Skocz do zawartości

Subwoofer aktywny M-Audio Sub 10 pod radio samochodowe?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam , chciałem sprawdzić jakby grał Subwoofer typowo do kina domowego w samochodzie , lecz nie wiem czy mogę go podłączyć do Radia , Subwoofer jest aktywny , nie wiem czy ważne są tu Ohm , nigdzie nie mogę znaleźć, ale załóżmy , że sub ma 8 ohm a pod radio chyba tylko można 4 ohm , zacznijmy od tego czy jak jest aktywny to czy ważne są ohm. , oczywiście nie chce tego sub'a na stałe ponieważ ma wejście pod kontakt, tylko chce sprawdzić czy wejście cinch jest sprawne w radiu.  i moje pytania : Czy nic się nie stanie jak podłącze ?  będzie działał? Nie spale radia? (to może być głupie pytanie) , czy ważna jest tu Impedancja subwoofera? czy można podłączać pod radio głośniki z większa impedancją niż 4 ohm?    Jestem początkujący w Car Audio wole się pytać  niż robić coś bez wiedzy chociaż może i głupio , ale nie chce nic popsuć  :)

 

Tutaj ten sub : http://www.m-audio.pl/pl/Produkty/Kolumny_glosnikowe/Subwoofery/SUB-10_MKII

 

 

Radio samochodowe to : Philips CE132

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieźle :rotfl:

 

z radiem ci się nic nie stanie - bez obawy :P

 

ja też kiedyś dla jaj podłączyłem sobie do bagażnika aktywny subwoofer domowy żeby sprawdzić czy 8' głośnik w BR zapewni mi odowiednią ilość wiatru :rotfl: przedłużacz poszedł i sub do bagaja :rotfl:

 

a radio gra do dziś :rotfl:



ale powtarzam to było dla jaj :rotfl:

 

teraz mam normalny i nie podłączałem żadnej przetwornicy i na przedłużaczu nie jeżdżę bo zasięg kiepski :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.