Skocz do zawartości

Alfa Romeo 166 / Oryginalne radio + audio


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum!

 

Z tego powodu, że  nie do końca jestem zadowolony z jakośi muzyki  w moim aucie chciałbym Was prosić o kilka wskazówek.

 

W moim aucie - jest oryginalne radio Alfy tzw ,,ICS".

Mam zamontowaną oryginalne, fabryczne audio.

W każdych drzwiach jest głośnik średnio tonowy + tweeter

Brakuje mi basu.

 

Chciałbym zamontować do mojego auta skrzynie aktywną.

Nie jestem żadnym audiofilem, nie oczekuję bóg wie czego - po prostu chciałbym aby coś tam lekko dudniło w bagażniku..

 

Pierwszym problemem jest to, że nie mam w Radiu wejść RCA - co uniemożliwia mi podłączenie wzmacniacza oraz skrzyni basowej.

Znalazłem na allegro "konwerter za 30zl, który podpina się pod kostkę iso i daje nam wyjśćie na RCA.

 

http://allegro.pl/brak-wyjscia-na-wzmacniacz-konwerter-audio-m006-i3567810793.html

 

Mam teraz kilka pytań:

1) Kupując i podłączając taki konwerter "tracę" jeden z kanałów? Mam na myśli to, iż aktualnie mam 4ry wyjścia na głośniki w oryginanym radiu i każde z czterech zajęte jest przez zestaw głośników w każdych drzwiach. Podłączajac konwerter mam nowy 5ty kanał, czy konwerter zabiera jedno z 4rech wyjść?  Jak wtedy podłączyć oryginalną instalacje?

 

2) Wybór subwoofera - nie zamierzam wydawać xxxx złotych na subwoofer, a nie oczekuje dudnienia na całe osiedle - czy podstawowy model aktywnego subwoofera - Blaupunkt GTB-8A jest dobrym rozwiązaniem?

 

Pozdrawiam serdecznie i licze na pomoc!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz w Alfie DSP? Może jest to łatwiejsza droga? Przerobiłem AR166, ICS rozbierałem w mak i da się bez problemu wyprowadzić wyjścia liniowe i dodatkowo wyciągnąć kabelek AUX. Ja sam osobiście wyciąłem dziurę na normalne radio i przeniosłem klimatronik trochę niżej.

Wracając do tematu suba, przy DSP masz dodatkowo 2 ori basowe głośniki w półce i basu raczej nie brakuje