zomer1980 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 No.. kolega elektryk i ci nic nie sprawdził? Tak troszke bez sensu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad494949 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 No.. kolega elektryk i ci nic nie sprawdził? Tak troszke bez sensu.. napięcie posprawdzał jakie dochodzi do wzmaka i jakie ładowanie...ale coś jeszcze musi byc.narazie ten wzmak zawinął i czekam na odp...pewnie bedzie chciał mi auto przeswietlić...a co jesli to nic nie da.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Backonik Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Na pewno coś da, jeśli wzmak jest ok, a u Ciebie w aucie tylko sie psuję to znaczy że masz jakieś skoki/spadki napięcia. Bym się przyjrzał alternatorowi i układowi prostowniczemu czy jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vincent Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Może masz za duże spadki przy takim katowaniu po prostu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Test zasilania - podstawa to nie test napięcia - a test przy obciążeniu.. Elektryk sprawdza w 99% samo napięcie czy zbliżone, ale niech sprawdzi podczas dobrego obciążenia, np: test z odpowiednim rezystorem, wtedy wady mogą się pokazać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad494949 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Wiecie co...mam Aku 45ah(centra)...wiem ze to śmiech na sali przy takim sprzęcie...wiec postanowiłem go wymienić na conajmniej 75Ah...i przy okazji nowy alternator,bądź używany ale w dobrym stanie...3 razy taki przypadek to juz za dużo...czeka ten kumpel na części by ten wzmak ruszył i wtedy sie bede brał za zakup aku i alternatora...bo mysle że juz inna przyczyna niż ta z dwóch pojawić sie nie powinna...wkoncu to są dwie podstawy napięcia w aucie;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.