Skocz do zawartości

Rozeta z woltomierzem a zasilanie z akumulatora


P!t3R
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj podpiąłem rozetę ghosta z woltomierzem i cały czas pokazuje ona napięcie. Czy da się zrobić tak, żeby np po wyłączeniu zapłonu rozeta też przestawała mierzyć napięcie i nie doprowadziła do rozładowania akumulatora? Jeśli tak, to jak to rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz ile mA "ciągnie" ta woltmiara jak nie więcej niż 30 to zostaw jak jest.

Aż dziwne, że nie dali tam jakiejś remotki.

 

Swego czasu jak miałem woltmiarę pod maską to dawałem masę po "czujce" otwierania tejże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Ta remotka z woltomierza jest pod mase dana na chwilę obecną. A można ją właśnie podpiąć do czegoś innego, a nie do masy? To jest model tego rozdzielacza: http://www.ghostaudio.com/accessories/dma0234/ i właśnie odchodzi taki cienki kabelek i teraz pytanie gdzie go podłączyć, żeby ten woltomierz się gasił np po wyłączeniu zapłonu - obecnie jest podpięty do masy z nadwozia. A jeżeli przekaźnik to jaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie da się tego jakoś połączyć właśnie z remote

 

Remote właśnie ma sterować tym przekaźnikiem.

 

W zależności od auta, można by jeszcze wykorzystać krańcówkę od klapy bagażnika (o ile w Twoim samochodzie taką zastosowano).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Swego czasu jak miałem woltmiarę pod maską to dawałem masę po "czujce" otwierania tejże.

 

Czyli można to zrobić bez przekaźnika wykorzystując lampkę? Przepraszam, ale ja w tym temacie zielony, więc trzeba mi to łopatologicznie tłumaczyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi być remote z masy bo plus stały ci idzie po przewodzie. Weź zwykły przekaznik 4stopkowy i plus z remote radia do przekaznika podlacz pod jeden biegun elektromagnesu a masę pusc jako drugi. A pod obwód załączany z jednej strony mase a z drugiej remotke do voltomierza i po kłopocie :)

 

Na każdym przekazniku masz schemat połączeń

 

:zdrowko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Ta remotka z woltomierza jest pod mase dana na chwilę obecną. A można ją właśnie podpiąć do czegoś innego, a nie do masy? To jest model tego rozdzielacza: http://www.ghostaudio.com/accessories/dma0234/ i właśnie odchodzi taki cienki kabelek i teraz pytanie gdzie go podłączyć, żeby ten woltomierz się gasił np po wyłączeniu zapłonu - obecnie jest podpięty do masy z nadwozia. A jeżeli przekaźnik to jaki?

To nie jest żaden przewód sterujący (Remote) tylko normalna masa do zasilania elektroniki woltomierza. Przyłączając lub odłączając ten czarny przewód do/od masy auta możesz załączać/wyłączać cały układ woltomierza. Możesz to robić zwykłym manualnym przełącznikiem lub włącznikiem oświetlenia bagażnika lub za pomocą Remote radia, który zasteruje dodatkowym przekaźnikiem łączącym lub rozłączający ten przewód masowy woltomierza. Po co tu więcej bić pianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...