P!t3R Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Witam.Dzisiaj podpiąłem rozetę ghosta z woltomierzem i cały czas pokazuje ona napięcie. Czy da się zrobić tak, żeby np po wyłączeniu zapłonu rozeta też przestawała mierzyć napięcie i nie doprowadziła do rozładowania akumulatora? Jeśli tak, to jak to rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiuct Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Daj masę po przekaźniku, a przekaźnik zasteruj z ACC lub z "po zapłnonowego" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylwek Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Zmierz ile mA "ciągnie" ta woltmiara jak nie więcej niż 30 to zostaw jak jest.Aż dziwne, że nie dali tam jakiejś remotki. Swego czasu jak miałem woltmiarę pod maską to dawałem masę po "czujce" otwierania tejże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P!t3R Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 No właśnie jest remotka. Tylko do czego najlepiej ją podpiąć? Obecnie jest podpięta do masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylwek Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 No jak? do REMOTE z radia i po ptokach edit yyyyy... do masy mówisz?to bez przekaźnika nie wyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 No jak? do REMOTE z radia i po ptokach Z tego co zrozumiałem to działa po masie a nie po 12V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P!t3R Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Tak. Ta remotka z woltomierza jest pod mase dana na chwilę obecną. A można ją właśnie podpiąć do czegoś innego, a nie do masy? To jest model tego rozdzielacza: http://www.ghostaudio.com/accessories/dma0234/ i właśnie odchodzi taki cienki kabelek i teraz pytanie gdzie go podłączyć, żeby ten woltomierz się gasił np po wyłączeniu zapłonu - obecnie jest podpięty do masy z nadwozia. A jeżeli przekaźnik to jaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylwek Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 zrób jak rysiu poradził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P!t3R Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 A jakiego przekaźnika użyć? Bo nigdy nie miałem z tym do czynienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylwek Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Najtańszy jaki dopadniesz byle był na 12V. P.S. gdzie masz tę rozetę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P!t3R Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 W bagażniku przy wzmacniaczach. A nie da się tego jakoś połączyć właśnie z remote idącym z radia albo np z lampką od bagażnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 A nie da się tego jakoś połączyć właśnie z remote Remote właśnie ma sterować tym przekaźnikiem. W zależności od auta, można by jeszcze wykorzystać krańcówkę od klapy bagażnika (o ile w Twoim samochodzie taką zastosowano). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P!t3R Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Aha, teraz wszystko jasne. Dzięki za wyjaśnienie. A możecie podać jakiś przykładowy przekaźnik, czego szukać? Bo w necie są różne rodzaje tych 12v i nie wiem, który będzie dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylwek Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Swego czasu jak miałem woltmiarę pod maską to dawałem masę po "czujce" otwierania tejże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P!t3R Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Swego czasu jak miałem woltmiarę pod maską to dawałem masę po "czujce" otwierania tejże. Czyli można to zrobić bez przekaźnika wykorzystując lampkę? Przepraszam, ale ja w tym temacie zielony, więc trzeba mi to łopatologicznie tłumaczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylwek Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Jak wygląda w Twiom samochodzie czujka otwarcia bagażnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P!t3R Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 A nie przyglądałem się jeszcze temu. Myślałem, że taki woltomierz będzie miał w sobie jakiś wyłącznik czasowy. Samochód to Citroen C4 więc pewnie coś podobnego jak w Twojej C5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Musi być remote z masy bo plus stały ci idzie po przewodzie. Weź zwykły przekaznik 4stopkowy i plus z remote radia do przekaznika podlacz pod jeden biegun elektromagnesu a masę pusc jako drugi. A pod obwód załączany z jednej strony mase a z drugiej remotke do voltomierza i po kłopocie Na każdym przekazniku masz schemat połączeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Tak. Ta remotka z woltomierza jest pod mase dana na chwilę obecną. A można ją właśnie podpiąć do czegoś innego, a nie do masy? To jest model tego rozdzielacza: http://www.ghostaudio.com/accessories/dma0234/ i właśnie odchodzi taki cienki kabelek i teraz pytanie gdzie go podłączyć, żeby ten woltomierz się gasił np po wyłączeniu zapłonu - obecnie jest podpięty do masy z nadwozia. A jeżeli przekaźnik to jaki?To nie jest żaden przewód sterujący (Remote) tylko normalna masa do zasilania elektroniki woltomierza. Przyłączając lub odłączając ten czarny przewód do/od masy auta możesz załączać/wyłączać cały układ woltomierza. Możesz to robić zwykłym manualnym przełącznikiem lub włącznikiem oświetlenia bagażnika lub za pomocą Remote radia, który zasteruje dodatkowym przekaźnikiem łączącym lub rozłączający ten przewód masowy woltomierza. Po co tu więcej bić pianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P!t3R Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Wszystko już zostało jasno i wyraźnie wyjaśnione przez kolegę Przemcio, więc problem już rozwiązany i nikt piany nie bije. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 No to wspaniale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.