059903016s-i4610277349.html - 230A od TouaregaWłaśnie tego z mercedesa też oglądałem , ale ten z VW wygląda mi bardziej obiecująco... Wszystko zależy od gabarytów . Wolał bym zamontować możliwie jak największy , żeby nie było problemów na przyszłość A słyszał ktoś , albo przerabiał alternator na większą moc ? Gdzieś mi się obiło że da się takie coś wykonać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 W okolicach 200A znajdziesz pełno alternatorów od Mercedesa, np to:http://allegro.pl/alternator-bosch-200a-mercedes-220-cdi-i4589244768.html ALTERNATOR BOSCH 200A MERCEDES 220 CDIWyżej to już dużo trudniej:http://allegro.pl/alternator-230a-valeo-touareg-3-0-tdi-059903016s-i4610277349.html - 230A od TouaregaLudzie Jak da głośniej gałę to mu tłoki staną i nie będzie miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicher18gl Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Od vw turka sa 180 i 220 tez mysle nad takim, obawiam sie czy nie bedzie robil zbyt duzego obciazenia dla malego 1,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus84 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Witam po kolejnej dłuższej przerwie. Auto cały czas stoi i czeka na skończenie instalacjii. Teraz mam chwilę wolnego i coś tam powoli działam. Generalnie do zrobienia zostało nowe zasilanie, żeby mój RF wkońcu mógł zagrać. Na początek wyprodukowałem taki mały detal : Podstawa bezpiecznikowa na 2szt. ANL 300A. takie małe a cieszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian2933 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 bardzo fajnie pomyslane rozwiązanie i nawewno taniej wyszło niż jakiś rozdzielacz marketowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.