fastrets20 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witam , czy wie ktoś może czy istnieje jakiś sposób na zabezpieczenie akumulatora przed rozładowaniem, tak że gdy jest mało prądu to car audio zostaje wyłączone automatycznie.Da się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Da się:http://www.strefacaraudio.pl/topic/3907-audi-a3-by-hehepack/page-32 post nr.637 orazhttp://www.strefacaraudio.pl/topic/23217-sterownik-remote-zasilania-i-chlodzenia-z-monitorowaniem-temperatury/?hl=sterownik a teraz szoruj się przywitać w odpowiednim dziale, bo nie lubię buractwa. Zacznij od przywitania z kumplami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Niestety koleś który to robił chyba sie wycofał z interesu.Próbuje sie z nim jakoś skontaktować i nie ma szans a mój zaczął pokazywać błędne pomiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Niestety koleś który to robił chyba sie wycofał z interesu. Próbuje sie z nim jakoś skontaktować i nie ma szans a mój zaczął pokazywać błędne pomiary. top secret team.... Mój się popsuł drugi raz... Dach pocięty, więc wyświetlacz siedzi... A ja włączam system... Hi-endowo... Mostkując plus i remote na A6, bo nie miałem czasu dorobić wyjście z pinu 900ki. Kontaktować się nawet nie próbowałem, więc pierwsze słyszę o jakiś problemach. Bo u mnie wyciągnąć sterownik to grubsza heca, siedzi pod mechanizmem otwierania szyberdachu. Ale pierwszy raz, wszystko zrobione ok na GW, więc zdziwiony jestem brakiem kontaktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Koleś się nie wycofał, tylko zmienił miejsce przebywania, wystarczy posłać mu e-mail i odpowiada od razu. Do przekazania nr telefonu mnie nie upoważnił. A co do błędnych pomiarów temperatury, przeważnie to wina czujników, lub samego połączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 NIestety na maila nie odpowiada również.Pisałem juz kilkukrotnie A błąd pomiaru wystepuje we wskazaniach Voltomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Nie ma potencjometru ?Nawet tanie chińczyki dadzą się ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 no niestety nie ma Jest tylko od regulacji podświetlenia... chyba że regulując podświetlenie zmienia się pomiar napięcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Sprawdź porządnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 jutro sprawdze bo i tak wymontowane jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2c Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Może taki układzik przy współpracy z woltomierzem nadałby się do rozłączania remote gdy napięcie spadnie poniżej pewnej wartości.http://allegro.pl/wylacznik-pradu-pd10-10amp-i3798859291.html Wyłącznik prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 A błąd pomiaru wystepuje we wskazaniach Voltomierza Tak, po kilkunastu przypadach spalenia procesorów, bo przecież fachowiec instrukcji nie czyta (gro to właśnie instalatorzy, rekordzista 2x), została zastosowana dioda, tak więc oszukuje o ok 0,4-0.5V Idzie się przyzwyczaić, wiedząc że napięcie mamy wyższe o tą wartość. Pierwotny projekt nie zakładał diody, tak i nie trzeba było go regulować, a że to nie tani chińczyk co pokazuje co tam chce, nie trzeba było go regulowac. Może taki układzik przy współpracy z woltomierzem nadałby się do rozłączania remote gdy napięcie spadnie poniżej pewnej wartości. http://allegro.pl/wy...3798859291.html Wyłącznik prądu. Szkoda że nie ma regulowanego napiecia wyłączającego, (jako sterowanie) pytanie czy bedzie czekał na sygnał z 1V - bo z tego opisy tak wynika Napięcie włączenia (sterujące, PWM in): 3V - 15V Napięcie wyłączenia (sterujące, PWM in): poniżej 1V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Tomek to nie do końca tak, wskazania są już poprawne, wpływ diody został zmierzony dokładnie i owe "przekłamanie" o parę dziesiątych V, jest już ujęte programowo więc wskazania są poprawne. Przynajmniej ja tak miałem w swojej wersji sterownika gdy rozmawiałem z Robertem. Szkoda że nie ma regulowanego napiecia wyłączającego, (jako sterowanie) pytanie czy bedzie czekał na sygnał z 1V - bo z tego opisy tak wynikaNapięcie włączenia (sterujące, PWM in): 3V - 15V Napięcie wyłączenia (sterujące, PWM in): poniżej 1V "Pozwala na włączenie PD10 dopiero gdy napięcie na jego wejściu przekracza 10.5V. Kontroler napięcia pracuje z histerezą i wyłącza przepływ prądu gdy napięcie wejściowe spadnie poniżej 9.0V." Przy 9 V, aku już jest puste jak marynarz w porcie o 6tej rano. Żadne auto nie odpali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Kontroler napięcia pracuje z histerezą i wyłącza przepływ prądu gdy napięcie wejściowe spadnie poniżej 9.0V." Tak , ale to jest po stronie zasilania, a nie sterowania - a takowe posiada. a szkoda bo byloby to proste i tanie rozwiązanie. Przy 9 V, aku już jest puste jak marynarz w porcie o 6tej rano. Żadne auto nie odpali... No i to dlatego będzie bezużyteczne, kiedys się bawiłem w alero i szukałem progu kiedy komp powie już nie, było to 9,7V na 2 akusiach i 10,6 przy jednym, ale warunek że silnik był letni/ciepły. Tak więc 9V dla właścicieli małych nawet benzyn będzie za mało, a o kwasiaku to nawet nie wspominam.... Nowe auta to nawet nie ruszą, CAN nie pozwoli wpływ diody został zmierzony dokładnie i owe "przekłamanie" o parę dziesiątych V, jest już ujęte programowo więc wskazania są poprawne. Przynajmniej ja tak miałem w swojej wersji sterownika gdy rozmawiałem z Robertem. Ja mam tą wersję softu bez poprawki (mimo że najnowszą sterownika), możliwe że pawełszu też. Jak dorwę Roberta gdy wróc do domu na święta, to go poproszę aby mi też to dostroił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2c Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Nie znam tego sprzedawcy, ale kupując układy u innego elektronika nigdy nie było problemu żeby pozmieniać trochę parametry. Może ten też dałby się namówić na regulację, o ile oczywiście jest też wykonawcą tego wyłącznika a nie tylko sprzedawcą. Jeżeli ktoś bardzo chce a nie ma innych opcji to może warto się zapytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 u mnie też kłamie własnie ok ok 0,3-0,4 VJak go dorwiersz to proszę przekaż żeby odpisał na maila... bo w sumie przydałoby się żeby wskazywał dobrze, tym bardziej że to nie kosztowało 50 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 została zastosowana dioda, tak więc oszukuje o ok 0,4-0.5V To chyba żart jest? Tak jak Radek napisałNawet chińskie V-meterki mierza poprawnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 no niestety polska manufaktura nie ma regulacji i mierzy z błędem I nie da się zareklamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 To chyba żart jest? żartem chyba jest Twój wpis - mam nadzieję, albo podstawy elektryki się jeszcze kłaniają, bo nawet dioda schottkiego ma spadki, nie wspomnę o zwykłych krzemowych. Nawet chińskie V-meterki mierza poprawnie ;) Bo muszą mieć regulację, inaczej 99.99999% poleciałoby na zwrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 No i co z tego?Ale pokazuje prawdę a nie myli sie aż o 0,5v A 0,5V przy niskim poziomie akumulatora to juz "jechać czy nie jechać... o to jest pytanie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 I nie da się zareklamować. Jesteś pierwszą osobą której się to nie udało, a wystarczyło do mnie PW wysłać że masz problem... podobno dla chcącego nic trudnego.Łukasz... proszę Cię... nie masz istotniejszych problemów życiowych, żeby się jak nasi politycy pierdołami zajmować ? To że pokazuje mniej nie oznacza że nie odcina sterowania odpowiednio wcześniej, mam to urządzenie 5 lat, zmontowałem je jako pierwszy i NIGDY nie miałem problemu z odpaleniem bo wyładowało mi akumulator, odcinam sterowanie przy realnych 11V ta aby dało się odpalić jak i sprzętowi nic nie groziło, ciekawe jak radzą sobie osoby bez tego urządzenia.Ciekawe co Tobie da ta informacja czy masz 12,3V czy 12.0V... jak i tak odetnie przy 11V - realnie 11.4 , choć i tak większość chciała min napiecie 11.5V i tak go odcina. Co innego byłoby gdybyś obserwując spadające napięcie sam musiał za rygiel OFF pociągnąć - ale tego robić nie musisz, zrobi to za Ciebie mikroprocesor i 5A przekażnik, z bardzo małą zwłoką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 U mnie 2h ostrego słuchanie i nie mam problemu Akumulator jak nowy.... a właściwie nowy Ciekawy jestem jak radzi sobie 99,9% fanów ca którzy nia maja takiego urządzenia Pewnie non stop maja rozładowane aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Siedzą, słuchają i monitorują czy jeszcze jest prąd na odpalenie auta, wtedy te Twoje zaczepne 0.4V ma ogromną wartość, lub mają je non-stop odpalone, mowa o tych, co ich sprzęty potrzebują troszkę więcej prądu jak 5A w piku. Pomijam fakt kiedy można podpiąć się pod zewn zasilanie. Ja mam dobry akumulator, nie jest on mały a 2h sobie nie posłucham, 45min do 1h max, z tego pierwsze 20 min odpuszczam, żeby się piece rozgrzały, tak więc pozostaje 20-30min słuchania, wtedy wolę jej słuchać, niż myśleć czy już odpalać auto czy też nie. Tak jakbyś nie zauważył, problem tego tematu nie dotyczy tych najistotniejszych 0.4V, jak i pełnych czy pustych akumulatorów, TYLKO jak do tego nie dopuścić. Skończmy już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.