Skocz do zawartości

Przyjemne audio do 2000 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Planuje już od dawna zrobić coś w kierunku audio z swoim samochodzie i nie mogę się do tego zabrać bo ciągle były jakieś inne wydatki ale w końcu się udało i mam te 2000 zł.

Od razu powiem też że nie jestem żadnego rodzaju muzykiem i nie potrzebuję jakiegoś koneserskiego sprzętu co pewnie wynika z kwoty jaką na to przeznaczam ale również nie interesują mnie dudniące i pierdzące marketowe gówna. Lubie po prostu muzykę i to każda a w domu nie mogę jej słuchać za bardzo bo za raz komuś przeszkadza i tylko problemy przez to są. 

Auto jakie posiadam to mazda 323 Sedan, rok 99: http://www.parts-specs.nl/photos/0327812-Mazda-323-Sedan-1.5i-GLS-1999.jpg

Radio które jest w tym aucie to Clarion CZ703E (Spec: http://www.clarion.com/pl/pl/products/2013/audio/source_unit/1din/CZ703E/pl-pl-product-hi_1259680295622.html)

Prosiłbym was, forumowiczów, którzy zapewne znacie się na tym o wiele lepiej niż ja abyście pomogli mi dobrać sprzęt w tych pieniądzach co napisałem.

Najbardziej bym chciał, jeśli to możliwe zrobić 4+1, czyli dać 4 głośniki na przód i tył pod jednym wzmakiem i pod drugim skrzynie do bagażnika. Nie wiem czy jest to możliwe z taką ilość pieniędzy ale w razie czego używane rzeczy nie są mi straszne. Kolejnym problemem jest to że kocham bass i nie może być on dla mnie byle jaki tak więc marzy mi się naprawdę porządny sub w bagażniku. Głośniki jakie pasują do tego auta to: z przodu w drzwiach - elipsa 5x7 i nie ma osobnych miejsc na syki a z tyłu w drzwiach głośniki 130mm. Potrzebowałbym również dowiedzieć się orientacyjnie ile by kosztowało wygłuszenie 4 drzwi bo zamierzam to zrobić. Podsumowując, nie ma być to jakiś wielki projekt, ale również nie ma być to zrobione na odwal się.

Myślę że powiedziałem już o wszystkim, tak więc teraz będę czekać na waszą pomoc i działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Co to są te 'syki'?